Baarista pokaamani mies lähti just
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:08"]
Sanoiko että soitellaan, kysyikö puhelinnumeroasi? Vai lähtikö muina miehinä vaimonsa luo? ;)
[/quote]
Ihan oikeasti, meneekö tää av:n pettäjämies- läyhääminen jo vähän yli :-D Enää ei kukaan sinkku varmaan saa yhden illan juttujakaan harrastaa kun SEHÄN SAATTAA VAIKKA OLLA JONKUN AVIOMIES! Eikä tietenkään mitenkään voi luottaa jos mies sanoo olevansa vapaa, miehethän aina valehtelee ja pettää ja haluaa seksiä ja on ihan sairaita.
P.S Yhdenillan juttu on täysin normaali ja terve tapahtuma aikuisen ihmisen elämässä. Ei tee useimmiten kenestäkään lorttoa eikä uhria. Kaikilla ei vaan automaattisesti oo avioliitto tai vakava suhde heti kiikarissa, naisillakaan. Sinkkuajasta nauttiminen ja ilon irtiottaminen on jokaisen ihmisen perusoikeus. Eikä välttämättä tarkoita sukupuolitautiakaan, onhan ehkäisy olemassa ja kaikki ei automaattisesti taudinkantajiakaan ole.
Kirveleekö jo paikkoja? Että mua niin nauratti viime baari reissulla kun pari vuotta nuorempi komea mies yritti iskeä jonka torjuin.Vastauksena sain takaisin niin se viime vkloppuinenkin nainen oli naimisissa :D
Samat taudit keskenään jaetaan näköjään.Onneksi itse ei tarvi jalkoja levitellä kännissä kun voi selvinpäin kotona ;)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:33"]Haluaisitko, että isäsi hyväksyisi sinut sellaisena kuin olet?
[/quote]
Isäni seksielämä ei kuulu minulle, eikä minun isälle. Vai tilitätkö sinä kaikki panosi isälkesi. Ja sitäpaitsi voisit yllättyä, jos tietäisit kaikki isäsi tekoset?
vituttaa tämmöiset naiset kyllä jonkinlainen vastuu tekemisistä pitäisi olla eikä vain paneskella varattuja ympäriinsä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:37"]
Täytyy varmaan itekin lähteä baariin hakemaan seksiä kun oma mies vaan syö ja makaa sohvalla, seksiä kun ehdotan niin suuttuu että olen sairas kun haluan seksiä niin usein. Hänen mielestään tämä joskus ja jouluna seksin harrastaminen on normaalia.
Go girl go!
[/quote]
Mä tarttisin kanssa jonkun jonka kanssa sekstailla, kun oma vaimo ei halua kuin kerran-kaksi kuukaudessa. Ja, kun en halua pakottaa toista seksiin, niin runkkailen sit siinä hänen vieressään, kun sitä hän ilmeisen kiinnostuneena tykkää katsella. Kait se on sit silleen helpompaa, mut jos ite on hyvässä kunnossa ja haluais nussia paljon, niin miten ois? Tää mun muna on hyvinkin HK:n sinisen kokoinen, iso terska ja kestävä. Oon myös ite hyvässä kunnossa, liikun paljon ja testosteronia jyllää verenkierrossa sen verran paljon, et jos paljon haluat, niin lupaan sulle monta orkkua.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:37"]
Täytyy varmaan itekin lähteä baariin hakemaan seksiä kun oma mies vaan syö ja makaa sohvalla, seksiä kun ehdotan niin suuttuu että olen sairas kun haluan seksiä niin usein. Hänen mielestään tämä joskus ja jouluna seksin harrastaminen on normaalia.
Go girl go!
[/quote]
Mä tarttisin kanssa jonkun jonka kanssa sekstailla, kun oma vaimo ei halua kuin kerran-kaksi kuukaudessa. Ja, kun en halua pakottaa toista seksiin, niin runkkailen sit siinä hänen vieressään, kun sitä hän ilmeisen kiinnostuneena tykkää katsella. Kait se on sit silleen helpompaa, mut jos ite on hyvässä kunnossa ja haluais nussia paljon, niin miten ois? Tää mun muna on hyvinkin HK:n sinisen kokoinen, iso terska ja kestävä. Oon myös ite hyvässä kunnossa, liikun paljon ja testosteronia jyllää verenkierrossa sen verran paljon, et jos paljon haluat, niin lupaan sulle monta orkkua.
[/quote]
tämmöinen paketti maistuisi kyllä
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:37"]
Go girl go!
[/quote]
[/quote]
Jaaha :D No mikäs siinä, ihan hyvässä kunnossa ollaan! Missä päin asut?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:40"]Ymmärtäkää nyt lortot, vain mies panee !
Ämmät on aina ottavia osapuolia.
Mies voi panna väkisin, nainen ei
[/quote]
No sinä et muutakuin hakkaa hanskaan