VOI LUOJA KU NOITA LAPSIA ON JOKA HELVETIN PAIKASSA
En ymmärä sitten millään... Kahviloissa, kassoilla, kuntosalilla ja pahin paikka: ravintoloissa!!! Kiljuvat, kaivavat neniään, lyövät, potkivat, huutavat...hyi. Käsittämätöntä että niitä on joka paikassa. Mistä lähtien lapset on saanut tuoda ravintoloihin, viekää ne lapset mäkkäriin tai raxiin !!! Älkää tuoko niitä "aikuisten ravintoloihin" ihan typeriä vanhempia koko Suomi täynnä!!! Ovissa yleensä lukee koirilta pääsy kieletty, mä olen vahvasti sitä mieltä että lapset vois jättää siihen ulkopuolelle naruu kiinni.
Kommentit (54)
Korvaa sana "lapsi" sanalla "eläkeläinen" ja todista paskamyrskyä.
Jep, samaa mieltä. Onneksi täällä on joku järkeväkin kaikkien noiden läskialoitusten tekijöiden lisäksi.
Tätä ongelmaa ei olisi, jos lapset osaisivat käyttäytyä kunnolla. Jos koirat käyttäytyisivät kuten lapset, koirien pito olisi taajamissa kokonaan kielletty.
Kirkossa on kovin vähän lapsia, ehkä kannattaa mennä sinne, kun ahdistaa :)
Onpas täällä tänään vastenmielisiä provoja. No, eipä tarvi taas pitkään aikaan tuhlata aikaa tämän palstan lukemiseen.
Ap on itse kasvateltu jossain kypsytystankissa aikuiseksi?
Voi sinua ressukkaa, ap, etkö itse mahdu ollenkaan helvettiin, kun joka paikka on mielestäsi jo täynnä lapsia. Kyllä sinun nyt täytyy tehdä parannus ja pyrkiä taivaaseen. Jospa siellä ei olisi joka paikka täynnä lapsia. Tosin epäilen.
Mihin "aikuisten ravintolaan" niitä on nyt tuotu? Mä en ole koskaan ns. hyvässä ravintolassa ainakaan illallisella nähnyt pikkulapsia. Eikun, kerran Raku-Yassa oli kolme lasta äitinsä kanssa, mutta ne käyttäytyivät niin hyvin, että ihan kesti huomata ne.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:15"]Tätä ongelmaa ei olisi, jos lapset osaisivat käyttäytyä kunnolla. Jos koirat käyttäytyisivät kuten lapset, koirien pito olisi taajamissa kokonaan kielletty.
[/quote]
Eihän? Eikö ole jo ihan itsestäänselvyys että koirakin käyttäytyy paremmin kuin lapsi? Ja siitä on jopa enemmän iloa kuin sellaisesta potkivasta räkääsyövästä kääryleestä??? Koiria ei pääasiassa oteta ravintoloihin yms kun moni ihminen on allerginen. Mutta kyllä olen samaa mieltä: vahnempien ei pitäisi tuoda lapsiaan joka paikkaan raxi ja hese on räkänokkien paikka.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:19"]
Eikö ole jo ihan itsestäänselvyys että koirakin käyttäytyy paremmin kuin lapsi?
[/quote]
Ei ainakaan kaikille vanhemmille näytä olevan. Minulle ei ole ollut koskaan mitään haittaa kenenkään huonosti käyttäytyvästä koirasta, mutta huonosti käyttäytyvät lapset ovat aiheuttaneet sekä kärsimystä että taloudellista vahinkoa.
Ap:lle aikuisten ravintola = Amarillo
Taas on pipipää eksynyt VAUVA-lehden palstalle. Kai tiesit, että Vauva-lehti on suunnattu perheellisille/perhettä haluaville? Mene sinne Demin palstalle, minne ikäsi puolesta kuulutkin :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:22"]Taas on pipipää eksynyt VAUVA-lehden palstalle. Kai tiesit, että Vauva-lehti on suunnattu perheellisille/perhettä haluaville? Mene sinne Demin palstalle, minne ikäsi puolesta kuulutkin :)
[/quote]
tulee varmaan yllätyksenä, mutta mulla on lapsi ja en ota sitä sellaisiin paikkoihin mihin mun mielestä lapset eivät kuulu
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:22"]Taas on pipipää eksynyt VAUVA-lehden palstalle. Kai tiesit, että Vauva-lehti on suunnattu perheellisille/perhettä haluaville? Mene sinne Demin palstalle, minne ikäsi puolesta kuulutkin :)
[/quote]
tulee varmaan yllätyksenä, mutta mulla on lapsi ja en ota sitä sellaisiin paikkoihin mihin mun mielestä lapset eivät kuulu
[/quote]
Voitaisko me nyt sitten yhdessä ehdottaa paikkoja, joihin sä et menisi, koska mun mielestä sä et kuulu ihan joka paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
Voisitko nyt kertoa, missä ravintolassa lapsi on sinua häirinnyt? Mä käyn tosiaan kohtuullisen usein ulkona syömässä (Helsinki), ja koskaan ei ole ollut illallisaikaan lapsia paikalla. Minustakaan ei ole ok viedä pikkulapsia "hyvään ravintolaan", enkä ole vienyt omiani. Mutta minun kokemukseni perusteella se on muutenkin harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:21"]
YHDYN! Lapset on ällöttäviä... niitä ei pitäisi olla joka paikassa. Joskus toivon että lapset kuolisivat helpommin nuhiinsa ja bakteereihin
[/quote]
Tämä oli jo oikeasti tosi mauton provo.
Ei ollut hauska eikä anna kirjoittajastaan mitenkään fiksua kuvaa, oli sitten mielestään kuinka supliikki ja älykäs tahansa. Joku raja provoissakin vaikka anonyymisti kirjoitellaan.
Muissa maissa lapsia ei edes huomaa, kun sulautuvat joukkoon mutta Suomessa se korostuu koska Suomessa lapsi on perheen pomo ja se kuuluu, näkyy ja haisee!!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:34"]
Muissa maissa lapsia ei edes huomaa, kun sulautuvat joukkoon mutta Suomessa se korostuu koska Suomessa lapsi on perheen pomo ja se kuuluu, näkyy ja haisee!!!
[/quote]
Et oo vissiin kauheasti käynyt "muissa maissa"?
Nuoremmat ihmiset on lapsia