Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukumiesten vaimot? Miten saa kaulukset takaisin valkoisiksi?

Vierailija
31.03.2014 |

Jakakaapa parhaat vinkkinne.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:43"]

Voi Jösses näitä itsenäisiä nykynaisia. Onko Se muka alentavaa huolehtia rakkaansa arkisista tarpeista kuten pyykkihuollosta. Kai samalla logiikalla kieltäydytte miehen tarjoamista juomista ja ravintola illallisista? Se teidän parturi-kampaajan työ on tottakai niin rankkaa että ei millään jaksa toista enää huomioida sen jälkeen.

[/quote]

Miksi mieheni tarjoaisi minulle juomia ja illallisen? Meillä on yhteinen tili, sillä elämme yhdessä. Tilin sisällöstä suurin osa tulee minun palkastani, joka on mieheni palkkaa reilusti parempi, vaikkei sekään pieni ole. Meillä molemmat pesevät pyykkiä, mutta mies vie paitansa pesulaan pesuun ja silitettäväksi. En näe miksi minun pitäisi niitä huoltaa jos ei mieskään itse viitsi?

[/quote]

Niin. Ja tapailuvaiheessakaan et tietenkään hyväksynyt mieheltä mitään tarjoamisia vai? Tämä on juuri sitä suomimuijien logiikkaa että sen tapailu/liehittelyvaiheen epätasa-arvoisuus naisten hyväksi otetaan itsestään selvyytenä mutta itse parisuhteessa ollaan sitten niin tasa-arvoisia että. Mieluummin vielä niin tasa-arvoisia että nainen saa kaikessa viimeisen sanan koska muu olisi sortoa :)

[/quote]

Me käymme viikottain ulkona syömässä, kuten kävimme suhteen alussakin ja ennen yhteisiä rahoja molemmat maksoimme laskuja, kukin vuorollaan. Ei meillä liehitelty rahalla, ei silloin eikä nyt. 

[/quote]

Terveisiä androgyyniin onnelaanne. Olette varmasti intohimoisia ihmisiä. Ai niin seksistä tulee hiki ja se on ikävää hommaa parempi palkata joku muu suorittamaan sen.

Vierailija
42/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tuo että sitä niin paheksutaan, jos jollain nainen hoitaa pyykkihuollon koko perheelle. Minä hoidan (olen nainen) meillä, ja muutenkin olen aika perinteisessä naisen roolissa, mutta omasta tahdostani, en koska olen jotenkin alistettu ja pakotettu. Minä vaan ihan tykkään kotihommista kuten ruoanlaitosta, pyykkäämisestä jne ja mies taas hoitaa semmoisia hommia joista hän tykkää enemmän, hän imuroi, leikkaa ruohikon, huolehtii autoista, tekee remontteja... Ei siinä mitään muinaista ole, jos joku pariskunta itse valitsee jakaa työnsä perinteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:17"]

Joka käytön jälkeen pitäisi pestä ja ainakin välillä 60 asteessa.

[/quote] Samoin sita miesta pitaisi pesta paivittain.

Vierailija
44/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä.

Mun mies pesee omien vaatteidensa lisäksi myös mun kauluspaitani ja jakkupuvut sekä kiillottaa kenkäni. 

Vierailija
45/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:43"]

Voi Jösses näitä itsenäisiä nykynaisia. Onko Se muka alentavaa huolehtia rakkaansa arkisista tarpeista kuten pyykkihuollosta. Kai samalla logiikalla kieltäydytte miehen tarjoamista juomista ja ravintola illallisista? Se teidän parturi-kampaajan työ on tottakai niin rankkaa että ei millään jaksa toista enää huomioida sen jälkeen.

[/quote]

Miksi mieheni tarjoaisi minulle juomia ja illallisen? Meillä on yhteinen tili, sillä elämme yhdessä. Tilin sisällöstä suurin osa tulee minun palkastani, joka on mieheni palkkaa reilusti parempi, vaikkei sekään pieni ole. Meillä molemmat pesevät pyykkiä, mutta mies vie paitansa pesulaan pesuun ja silitettäväksi. En näe miksi minun pitäisi niitä huoltaa jos ei mieskään itse viitsi?

[/quote]

Niin. Ja tapailuvaiheessakaan et tietenkään hyväksynyt mieheltä mitään tarjoamisia vai? Tämä on juuri sitä suomimuijien logiikkaa että sen tapailu/liehittelyvaiheen epätasa-arvoisuus naisten hyväksi otetaan itsestään selvyytenä mutta itse parisuhteessa ollaan sitten niin tasa-arvoisia että. Mieluummin vielä niin tasa-arvoisia että nainen saa kaikessa viimeisen sanan koska muu olisi sortoa :)

[/quote]

Me käymme viikottain ulkona syömässä, kuten kävimme suhteen alussakin ja ennen yhteisiä rahoja molemmat maksoimme laskuja, kukin vuorollaan. Ei meillä liehitelty rahalla, ei silloin eikä nyt. 

[/quote]

Terveisiä androgyyniin onnelaanne. Olette varmasti intohimoisia ihmisiä. Ai niin seksistä tulee hiki ja se on ikävää hommaa parempi palkata joku muu suorittamaan sen.

[/quote]

Ajattelet kovin mustavalkoisesti. Olen ulkoisesti naisellinen nainen ja kyllä, seksi on meillä vielä vuosienkin jälkeen intohimoista. Hikeä emme pelkää, juoksemme molemmat maratoneja. Mieheni paitoja en kuitenkaan ole koskaan pessyt, miehenikään ei enää vuosiin itse. Nyt kun asiaa mietin, niin isänikin on silittänyt paitansa itse, en ole edes ajatellut, että miehillä olisi tapana laittaa se puolisoidensa tehtäväksi. Järkytän nyt maailmaasi vielä sen verran, että kerron mieheni olleen lapsemme kanssa pitempään kotona kuin minä. 

Ajatella, että androgyynien ja perinteisten sukupuolirooleja noudattavien perheiden väliin jää vielä paljon muutakin. Toivottavasti saat unta tänä yönä.

Vierailija
46/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:29"]

Hassua tuo että sitä niin paheksutaan, jos jollain nainen hoitaa pyykkihuollon koko perheelle. Minä hoidan (olen nainen) meillä, ja muutenkin olen aika perinteisessä naisen roolissa, mutta omasta tahdostani, en koska olen jotenkin alistettu ja pakotettu. Minä vaan ihan tykkään kotihommista kuten ruoanlaitosta, pyykkäämisestä jne ja mies taas hoitaa semmoisia hommia joista hän tykkää enemmän, hän imuroi, leikkaa ruohikon, huolehtii autoista, tekee remontteja... Ei siinä mitään muinaista ole, jos joku pariskunta itse valitsee jakaa työnsä perinteisesti.

[/quote]

Ongelma ei tainnut olla siinä, että ap haluaa tehdä näin, vaan siinä, että ap yleistää ja olettaa muidenkin tottakai tekevän näin. Olisin miehenä voinut antaa neuvon jos toisenkin, mutta kun niitä kyseltiin vain "pukumiesten vaimoilta".

Vierailija
47/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö teillä ollut edes hoitajaa sille lapselle? Ja jouduitko itse synnyttämään? Kamalaa .

Vierailija
48/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

Mitä eikö teillä ollut edes hoitajaa sille lapselle? Ja jouduitko itse synnyttämään? Kamalaa .

[/quote]

Jotain köyhää taas vituttaa.

Vierailija
49/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Kylläpä pahoitin mielesi. Ajatella, että ikävät asiat, kuten paitojen huollon, voi tosiaan ulkoistaa ja mukavat asiat, kuten lapsen kanssa olon, taas jakaa niin, että molemmat voivat siitä nauttia. Olen pahoillani jos teillä on pakko tehdä ja suorittaa asioita joista ei pidä.

Vierailija
50/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

tasa-arvo tantan kulissien ylläpito on kovaa työtä :)

Vierailija
51/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemällä sen miehen on kauluskin puhtaampi.

Vierailija
52/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Menes nyt sinne keittiöön siitä.

Vierailija
53/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään pestä miehen paitoja. Minkä alistajan kanssa oikein elät?

Vierailija
54/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Menes nyt sinne keittiöön siitä.

[/quote]

silloin kun menen niin osaan tehdä hyvää ruokaa :)

Vierailija
55/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kaikki mammat meni tähänkin provoon!

Vierailija
56/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Kylläpä pahoitin mielesi. Ajatella, että ikävät asiat, kuten paitojen huollon, voi tosiaan ulkoistaa ja mukavat asiat, kuten lapsen kanssa olon, taas jakaa niin, että molemmat voivat siitä nauttia. Olen pahoillani jos teillä on pakko tehdä ja suorittaa asioita joista ei pidä.

[/quote]

arveletko että tilanteen ne on jotenkin esimerkillinen ja kadehdittava? Tulee mieleen Super-Marjo urheiluineen ja urineen. Hänenkään miestään ei voi varsinaisesti mahtisonniksi kutsua.

Vierailija
57/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:43"]Voi Jösses näitä itsenäisiä nykynaisia. Onko Se muka alentavaa huolehtia rakkaansa arkisista tarpeista kuten pyykkihuollosta. Kai samalla logiikalla kieltäydytte miehen tarjoamista juomista ja ravintola illallisista? Se teidän parturi-kampaajan työ on tottakai niin rankkaa että ei millään jaksa toista enää huomioida sen jälkeen.

[/quote]

Miksi alennat naisia ja käytät sanaa itsenäinen solvauksena? Oletko ylpeä siitä, että et ole itsenäinen? Kauhea ajatus.

Mitä halveksittavaa on muuten parturi-kampaajan työssä? Minä ainakin käyn kampaajalla. Sinäkö et niin alhaisten ihmisten palveluja kaipaa?

Jo on pimeetä touhua, että minä pyykkäisin ja mies "tarjoaisi" illallisen ja juomia (wtf?) palkinnoksi hänelle suorittamistani askareista. Rahat meillä on toki yhteiset ja sen puoleen tienaan miestäni enemmän.

Miksi rakkaasi ei kykene itse huolehtimaan arkisista tarpeistaan? Kuka suostuu toisen huonepalvelijaksi, en käsitä.

Vierailija
58/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

arveletko että tilanteen ne on jotenkin esimerkillinen ja kadehdittava? Tulee mieleen Super-Marjo urheiluineen ja urineen. Hänenkään miestään ei voi varsinaisesti mahtisonniksi kutsua.

[/quote]

Miksi arvelisin? En suosittele kadehtimaan ketään. Ei minua kiinnosta miten muut elävät, älä sinäkään kuluta ihan liikaa aikaasi miettien meidän tapaamme olla ja elää. En tiedä kuka on Super-Marjo, mutta en myöskään pidä miesihanteena mahtisonnia.

Vierailija
59/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen sana käytin ironisessa mielessä osoittaakseni tämän ideologian mielettömyyden jossa sen rakkaimman ihmisen hyväksi ei voi tehdä mitään koska sr olisi "sortoa".

En halveksi parturi-kampaajia enkä syytä heitä hiusteni pilaamisesta kuten monet täällä. En vain pidä sitä maailman rankimpana työnä.

Mitä pimeää pyykkäämisessä on? Siinä missä sinä näet huonepalvelijan minä näen rakkautta ja keskinäistä huolenpitoa.

Tietenkin monilla on niin huonoja kokemuksia miehistä että suhtautuvat miessukupuoleen kielteisesti ja jopa vihamielisesti. Toivottavasti saatte eheytyä.

Vierailija
60/63 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Onko sinusta alentavaa, että mieheni silittää minun kauluspaitani?