Huonoin seksikokemuksesi ikinä?
Luin kauheimmat treffit-ketjua ja nauroin vedet silmissä. Aika monet treffit päättyi surkeaan seksiin. Kertokaa lisää noloja seksitarinoita!
Mulle ei ole käynyt mitään hulvatonta, mutta oli mulla yhden yön juttu (mies) joka halusi panna takaapäin ja kutsua mua miehen nimellä. Ja orgasmin hetkellä huusi jotain Mikkoa.
Kommentit (66)
Miestä ujostutti ja pyysi että sammutamme valot kun menimme sänkyyn...
Mies meni makaamaan sankyyn, ei sanonut mitään, makasi vaan siinä alasti. Ei liikkunut mihinkään, ei halannut, makasi vaan hiljaa paikoillaan, selällään...Hiljaa hyvää tulee?
Tapailemani mies toi minut kotiin ilan päätteeksi. Olin vetäissyt aikamoiset kännit. Talutti minut sänkyyni ja oletin että hän lähtee omaan kotiinsa.
Näin olimme aiemmin puhuneet.
Riisuin pitkät housut jalastani ja vedin peittoa päälle.
Tyyppi avaa omien housujensa vetskarin ja tulee päälleni makaamaan. Koittaa sörkkiä munaansa jalkojeni väliin...
Sanon että on tosi huono olo jolloin hän nousee ja lähtee menemään.
:D kaikkia tonttuja sitä sinkkuna tapaileekin.
Mies antoi ravintolassa ymmärtää, että oli oikea maailmanmatkaaja ja naisia tulee ja menee. Lähdimme hänen kotiinsa ja siellä meitä odotti 80x200 sänky...
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:57"]
Luin kauheimmat treffit-ketjua ja nauroin vedet silmissä. Aika monet treffit päättyi surkeaan seksiin. Kertokaa lisää noloja seksitarinoita!
Mulle ei ole käynyt mitään hulvatonta, mutta oli mulla yhden yön juttu (mies) joka halusi panna takaapäin ja kutsua mua miehen nimellä. Ja orgasmin hetkellä huusi jotain Mikkoa.
[/quote]
Hah hah, pilaili vain kustannuksellasi :D
Aikuinen mies, paino sanalla aikuinen. Hänen makuuhuoneen seinällä oli naiskalentereita vastaavia JULISTEITA.
Samassa kun pääsimme sänkyyn, alkoi minuutin rynkytys. Tasainen, nopea takominen, ei sanaakaan, ei suukkoakaan, ei muuta koskemista, ei mitään muuta kuin taka taka taka taka taka. Kun kliimaksi oli ohi, mies sanoi, että olipa aivan ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:06"]
Mies antoi ravintolassa ymmärtää, että oli oikea maailmanmatkaaja ja naisia tulee ja menee. Lähdimme hänen kotiinsa ja siellä meitä odotti 80x200 sänky...
[/quote]Varmaan yksi nainen lisää tuli ja meni saman tien :)
Onko miehellä siis paremmat saumat saada piparia,jos kehuu harrastavansa paljon irtosuhteita?
Mies sanoi, että ei jaksa aina panna sängyssä, kun se on niin tavallista ja vei minut vaatehuoneeseen.
Ekalla kerralla kun oltiin sängyssä, mies tuli käteeni ennen kuin mitään muuta ehti tapahtua.
Pienen hetken ehdin hieroa mokomaa pystyyn ja samantien lensi.
Oltiin molemmat jo yli kolmekymppisiä ..
[/quote]
jos olisi leveämpi niin mammat jäisi köllöttelemään eikä voisi lähteä etsimään seuraavaa
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:22"]
[/quote]
jos olisi leveämpi niin mammat jäisi köllöttelemään eikä voisi lähteä etsimään seuraavaa
[/quote] mistä lähtien mammat ovat halunneet sängyssä olla, eivätkö ne halua vaan määrätä kaapin paikan.
Eka kertani 14-vuotiaana samanikäisen kokemattoman pojan kanssa.
:'''D
Luulin kauan aikaa, että sellaista se seksi kai on ja, että mitä ne aikuiset, elokuvat ja kirjat antavat olettaa aivan muuta ja miksi joku tykkäisi sellaisesta :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:13"]Samassa kun pääsimme sänkyyn, alkoi minuutin rynkytys. Tasainen, nopea takominen, ei sanaakaan, ei suukkoakaan, ei muuta koskemista, ei mitään muuta kuin taka taka taka taka taka. Kun kliimaksi oli ohi, mies sanoi, että olipa aivan ihanaa.
[/quote]
No mutta toihan kuulosti hyvältä. Siinä oli kaikki oleellinen.
T. Mies
Minulla oli tämmöinen vanha tuttu kaveri jonka kanssa silloin tällöin juteltiin facebookissa ja tultiin tosi hyvin juttuun. Sen perusteella ajattelin, että seksikin meidän kesken voisi toimia! Mies antoi itsestään todella itsevarman ja miehisen kuvan ja heitti joskus leikkimielisesti että "ne sentit ovatkin kasvaneet sinne alapäähän" kun puhuimme hänen pituudestaan. No, päädyttiin sitten sänkyyn myöhemmin, ja tyyppi oli niin hermona että eihän se voinut olla muuta kuin kiusallista. Koko tyyppi tärisi jännityksestä ääntä myöten. Ei saanut kalua sisään millään ja halusi hoitaa homman vain lähetyssaarnaajassa. Siinä on hän röhnötti koko painollansa päälläni, hiki virtasi ihan nonstoppina, piti ihmeellistä puhinatuhinaröhinä-ääntä, ei pysynyt rytmissä, eikä edes tehnet liikettä lantiollaan, vaan enemmänkin vain sätki ihan kuin olisi jonkun sähköiskun saanut. Sitä kesti aivan liian kauan, yritin aluksi feikata nautiskelevia ääniä, mutta kun hommaa oli jatkunut 5min niin teki mieli itkeä. Ei ilmoittanut kun tuli, kompuroi vain yhtäkkiä pois päältäni. Ja tosiaan, sentit eivät olleet kasvaneet alapäähän.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:13"]Samassa kun pääsimme sänkyyn, alkoi minuutin rynkytys. Tasainen, nopea takominen, ei sanaakaan, ei suukkoakaan, ei muuta koskemista, ei mitään muuta kuin taka taka taka taka taka. Kun kliimaksi oli ohi, mies sanoi, että olipa aivan ihanaa.
[/quote]
No mutta toihan kuulosti hyvältä. Siinä oli kaikki oleellinen.
T. Mies
[/quote] Kyllä, sinun mielestä. Ja saat ajatellakin niin. Tämä nyt vaan oli minun mielipiteeni, älä turhaan loukkaannu ja pahoita mieltäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:22"]
[/quote]
[/quote] Ottiko luonnolle?
Varmaan se, kun lähdin erään parikymppisen jätkän kanssa baarista matkaan muutama vuosi taaksepäin . Ei oltu humalassa ja ehtisin olla siellä baarissa vaan joku puolisen tuntia, kun se tuli pokaamaan. Se pyysi mua niille ja vasta melkeen sen kotiovella selvisi, että jätkä asui vielä vanhemmillaan ja hänen äitinsä olis kotona :D Ehdotin jos mennään sit meille mut ei enää raaskittu kääntyä kun oltiin jo menty sinne asti.
Ja voi vittu, sen tyypin huone oli täynnä nalleja ym. pehmoleluja ja seinällä oli jotain lasten keräilykortteja liimattuna :D En kehdannu enää ees häipyä sieltä vaikka mun päässä pyöri vaan et miks helvetissä lähdin sellasen mammanpojan matkaan. Sen äiti kävi kokoajan sen huoneen ovella ja sit kun sitä ei ollut näkynyt vähään aikaan, niin poika SAMMUTTI VALOT ja tunnusteli mua siinä sängyllä,availi vyötä ja veti mun housuja alaspäin. En ees haluu muistella enää mut sillon aattelin vaan, et miten tollasia kokemattomuuden multihuipentumia voi ees olla olemassa :DDD
Tätä ei varmaan pitäisi kirjoittaa...mutta miehellä oli niin pieni, etten oikein syttynyt ja piti näytellä.....olen pahoillani. =(
Miehellä ei seisonut. Kertoi, että tällaista se on, penis heilui täysin löysänä.... ja mies jutteli penikselle, että yritä nyt!