Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatyöntekijä epäili varkaaksi ja pyysi näyttämään kassia

Vierailija
05.11.2022 |

Onko teille käynyt koskaan näin? En näyttänyt. Sitähän ei ole pakko näyttää kuin poliisille. En ollut kyllä ottanut mitään, mutta olin kuulemma epäilyttävä kun pankkikorttini ei ollut toiminut kassalla ja sen takia olin vaan halunnut jättää ostokseni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinulle kassit näytän

Vierailija
2/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt, työntekijä pilkkasi, kun kortti ei toiminut ja oli agressiivinen, itse olin silloin vielä teini (lukiossa) ja aika herkkä joten aloin itkemään ja lähdin pois. Kotona tarkistin tilinkin ja rahaa oli, joten kortti ei vain toiminut. Hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytin molemmat ja sitten kutsuivat poliisit paikalle.

Vierailija
4/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti näyttäisi laukkuni sisältöä kellekään puotipuksulle.

Vierailija
5/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran eräässä isossa ääs-ryhmän tavaratalossa niin, ettei kortti jostain syystä toiminut. Se kassa oli niin törkeän ivallinen, että olisi pitänyt tehdä siitä noita-akasta valitus  =/  

Vierailija
6/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt, työntekijä pilkkasi, kun kortti ei toiminut ja oli agressiivinen, itse olin silloin vielä teini (lukiossa) ja aika herkkä joten aloin itkemään ja lähdin pois. Kotona tarkistin tilinkin ja rahaa oli, joten kortti ei vain toiminut. Hävetti.

Voi sinua. Minullakaan kassa ei uskonut että kortti ei toiminut. Ap

Vierailija
7/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Ostin kerran housut ja jotain krääsää jostain Tokmannilta tms, työntekijä skannasi ja rahasti. Kun liukuhihnan päässä pakkasin ostoksiani huomasin että housuihin oli jäänyt hälytin. Pyysin kassaa ottamaan sen pois, jolloin kassa väitti että oli ottanut jo ja luuli että olin tunkenut toiset housut laukkuuni ja yritin varastaa. näytin kassini eikä siellä tietenkään mitään housuja ollut, jolloin kassa suistui poistamaan hälyttimen. Ärsyttää ihmiset jotka eivät voi myöntää omia virheitään.

Vierailija
8/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epäilyttävä, koska tekee tällaisen aloituksen.

Vierailija
9/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en taatusti näyttäisi laukkuni sisältöä kellekään puotipuksulle.

No minäkin sanoin että en näytä. Silloin hän kutsui paikalle toisen työntekijän ja alkoi tivaamaan että miksi olin lähdössä kassalta niin nopeasti, ja että ei kortissani ole mitään vikaa. Kävin kassalla uudestaan kokeilemassa korttiani ja sitten uskoi, että se ei oikeasti toimi. Ei kyllä olisi sitäkään tarvinnut tehdä

Ap

Vierailija
10/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän ylimielisiä vaikka niin helposti korvattavissa, nämä kassahenkilöt.

Vierailija
11/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun näytin kassit kassaneidille niin soitti poliisit

Vierailija
12/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt mullekin pari-kolme kertaa kassalla niin, ettei kortti ole toiminut.  

Ja kerran sattui bensa-automaatilla niin, ettei millään meinannut kortti toimia.

Oli vielä vieras paikkakunta kyseessä, eikä lompakossakaan ollut käteistä. Alkoi jo tuntua muutaman yrityksen jälkeen epätoivoiselta, mutta viimein kortti kuitenkin toimi. 

Kaikki nuo on muuten sattuneet uudella, vasta muutamia päiviä aiemmin saadulla kortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän