montako tietokonetta teillä on kotona?
Eli montako tietokonetta teillä on kotona ja mitä koneita? Meillä on applen macbook pro, acer aspire one miniläppäri ja fujitsu-siemenssin amilo pa3818. Kaikki siis läppäreitä.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:05"]
Minä ja poikani. 2 tietokonetta, toinen paljon kalliimpi, läppäri, 2 älypuhelinta ja mun halpa kännykkä, i podi, kitara, vahvistimet, tv rikki, uuden osto, 67
[/quote]ei autoa koska hyvät julkiset liikenneyhteydet, kiitos hgin herrat, fillari johon avain jäi sisään, toinen fillari kumit puhki, uuden fillarin osto, yksi fillari (pojan) parvekkeella
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:05"]
Minä ja poikani. 2 tietokonetta, toinen paljon kalliimpi, läppäri, 2 älypuhelinta ja mun halpa kännykkä, i podi, kitara, vahvistimet, tv rikki, uuden osto, 67
[/quote]ei autoa koska hyvät julkiset liikenneyhteydet, kiitos hgin herrat, fillari johon avain jäi sisään, toinen fillari kumit puhki, uuden fillarin osto, yksi fillari (pojan) parvekkeella
[/quote]pojalla pleikkari isän luona, itse en voi sietää pleikkareita
Kolme pöytäkonetta (Xeoneita ja yksi 6-core i7), kaksi läppäriä ja iPad. Monitoreja on enemmän.
Kolme läppäriä ja yksi pöytäkone. Läppäreistä kaksi on vanhahkoja, olleet yli kolme vuotta käytössä muistaakseni. Toinen niistä, omani, taitaakin juuri vedellä viimeisiä tai on puhdistusta vailla, huoh...
Meitä siis vain minä ja mies.
3 pöytäkonetta, i pad, 2 minitablettia ja läppäri. Pojilla ja miehellä on noi uudet pöytäkoneet ja mulla i pad. Sit pojilla vielä minitabletit. Läppäriä ei käytetä kuin joskus.