Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin seksikokemuksesi ikinä?

Vierailija
30.03.2014 |

Luin kauheimmat treffit-ketjua ja nauroin vedet silmissä. Aika monet treffit päättyi surkeaan seksiin. Kertokaa lisää noloja seksitarinoita!

Mulle ei ole käynyt mitään hulvatonta, mutta oli mulla yhden yön juttu (mies) joka halusi panna takaapäin ja kutsua mua miehen nimellä. Ja orgasmin hetkellä huusi jotain Mikkoa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan huonoista panoista olen onneksi jo unohtanut, mutta viime vuosilta on jäänyt mieleen nainen, jolla taisi olla hajusta päätellen joku bakteeritulehdus. Edestäpäin hommaa juuri ja juuri vielä teki, mutta takaapäin polviltaan daamin tyrmäävän hajuinen värkki olikin sitten suoraan nenän alla. 

En tiedä onko vaiva vaikeasti hoidettava, mutta olisi kyllä suotavaa olla sen aikaa ilman seksiä.

Vierailija
62/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tulee tästä vain kerta, joka päättyi siihen, että mut raiskattiin. Ennen raiskausta oli ollut seksiä. En halua puhua siitä enempää. Mölyapinoille tiedoksi, että raiskaus on rikos avioliitossakin, jossa on seksielämä mukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena miehenä ajattelin joulun tulleen vappuna, kun minua parikymmentä vuotta vanhempi nainen alkoi piirittää ravintolassa. Hän olikin vielä aika hyvän näköinen ja pukeutunutkin pikkumustaan ja kiiltäviin sukkahousuihin. Olimme jutelleet ja tanssineet tunnin verran, niin hän kysyi minulta, että voisinko hieroa hänen pillua ja istuttiin kahdestaan sellaisessa nurkkapöydässä, niin toimeksi vain. Siitä sukkahousujen päältä hieroin ja nainen nojaili minuun ja hengitti aika raskaasti. Portsari tuli keskeyttämään session ja laittoi meidät pihalle. Molemmat asuttiin aika kaukana, joten kysyin lähtisikö hän mukaan, jos otan hotellihuoneen ja niin me painatettiin hotelliin. Molemmat kävi vuorollaan vessassa, minäkin huuhdoin kullin huolella puhtaaksi ja kun pääsin vessasta, niin nainen istui sängyn laidalla ja ja ajattelin, että nyt saan kunnolla pillua. Minä heitin paidan pois ja avustin naiselta mekon pois. Alla oli mustat rintaliivit ja sukk7iste

jos tämä tarina tosi, yksi parhaista mitä olen lukenut.😂🤣

Vierailija
64/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomies halusi ja kinusi anaaliseksiä vastaanottavana osapuolena mutta alkoi itkeä sitä saatuaan (sormilla) koska sai jonkun homofobisen raivarin minua kohtaan. Se oli ehkä kaikkein paskin, jopa vähän traumaattinen kokemus. Hänellä sitten myöhemmin oli myös jotain ristiinpukeutumisjuttuja ja raivostui kun en kiihottunut niistä. En tuominnutkaan ja yritin kannustaa häntä, mutta hän purki oman itseinhonsa minuun. Anaaliseksi ei myöskään tuossa ollut itselleni se ongelma, se meni teknisesti hyvin, ja sitä on tullut annettua sormin ja dildolla muille kumppaneille sittemmin ja kaikilla on ollut kivaa!

Exän sekoiluihin verrattuna jotkut muut vähän kömpelöt ja kiusalliset tilanteet on kyllä lämmöllä muisteltavia suorastaan.

Vierailija
65/66 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi sujui hyvin. Sain suuseksiä ja mies suoriutui kaksi kertaa lyhyessä ajassa. Kylpyhuoneessa mies päästi raikuvan pierun ja nauroi kuuluvasti. Makuuhuoneeseen palattuaan hän sanoi vielä, että ei pieru haittaa kun ollaan jo tuttuja. N 29

Joo, ei pierut haittaa kun ollaan  läpituttuja.

Vierailija
66/66 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleeni tulee tästä vain kerta, joka päättyi siihen, että mut raiskattiin. Ennen raiskausta oli ollut seksiä. En halua puhua siitä enempää. Mölyapinoille tiedoksi, että raiskaus on rikos avioliitossakin, jossa on seksielämä mukana...

Ei ollut ennen. Lakia muutettiin jokunen vuosi sitten.