Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et meikkaa?

Vierailija
31.03.2014 |

Tai mitenkään kaunistaudu? En tarkoita etteikö ilman meikkiä voisi olla kaunis, mutta en ymmärrä naisia, jotka kulkevat kuin mitkäkin metsänpeikot. Varsinkin jos on mies, eikö olisi ihan mukavaa olla ilo toisen silmälle vaikkei itseä niin kiinnostaisikaan? En tarkoita pahaa, jokainen tekee omat valintansa :)

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, luonnonkaunista"

Höpönpöpön. Tai jos minussa olisikin kaunista vasemman käden pikkurilli, niin se olisi ihan yhdentekevää.

Et kai sentään niin ruma ole?

Vierailija
62/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikkaat? Mikset meikkaa? Sä et saa meikata. Sun pitää meikata. Meikkaatko sä? Meikit, meikit, meikit. Koska miehet kiinnostui meikeistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäätte vanhoina?

Vierailija
64/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lisäkettä päässä. Sulla ei saa olla lisäkettä. Se on pahin synti. Sitten silikonit ei ole. Kehon alle laitettava vieras aines on tykätty. Siitä ei jauheta mitään.

Vierailija
65/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
66/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttelijät, laulajat yms on kaikki lisäkettä täynnä! Ne on leikattu moneen kertaan ja imetty rasvasta monesta kohtaa. Ne kuvat on photoshopattu, kaikki, ihan jokainen kuva lehdessä on. Iho on vaihtanut väriä rusketustuotteilla ja solariumilla. Ne ihmiset tekee sillä rahaa. Se on bisnestä!!!!

Vierailija
67/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse meikata. Mun ei myöskään tarvitse ajella karvojani mistään kohtaa. Pidän itseni puhtaana ja harjaan hiukset tarvittaessa, se riittää. Tarkoituksenmukaiset vaatteet päällä.

Vierailija
68/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie jenner, Kim Kardashian yms. Tekee sillä rahaa!!!

Vierailija
69/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naiset ryhtiä, miehetkin jo hermostuu moiseen hömppään

Vierailija
70/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona yleensä. Kun käyn jossain, käyn vaikka uimassa tai lenkillä, sateellakin. No enpä meikkaa juuri...

Vierailija
71/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä voi huolehtia ilman meikkiä. Olen kaunis ilman sitä. En jaksa herätä aikaisemmin meikin takia.

Vierailija
72/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua meikata muiden takia. Tässä on nähty vuosien varrella miten usein jaksoin meikata kouluun tai muuhun tapaamisiin. Ei siitä kuitenkaan hyvämieli tullut, jos meikit levähti tai nenän päästä lähti meikkivoiteet, jos niistin nenää.

Alkanut itsetunto kohontua ajattelen en ole ruma ilman meikkiä. Olen itseni herra ja tämän näköisenä ei tarvitse peitellä ulkonäköä.

Vierailija
73/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkää mun vuoksi meikkaa saatana

Vierailija
74/75 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin allerginen iho ja helposti kirvelevän silmät ettei meikkaaminen vain onnistu. Kaikki tähän mennessä ostamani hypoallergiset jne tuotteet ovat olleet silkkaa rahan haaskausta. Kuljen luomuna ja hajustamattomana.

Vierailija
75/75 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan luonnollista lookia, meikkaus ei kiinnosta, ja tuskin inspiroi jatkossakaan. En osaa edes meikata kunnolla ja mulla on parempaakin tekemistä kuin laittaa pakkelia naamaan. Käytin pari kertaa lapsena huulikiiltoa jossain koulun juhlissa ym. Siinä mun "valtava" historia meikkaamisesta.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi