Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin seksikokemuksesi ikinä?

Vierailija
30.03.2014 |

Luin kauheimmat treffit-ketjua ja nauroin vedet silmissä. Aika monet treffit päättyi surkeaan seksiin. Kertokaa lisää noloja seksitarinoita!

Mulle ei ole käynyt mitään hulvatonta, mutta oli mulla yhden yön juttu (mies) joka halusi panna takaapäin ja kutsua mua miehen nimellä. Ja orgasmin hetkellä huusi jotain Mikkoa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vähän vanhempi herra, n 54, minä 46 v. Kivannäköinen, mukava ja kohtelias, tunnettiin pidemmältä ajalta jo. Sängyssä hämmästyttävän huono, ei seissyt kunnolla ja sitten kun seisoi niin homma oli ohi puolessa minuutissa. En osannut sanoa siihen mitään, lyhyin yhdyntä mikä oli koskaan sattunut kohdalleni.

2. Viisikymppinen mies, minä 47 v. Oikein hyvässä fyysisessä kunnossa, kaikki palikat kohdallaan. Edettiin suutelusta vaatteiden riisumiseen - oikein lupaava alku, mies tosi komea ilman paitaa ja otti eteen erittäin tanakasti - ja avasin sääreni esileikkiä varten, kun mies yhtäkkiä tunki munansa sisääni tuosta vaan, ilman mitään alapään koskettelua saati suuseksiä. Olin todella hämmästynyt. Ei ollut tullut tämmöinen siirto koskaan edes mieleeni, aikaisempien kumppaneiden kanssa oltiin aina tehty vaikka ja mitä ennen yhdyntää.

No olikos pakko suostua? Voi sanoa ei.

Olen hämmästynyt! jos tänne kirjoittaa, voi odottaa vastauksia. Ja En itse kyllä suostu mihinkään itse, jota en halua tai pyydä. En ole ns. kenenkään käytettävänä. Kukin tavallaan.

Ekassa tapauksessa en paljoa ehtinyt hokea eitä, kun miehellä jo lensi. Eikä ein sanominen olisi mitään auttanutkaan, minkäs se mies sille voi että oli herkässä. Tokassa tapauksessa olin ihan messissä muuten, mutten osannut odottaa esileikin jäävän väliin. Hups, se onkin jo sisällä.

No ei ole pakko päästää ketään sisälle ilman lupaa...ei mistään syystä.

Mikä sinua vaivaa, raiskausfantasia? Jos luet kirjoittamani tarkkaan niin kerron siinä avanneeni jalkani ja olleeni messissä, mutta vaan _hämmästyneeni_ siitä, ettei suuseksiä ollutkaan kuten olin tottunut.

Vierailija
42/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei ilmeisesti ollut koskaan ennen koskenut itseensä, joten aikamoista oli yrittää työntää penistä sisään kun se tiennyt mitä pitäisi tehdä. Pillu haisi myös erittäin voimakkaalle kuselle ja pillulle. Saatiin se sitten sisään ja pari kertaa työnnettyä tyttö sanoi että sattuu ja vedin kalun ulos ja se oli ihan veressä. Hommat loppui siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vähän vanhempi herra, n 54, minä 46 v. Kivannäköinen, mukava ja kohtelias, tunnettiin pidemmältä ajalta jo. Sängyssä hämmästyttävän huono, ei seissyt kunnolla ja sitten kun seisoi niin homma oli ohi puolessa minuutissa. En osannut sanoa siihen mitään, lyhyin yhdyntä mikä oli koskaan sattunut kohdalleni.

2. Viisikymppinen mies, minä 47 v. Oikein hyvässä fyysisessä kunnossa, kaikki palikat kohdallaan. Edettiin suutelusta vaatteiden riisumiseen - oikein lupaava alku, mies tosi komea ilman paitaa ja otti eteen erittäin tanakasti - ja avasin sääreni esileikkiä varten, kun mies yhtäkkiä tunki munansa sisääni tuosta vaan, ilman mitään alapään koskettelua saati suuseksiä. Olin todella hämmästynyt. Ei ollut tullut tämmöinen siirto koskaan edes mieleeni, aikaisempien kumppaneiden kanssa oltiin aina tehty vaikka ja mitä ennen yhdyntää.

No olikos pakko suostua? Voi sanoa ei.

Ekassa tapauksessa en paljoa ehtinyt hokea eitä, kun miehellä jo lensi. Eikä ein sanominen olisi mitään auttanutkaan, minkäs se mies sille voi että oli herkässä. Tokassa tapauksessa olin ihan messissä muuten, mutten osannut odottaa esileikin jäävän väliin. Hups, se onkin jo sisällä.

No ei ole pakko päästää ketään sisälle ilman lupaa...ei mistään syystä.

Mikä sinua vaivaa, raiskausfantasia? Jos luet kirjoittamani tarkkaan niin kerron siinä avanneeni jalkani ja olleeni messissä, mutta vaan _hämmästyneeni_ siitä, ettei suuseksiä ollutkaan kuten olin tottunut.

No eihän se sinun ajatuksiasi osaa lukea jos et sille mitään puhu? Oletko narsisti vai muuten vain henkisesti köyhä?

Vierailija
44/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunanen sörkki, ei tuntunut miltään sitten vaihtoi kakkoseen yhtä surkeeta touhua. Kehui kuinka uskomaton perse mulla on. Oli naurussa pitelemistä.

Vierailija
45/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunanen sörkki, ei tuntunut miltään sitten vaihtoi kakkoseen yhtä surkeeta touhua. Kehui kuinka uskomaton perse mulla on. Oli naurussa pitelemistä.

No eikö se perseessäkään tuntunut hyvältä? Oletko joku zombi?

Vierailija
46/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta oli 12 vuotiaana ja kokemattomuus oli pieni ongelma kun se äijä etti sitä reikää 15.min ja ei v!ttu mikä säätö sen klitoriksen kans

Vierailija
47/66 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena naisen kanssa on ikävimmät kokemukset kynsistä.. Ihan ok jos ne on puhtaat ja jos pitkät, niin niitä osataan käyttää. Mutta näinhän se ei tosiaan aina mene. Sormukset menee samaan sarjaan.

Vierailija
48/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo hauska, mutta ehdottomasti mun huonoin. Tämä oli meidän parisuhteelle lopun alku, mikä olisi saanut jäädä kyllä kokematta: oli mun eka kerta synnytyksen jälkeen. Paikat oli vähän vielä palautumisvaiheessa ja jännitin, että sattuuko. Mies sitten siinä päällä ja tullessaan tunnusti nusasseensa jotain toista.... oli joku lyhyt suhde oikein ollut. Mies selitti syyksi jotain, että on oikeestaan sun syy, kun oot ollut niin torjuva. Mä olin niin järkyttynyt, että en puhunut siitä mitään enää. Olisin torjunut seksin, jos olisi sanonut ennen seksiä, mutta kun sanoi mun ns "ekan kerran" jälkeen, niin jotenkin menin shokkiin. Meidän suhde jatkui vielä vuosia. Lopulta suhde loppui todella rumasti: oli taas toinen nainen. Tajusin vasta vuosien jälkeen, että olipa sekin temppu.... pettämisenkin voi näköjään pistää petetyn syyksi.

Vierailija
49/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sujui hyvin. Sain suuseksiä ja mies suoriutui kaksi kertaa lyhyessä ajassa. Kylpyhuoneessa mies päästi raikuvan pierun ja nauroi kuuluvasti. Makuuhuoneeseen palattuaan hän sanoi vielä, että ei pieru haittaa kun ollaan jo tuttuja. N 29

Vierailija
50/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo viimisellä yhteisellä lomareissulla sano että "pane nyt sitten ko miks muute olisit lähteny reissuun". Makas sit lahnana tekemättä mitään. Voin sanoa että paskaa seksinä mutta silti parempi ko edelliset pari vuotta.

Vierailija
51/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena miehenä ajattelin joulun tulleen vappuna, kun minua parikymmentä vuotta vanhempi nainen alkoi piirittää ravintolassa. Hän olikin vielä aika hyvän näköinen ja pukeutunutkin pikkumustaan ja kiiltäviin sukkahousuihin. Olimme jutelleet ja tanssineet tunnin verran, niin hän kysyi minulta, että voisinko hieroa hänen pillua ja istuttiin kahdestaan sellaisessa nurkkapöydässä, niin toimeksi vain. Siitä sukkahousujen päältä hieroin ja nainen nojaili minuun ja hengitti aika raskaasti. Portsari tuli keskeyttämään session ja laittoi meidät pihalle. Molemmat asuttiin aika kaukana, joten kysyin lähtisikö hän mukaan, jos otan hotellihuoneen ja niin me painatettiin hotelliin. Molemmat kävi vuorollaan vessassa, minäkin huuhdoin kullin huolella puhtaaksi ja kun pääsin vessasta, niin nainen istui sängyn laidalla ja ja ajattelin, että nyt saan kunnolla pillua. Minä heitin paidan pois ja avustin naiselta mekon pois. Alla oli mustat rintaliivit ja sukk7isten alla valkoiset pikkuhousut. Minulla seisoi aivan järkyttävästi ja sanoin naiselle, että pakko ottaa kulli pois housuista ja hän avasikin vetoketjun ja veti housut ja bokserit alemmas ja imaisi kullin suuhun. Hetken perästä hän otti kullin pois suusta ja sanoi, että hänellä on huono olo ja ryntäsi vessaan. Ovi jäi auki ja kuulin kuinka hän yrjösi pönttöön, menin jostain syystä katsomaan siihen ovelle ja hän oli vetänyt sukka- ja pikkuhousut niin alas että paljas pylly näkyi ja kun hän siinä polvillaan alkoi taas oksentamaan, niin märkää kakkaa lensi samalla hänen peräaukostaan taakse lattialle ja sukkahousujen peittämille säärille. Valkoiset pikkuhousut oli myös paskassa ja sitä valui pitkin takapuolta. Siinä vaiheessa kysyin pärjääkö hän ja kun sanoi pärjäävänsä, niin laitoin pöydälle hinnan huoneen vuokrasta ja lähdin kotiin.

Vierailija
52/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa aivan mielettömän komean miehen, hän oli tutun tuttu. Meidät esiteltiin toisillemme ja se oli menoa. Hän oli niin komea ja miehekäs, että sukat pyöri heti jaloissa. Ei menty viettämään yötä yhdessä, mutta numerot vaihdettiin. Kävimme kahville muutamaan otteeseen, soittelimme ahkerasti. Hän kertoi menneensä aivan sekaisin musta. Sänkyyn asti ei koskaan kuitenkaan menty, tästä jo niin kauan aikaa etten enää muista miksi, ehkä ei tullut sopivaa tilaisuutta. Sitten hän alkoi pitämään vähän heikommin yhteyttä. Itkin ja ruusuin tuskassani, miksen kelpaa toiselle. Hänelle en sitä koskaan näyttänyt, kuinka paljon käytöksensä satutti.

Jossain kohtaa taas tapailumme tiivistyi ja taas olin aivan rakastunut. Kunnes menimme sänkyyn. Hänellä kyllä seisoi, mutta hän ei tehnyt mitään. Makaili allani paikallaan. Itse yritin ratsastaa ja otin suihinkin. Yleensä se saa miehet ihan villiksi. Hänellä ei ilme värähtänytkään. Ei koskenut rintoihin, ei sormettanut, ei mitään. Lopulta esitin, että iski huono olo ja lopetin surkean seksimme siihen. On mulla ollut yks toinenkin, joka oli huono, mutta sillä sentään oli yritystä. Tämä tyyppi vaikutti siltä, että sitä inhotti koko touhu mun kanssa, kova seisokki tosin puhui muuta. Siihen loppui meidän tapailu. Enkä enää ikinä itkenyt perään.

Vierailija
53/66 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi sujui hyvin. Sain suuseksiä ja mies suoriutui kaksi kertaa lyhyessä ajassa. Kylpyhuoneessa mies päästi raikuvan pierun ja nauroi kuuluvasti. Makuuhuoneeseen palattuaan hän sanoi vielä, että ei pieru haittaa kun ollaan jo tuttuja. N 29

Osaa tytötkin päästellä pieruja. Nätti blondi paukutteli yhdessä vietetyn mökkiviikonlopun ja muutaman lahnapanon jälkeen paluumatkalla autossa niin että oli yrjö lentää. Ilmekkään ei värähtänyt ja puhelin oli koko ajan ahkerassa käytössä. Ei tullut uusia treffejä vaikka barbaraa oli ihan kiva pumppailla. M36

Vierailija
54/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään baari-illan jälkeen päädyin kotiin hyvännäköisen nuoren miehen kanssa. Kun kävin vessassa niin sillä aikaa tää oli riisunut itsensä alasti ja paistatteli mun sohvalla ilkosillaan. No tästä humalassa kiusaantuneena koin, että kai se on sitten pantava. Mentiin sänkyyn ja sit aivan perus seksiä ja tää kyselee jatkuvasti kun yhtään huokaan (miellyttääkseni häntä), että tulitsä jo, tulitsä jo. Siis koko ajan tota. Ei siitä olis loppua tullut ellen olis ekaa kertaa elämässäni joutunut esittämään, että joo tulin. Not. En todellakaan. Tietenkään. Siis kuka nainen edes saa orgasmia humalassa? Ja toi oli niin polleana, että naiset aina tulee niin helposti hänen kanssaan. Mietin vaan, että juuu. Mies oli niin harhainen omassa maailmassaan, ettei sitä yksinkertaisesti voinut rikkoa. Jäi tuohon yhteen kertaan, ei haittaisi vaikkei olisi ollut sitäkään.

Vierailija
55/66 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinaan itseäni reilusti vanhempaa miestä, itse olin 28v ja mies 48v. Jotenkin oletin, että seksi tulee olemaan varmasti vähintäänkin ihan hyvää. No oletus oli väärä.

Esileikeissä mies oli todella kovakourainen, siis ei muutoin ollenkaan kovakourainen, mutta hän ei ollenkaan ilmeisesti ymmärtänyt kuinka hellästi naista täytyy sormilla koskettaa. Minä mielestäni kommunikoin varsin selkeästi ja hyvin, olin oppinut, että kannattaa heti sanoa miten tykkää niin ei tule kiusallista myöhemmin. Eli koitin vähän ohjailla kättä ja sanoin, että oikein hellästi vaan. 

No kun ei tuo oikein sujunut silti niin hän päätti antaa suuseksiä. Hän imi klitoristani. Siis kovaa, varmaan samoin kun olisi toivonut itseään imettävän. Siis ihan kuten joku teini imisi fritsun kaulaan, samalla voimalla. Ihan taisin kiljaista, ja taas kommunikoin, että mua täytyy koskettaa hellästi, ihan vaan nuolla vaikka, ei tarvitse imeä (kun ei osaa, ja muutoinkaan ei ole välttämätöntä ollenkaan). Mutta oli edelleen vaan aivan todella huono. Miten sen muutoin voi sanoa, jotenkin sellainen karu ja kova väärissä paikoissa. Eikä hän halunnut oppia mikä olis minulle mieluisaa, hän luovutti heti kun hellästi ja kannustavasti koitin kertoa.

Itse akti oli sitten mitä oli. Nopeasti ohi, yhtä vähän yhteyttä tai tuntumaa siihen mikä vois tuntua hyvältä. 

Seksin jälkeen koitin keskustella, että minkälaisista jutuista hän tykkää, että miten hän toivoo mun koskevan häntä jatkossa jne. Ja samalla kerroin, miten mä tykkään tulla kosketuksi. Mutta hän ei jotenkin halunnut puhua yhtään, tuntui, ettei uskalla tai kehtaa puhua seksistä. Tämän vuoksi en enää halunnut tavata kyseistä miestä. Arvelin, että oli sen verran karua seksiä, eikä mies tuosta enää miksikään tuossa iässä muutu. 

Vierailija
56/66 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi autossa yli 20 vuotta vanhemman ison miehen kanssa. Takapenkillä oli epämukavaa, ei esileikkejä, mies ei lauennut ja jatkoi jyystämistä ihan liian kauan. N23

Vierailija
57/66 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puutteessa ja tapasin  baarissa söpön ja kohteliaan miehen, jonka kanssa meillä tuntui olevan mielessä sama idea yhteisestä yöstä. Mentiin hänen luokseen ja harrastettiin aivan hyvää seksiä pari-kolme kierrosta.

Joskus yön pikkutunteina olin ilmeisesti ansainnut jonkun luottamuksen, koska hän tunnusti, että on sopimattomasti kiinnostunut tosi nuorista tytöistä ja tietää, ettei se ole normaalia. Vannoi kyllä, ettei ole tehnyt eikä tekisi kenellekään nuorelle mitään, mutta halusi jakaa tämän omana fantasianaan.

Tuli todella ahdistava olo ja kylmä rinki kiristi päätä. En uskaltanut sanoa hänelle siinä kahden kesken suljetussa asunnossa, että mielestäni hän on sairas ja tarvitsee apua, vaan vaihdoin pikaisesti puheenaihetta ja teeskentelin, että en muka ymmärrä mitä hän tarkoittaa. Keksin sitten hätäpäissäni sanoa, että ystäväni on jäänyt baariin ja minun pitää mennä hakemaan häntä, että pääsin äkkiä tyypin luota pois. Tapahtui 9 vuotta sitten ulkomailla ja olikin sitten viimeinen yhden illan juttu omalla kohdallani, sen verran karmiva tunne jäi.

Vierailija
58/66 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuvuosina uudenvuodenbileistä matkaan tarttui kookkaan puoleinen ja aivan tavattoman mukava ikäiseni naisihminen. Tunnelma oli todella hyvä ja leikkisä, mutta itse hommasta ei tahtonut sitten millään tulla yhtään mitään, kun kohtasin ensimmäisen ja ainoan 'takapilluisen' naisen silloin ensimmäisen ja viimeisen kerran. En kehdannut kysyä, mikä on, paikat kipeät vai mitä, kun värkki tuntui perääntyvän ja karkaavan aina vaan kauemmaksi kun yritin hiukankin päästä etenemään.

En pitänyt enempää yhteyttä vaikka samassa kaupungissa asuttiin. Oli niitä harvoja kertoja, kun persoona ja olemus vei voiton vaikka fyysinen olemus ei satasella sytyttänyt ja yhden kerran ähellys riitti laittamaan pisteen mielenkiinnolle..

Vierailija
59/66 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joutunut tilanteeseen jossa tehtiin sopimus että annan daamille suuseksiä korvausta vastaan.

a.) nainen oli liian humalassa saavuttaakseen orgasmia, se toimitus kesti mielestäni todella pitkään.

b.) Pillu on todella runsaan karvoituksen ympäröimä, ei silti etteikö naisella voi olla karvoitusta, voi kyllä, mutta kyllä sitä välillä voisi hieman hoitaa, edes lyhentää

c.) Edellisestä suihkukäynnistä oli varmasti vierähtänyt enemmän kuin kaksipäivää, maku ja haju oli unohtumaton. Mutta kyllä se siitä.

Vierailija
60/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamakin huono kokemus.

Olen n. 35v nainen ja minulla oli lyhyt seksisuhde hieman vanhempaan mieheen, n. 42v. Vaikka puhuimme asiasta useampaan kertaan, että en halua mitään vakavaa ja että kyseessä oli hänenkin mielestään vain seksisuhde, hän vaikutti silti ihastuneen minuun kovasti. Otin kerran häneltä suihin ja peniksen maku oli todella epämiellyttävä, en tiedä, oliko jäänyt pesemättä. Toista kertaa en halunnut. Lisäksi hänellä ei useinkaan ollut mielenkiintoa tehdä minulle mitään, ei sormettamista, nuolemista tai muutakaan. Sen verran ehkä juuri ja juuri, että olin märkä. Itse yhdyntä oli kirjaimellisesti jyystämistä, sillä mies otti aina jonkun pillerin, jonka avulla jaksoi jyystää tunnin eikä välttämättä sittenkään tullut. Minulla alkoi paikatkin kuivua. Mies vielä rehenteli muilla panoillaan yrittäessään kai tehdä minut mustasukkaiseksi, että oli jaksanut jotain varattua rouvaa pamputtaa pari tuntia. Hän ilmeisesti luuli, että pitkään kestävä jyystäminen on naisten mieleen. Emme tavanneet kovin montaa kertaa.

Toinen huono seksikokemus oli hieman minua nuorempi mies, alle 30v, joka hermoili niin, ettei panemisesta meinannut tulla mitään. Esileikkiä ei tämänkään miehen kanssa ollut yhtään, yritti vain survoa suoraan sisään. Hän hikoili aivan norona päälleni ja jo se ällötti. Lisäksi hän hävisi aina välillä sanaakaan sanomatta jonnekin jättäen minut makaamaan sängylle. Selvisi, että hän kävi välillä juomassa tai/ja hakemassa uuden kondomin jostain toisesta huoneesta. Tämä tapahtui useampaan kertaan. Kerran hän meinasi laittaa kondomin väärin päin, ja oli pokkana vain kääntämässä sitä oikein päin, kun käskin hänen hakea sotkeentuneen kondomin tilalle uuden. Taas sitä lähdettiin hakemaan jostain muualta. Mies ähelsi ja puhelsi enkä ollut nauttinut touhusta tippaakaan. Vihdoin hän totesi, ettei touhusta taida tulla nyt mitään, mutta jos haluan jäädä yöksi, voisimme kokeilla aamulla uudestaan. Kieltäydyin kohteliaasti ja liukenin paikalta mahdollisimman nopeasti. Myöhemmin mies vielä viestitteli, että oli kivaa ja olisi halunnut nähdä uudestaan. Pakko oli kieltäytyä.