Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiselän kova kipu ja jäykkyys

Vierailija
30.03.2014 |

Jo parin-kolmen kuukauden ajan ollut ristiselässä kovaa kipua ja jäykkyyttä, joka varsinkin seisoessa ja kumartuessa tuntuu tosi ikävälle. Kipu tuntuu varsinkin selkärangan molemmin vierin. Venytellyt olen, mutta tuloksetta. Epäilen, että kipu on alkanut sen jälkeen, kun salissa tein hiukan liian rajusti selkälihaksia.  Alussa selkä oireili lyömällä ns. lukkoon erittäin kipeästi, kun sitä venytti johonkin suuntaan. Ikää on vasta 17 vuotta. En ole vielä käynyt lääkärillä, koska ajattelin, että se selkä on vaan revähtänyt ja paranisi ajan kanssa, mutta kipeämmäksi vaan tuntuu käyvän... Miltä kuulostaa? Olisiko syytä jo käydä lekurilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille neuvoista. Katselen pari päivää vielä mitä se selkä sanoo ja menen sitten apuja kohti.

Vierailija
2/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin fysiatrille, joka selvittää mistä ongelma johtuu. Sen jälkeen hänen suosittelemalleen hoitajalle (joka saattaa olla OMT, tai sitten joku muu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee nyt mitään. En tekis edes venytyksiä.

Vierailija
4/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ensin lääkäriin, sitten fysioterapiaan

Vierailija
5/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa. 

Minun omt-terapeutti on niin hyvä, että hän diagnosoi sormillaan. Joskus käskenyt lääkäriin ja röntgeniinkin. Mutta käytännössä hän ratkaisee kaikki ongelmat 1-3 käyntikerralla.  

Vierailija
6/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:12"]3 jatkaa. 

Minun omt-terapeutti on niin hyvä, että hän diagnosoi sormillaan. Joskus käskenyt lääkäriin ja röntgeniinkin. Mutta käytännössä hän ratkaisee kaikki ongelmat 1-3 käyntikerralla.  

[/quote]

Ois kiva muuten tietää tuo omt, missä on. Tarvitsen

selkääni apua

Vierailija
7/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:18"]

[/quote]

selkääni apua

[/quote]

minä käyn auron omt-keskuksessa Itäkeskuksessa. Itse käyn Keijo Pitkämäellä, jo 10 v, mutta on siellä muitakin hyviä. Pitkämäki itse kouluttaa myös fysioterpeutteja omt:hen. 

Vierailija
8/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:18"]

[/quote]

selkääni apua

[/quote]

minä käyn auron omt-keskuksessa Itäkeskuksessa. Itse käyn Keijo Pitkämäellä, jo 10 v, mutta on siellä muitakin hyviä. Pitkämäki itse kouluttaa myös fysioterpeutteja omt:hen. 

[/quote]

Ok. Se ois kyllä lähellä.

Vierailija
9/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi jo syytä käydä lääkärissä. 

Vierailija
10/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi lääkäriin, vaan omt-fysioterapeutille. Lääkäri ei voi sille mitään tehdä. 

Vierailija
11/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kolmosta.