Mistä asioista ette pidä ystävissänne?
Ap aloittaa:
Kun ollaan päätetty kerrankin juhlia porukalla jotain (ei nyt korona-aikaan, mutta normaalisti) ja paikalle tulee joku joka on koko illan naama norsun v*:lla. Miksi ei voi jäädä kotiin vaan pitää tulla pilaamaan muidenkin juhlafiilis! Sitten koko porukka hössöttää sen yhden ympärillä että voi voi onko sulla paha mieli nyt nönnönnöö. Kun tarkoitus oli pitää kerrankin hauskaa kaiken harmaan arjen pyörityksen keskellä.
Kommentit (43)
Jatkuva kilpaileminen kaikessa. Aina joka asiaa pitää vertailla ja kaikki pitää pistää paremmaksi. HUOH.
Ystäväni haluaa vertailla meitä, kumpi laihempi, varakkaammasta perheestä jne., olen kyllästynyt. En juo joka viikkokaan ja ystäväni on alkoholisti, hänen juttunsa ovat nykyään niin pieniin arjen asioihin keskittyviä. Ei siinä mitään, jos olisivat kiinnostavia juttuja silti, mutta mun pitäisi aina luetella syömiseni ja ostokseni kaupasta. Olen ottanut etäisyyttä. Säälin ystävääni, mutta en voi vähentää tai lopettaa hänen juomistaan.
Se ärsyttäis jos ystäväni ei sanois mulle suoraan mikä ärsyttää vaan kirjoittelis siitä täällä palstalla..