Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kärcherin ikkunanpesijä hyvä?

Vierailija
30.03.2014 |

Oletteko kokeilleet? Kannattaisiko hankkia? Mitä hintaluokkaa se on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ja turhin vehje vähään aikaan (onneksi en ostanutvaan lainasin). Paljon kömpelömpi käyttää kuin perinteinen lasta...

Vierailija
22/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. ei jää raitoja ikkunoihin. Ja kun se on takuutoimiva, niin ei tarvitse mittailla ja ihmetellä onnistuiko kuivaus vai ei. Eli nopeuttaa siinä mielessä. Ehdottomasti suosittelen. Minä ostin syksyllä gigantista hintaan 59.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesimen mukana tulevalla suihkepullovirityksellä ei tee yhtään mitään. Mutta varsinainen vesi-imuri on tosi hyvä. Riittävän märällä rätillä kun pesee ikkunan ja imuroi sillä imurilla, niin toimii tosi hyvin. Riittävästi vettä siis, niin ei jää raitoja. Mä suosittelen lämpimästi.

Vierailija
24/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kömpelö ja turha? mielestäni kyllä täysin hintansa väärtti, jälki on niin loistavaa verrattuna tavalliseen lastaan ( tai sitten olen vaan todella avuton lastan käyttäjä ) ja nopeuttaa pesemistä todella paljon. Meillä on yläkerrassa moninkertaiset avattavat ikkunat ja alakerrassa todella suuret yksinkertaiset ikkunat ja tein homman varmaan 3-kertaisella nopeudella tuon koneen avulla. t. 2&3

Vierailija
25/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että mun inhokkikotityö voisi todella sujua paremmin. Mä aion ehkä ostaa tuon laitteen. Kiitti!

Vierailija
26/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pääsin kokeilemaan WV75 plus -mallia. Akku riitti yllättävän moneen ikkunaan yhdellä latauksella ja jälki oli todella hyvää. Hommaan ehdottomasti itselleni. Tuon mallin hinta taitaa olla 79.90€.

Vierailija
27/27 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairya ei kannata laittaa kun vaahtoaa!!!

Ihan tavallista ikkunanpesuainetta...