Baarista pokaamani mies lähti just
Kommentit (48)
Isäni oli viime yönä baarissa, soitti just ja sano et on tavannu jonku naisen, tuli kotiin krapulassa..?!
Mun mies heräsi just, ei ole lähdössä minnekään. Kummallakaan ei krapulaa, mulla vähän paikat hellänä.
Isoisäni oli pokannu viime yönä baarista naisen ja oli menny krapulassa mummon luo. Kai varoit kanyylia?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:39"]olit sitten yhden yön pano
[/quote]Niinhän se mieskin oli.So what?
Sanoiko että soitellaan, kysyikö puhelinnumeroasi? Vai lähtikö muina miehinä vaimonsa luo? ;)
Tuntuuko, että itsetuntosi on koholla kun mies huomioi?
Miksi joit niin paljon, että sinulla on krapula?
Ja se mies kerskailee kavereilleen, että pokasin naisen baarista ja panin sitä viime yönä.
Joko sinä kerskailit asiasta kavereillesi?
No sittenhän suhteella on toivoa kun mies jäi aamukahville:)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:08"]Sanoiko että soitellaan, kysyikö puhelinnumeroasi? Vai lähtikö muina miehinä vaimonsa luo? ;)
[/quote]Hiveleeköhän vaimon itsetuntoa että mies tulee kotiin;).Aivan mahtava mies.Kaikki sinkkunaiset varmaan kadehtii tätä vaimon osaa;)
Kuinka pitkäksi aikaa tämä pano riittää? Milloin tarvitset uutta miestä?
Haluaisitko, että isäsi hyväksyisi sinut sellaisena kuin olet?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:31"]On vähän krapula ja paikat hellänä
[/quote]
Täytyy varmaan itekin lähteä baariin hakemaan seksiä kun oma mies vaan syö ja makaa sohvalla, seksiä kun ehdotan niin suuttuu että olen sairas kun haluan seksiä niin usein. Hänen mielestään tämä joskus ja jouluna seksin harrastaminen on normaalia.
Go girl go!
Good for u! Oliko hauska ilta/yö?
Olisitko halunnut, että alatte seurustelemaan?
niin,sitten?