Kysymys lapsen elatuksesta
Elikkäs olen 22 v mies. Entinen tyttöystäväni ja minä saimme lapsen viime elokuussa. En halunnut lasta, huolehdin et seksiä oli kumin kanssa. Olin aika shokissa koko raskaus ajan, mutta kun vahinko oli käynyt niin aattelin et vastuu pitää kantaa. No joulukuun alussa oltiin kaverin luona juomassa yhtäkkiä tää mun lapsen äiti alkoi itkeä ja sano että sillä oli hirvee vauva kuume ja se on pahoillaa ei tienny että tulee näin raskasta. Se oli vissii jotenki kaatanu ne spermat sisäänsä sieltä kortsusta montaki kertaa. Yritettiin jatkaa yhdessä mutta ei voida kun ei voi luottaa ja tuntuu että toinen on tahaltee tehny näin. Rakastan toki poikaani mutta ei minusta ole isäksi. Parempi että se kasvaa jonkun toisen kanssa, en halua nähdä tätä ex tyttöystävää, alkaa suututtaa. Ollaan tapeltu monta kertaa, fyysisesti.
Niin elarithan tulee maksettavaksi mutta voiko ne maksaa könttä summana? Että kerran maksaisi joku 30 000€ ja pääsis jatkaa omaa elämää. Se ois varmasti meille kaikille paras vaihtoehto.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:39"]Ap, miten sä käsittelet kortsuja? Kaiveliko nainen ne jostain roskiksesta ja availi solmun?
[/quote]
No vaikka ne olisi keskellä lattiaa aukinaisena niin saa olla aika pimeä että kaataa ne sisäänsä!
Ap, miten sä käsittelet kortsuja? Kaiveliko nainen ne jostain roskiksesta ja availi solmun?