Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häh, onko laihduttaminen näin helppoa?

Vierailija
31.03.2014 |

Olen ihan kauhulla aloittanut tän laihdutusprojektin kun täälläkin niin moni tuskastelee että menee 3kk laihduttaa 5 kiloa vaikka miten jumppaa ja syö vähemmän. Itse aloin laihduttaa metodilla elämäntapamuutos, eli liikun päivittäin sen verran kuin on realistista liikkua seuraavat vähintään 20 vuotta, ja olen löytänyt sellaisia ruokia ja ruoka-aineita jotka on järkeviä, joista lähtee nälkä ja jotka ei lisää painoa. Oikeestaan on ollut tosi hauskaa löytää uudet ruoat eikä enää tee yhtään mieli mitään E-koodimättöjä, ja sipsitkin suorastaan ällöttää. Ja nyt kohonneella kunnolla olen alkanut nauttia liikunnasta ihan todella. Tässä 1,5kk:n jälkeen vaatenumeroita on lähtenyt kaksi (!) ja olen ihan just kohta normaalipainon ylärajoilla. En omista vaakaa joten kiloista on paha mennä sanomaan, ja todennäköisesti laihtuminen hieman ainakin tästä hidastuu, mutta mielestäni senttimäärät on aika hyvät tällä aikavälillä näin alkuun. Olenko jotenkin yliluonnollinen?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh miten ärsyttävää tämä jeesustelu kuinka ei saisi normaalipainoinen laihduttaa! Ei kaikki tykkää siitä löysästä kropasta ja normaalipainon haitarikin on aika iso. Terv 180 cm pitkä nuori nainen, 103 kg -> 69 kg noin kolmen vuoden aikana pudottanut liikunnalla ja ruokavaliolla.

Vierailija
82/82 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla