Baarista pokaamani mies lähti just
Kommentit (48)
No kylläpä on tullut vastauksia :) en nyt pysty näkemään itseäni tässä uhrina vaikka olin yhdenyön pano koska samaa voi sanoa tästä miehestäkin kyllä minä hänet kämpilleni raahasin vain ja ainoastaan panohommat mielessä.
En hakenut seurustelukumppania enkä odota mitää jatkoa tälle jutulle vaikka olikin todella mukava ilta/yö ja aamu. Vaihdoimme numeroita ja perus "nähdään ehkä vielä, joo joo tietty" lätinät vaihdettiin.
ap
Harmi, että jouduit oikein raahaamaan, eikö se oikein halunnut...
Jätit sitten parhaimpiin kysymyksiin vastaamatta =(
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:51"]Jätit sitten parhaimpiin kysymyksiin vastaamatta =(
[/quote]
Mitäs nämä oli?
Ap
Kuulostaa hyvältä, oliko hyvä pano?
Itse eilen olin kiltisti ja vain annoin numeroni kiinnostavalla miehelle vaikka olisi tehnyt mieli ottaa hänen yökylään :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:37"]
Täytyy varmaan itekin lähteä baariin hakemaan seksiä kun oma mies vaan syö ja makaa sohvalla, seksiä kun ehdotan niin suuttuu että olen sairas kun haluan seksiä niin usein. Hänen mielestään tämä joskus ja jouluna seksin harrastaminen on normaalia.
Go girl go!
[/quote]
Mä tarttisin kanssa jonkun jonka kanssa sekstailla, kun oma vaimo ei halua kuin kerran-kaksi kuukaudessa. Ja, kun en halua pakottaa toista seksiin, niin runkkailen sit siinä hänen vieressään, kun sitä hän ilmeisen kiinnostuneena tykkää katsella. Kait se on sit silleen helpompaa, mut jos ite on hyvässä kunnossa ja haluais nussia paljon, niin miten ois? Tää mun muna on hyvinkin HK:n sinisen kokoinen, iso terska ja kestävä. Oon myös ite hyvässä kunnossa, liikun paljon ja testosteronia jyllää verenkierrossa sen verran paljon, et jos paljon haluat, niin lupaan sulle monta orkkua.
[/quote]
Jaaha :D No mikäs siinä, ihan hyvässä kunnossa ollaan! Missä päin asut?
[/quote]
Vau! :) Asun Turun suunnalla. Oon muuten huono lähtemään luvatta reissuun, niin sopiiks sulle, että juttelen vaimon kanssa "luvat" kuntoon, niin ei sit täällä ainakaan tartte pelätä kiinnijäämistä? Niille, siis meidän puolisoille, vois tehdä hyvää tulla joskus katselemaan, niin kummankaan tartte potea huonoa omaatuntoa.
Oli vissiin harvinaista herkkua kun ihan tänne piti ilmotella. No, onpahan jotain mitä kuolinvuoteella sitten muistella elämän huippuhetkistä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:37"]
Täytyy varmaan itekin lähteä baariin hakemaan seksiä kun oma mies vaan syö ja makaa sohvalla, seksiä kun ehdotan niin suuttuu että olen sairas kun haluan seksiä niin usein. Hänen mielestään tämä joskus ja jouluna seksin harrastaminen on normaalia.
Go girl go!
[/quote]
Mä tarttisin kanssa jonkun jonka kanssa sekstailla, kun oma vaimo ei halua kuin kerran-kaksi kuukaudessa. Ja, kun en halua pakottaa toista seksiin, niin runkkailen sit siinä hänen vieressään, kun sitä hän ilmeisen kiinnostuneena tykkää katsella. Kait se on sit silleen helpompaa, mut jos ite on hyvässä kunnossa ja haluais nussia paljon, niin miten ois? Tää mun muna on hyvinkin HK:n sinisen kokoinen, iso terska ja kestävä. Oon myös ite hyvässä kunnossa, liikun paljon ja testosteronia jyllää verenkierrossa sen verran paljon, et jos paljon haluat, niin lupaan sulle monta orkkua.
[/quote]
Mistä oot?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:30"]
vituttaa tämmöiset naiset kyllä jonkinlainen vastuu tekemisistä pitäisi olla eikä vain paneskella varattuja ympäriinsä.
[/quote]
Missäs kohtaa ap sanoi, että se mies oli varattu? Sitäpaitsi, pysy sinä vaan siellä 1800-luvulla typerine mielipiteinesi "vituttaa tämmöiset naiset kyllä jonkinlainen vastuu tekemisistä pitäisi olla eikä vain paneskella varattuja ympäriinsä".
Se on kuule se vastuu sillä varatulla, ettäs tiedät.
En ymmärrä, miksi ketään kiinnostaisi, mutta vielä vaikeampi on ymmärtää miksi joitain ihmisiä näyttää loukkaavan se, että joku harrastaa yhden yön juttuja.
Onko joku oikeasti niin vanhanaikainen, että kuvittelee että kaikki naiset haluavat epätoivoisesti parisuhteen? Tai ajatteleeko joku oikeasti, että sinkkunaisten pitäisi vältellä miehiä, koska ei voi tietää varmasti etteivät nämä miehet ole naimisissa.
Oli ihan ok pano mies itsessään oli kovin miellyttävä ja hyvä seuramies siitä syystä sai aamullakin hengailla boksissani pahimman ohi. Kullin kaliiberi oli miellyttävä ja jaksoi kyllä painaa sen mitä tarvitsi enkä tiedä lähtikö vaimonsa luo epäilen ettei ja eikä se kyllä minulle kuulukkaan
Ap
mikäs siinä :) Paneminen on mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:47"]
En hakenut seurustelukumppania enkä odota mitää jatkoa tälle jutulle --- Vaihdoimme numeroita ja perus "nähdään ehkä vielä, joo joo tietty" lätinät vaihdettiin.
ap
[/quote]
Onkohan tämä aika tyypillinen esimerkki meidän kovasta ja joskus raadollisestakin ajastamme? Käytetään toisiamme kertakäyttötavarana niinkin intiimeissä asioissa kuin mitä seksi ja ihmissuhteet voisivat olla. Seksitarpeet eivät aina ole niin romanttisia tai syvällisiä, eivät tietenkään, mutta: Minkä arvoinen itse olen, kun antaudun kertakäyttökamaksi, ja entä se toinen ihminen, jota minä käytän sellaisena? Jos ihan vaan lyhyesti puhutaan "syvällisiä" niin ehkä monelta tiedostamattaankin puuttuu kokemus hyvästä itsetunnosta, hyväksyttynä olemisesta ja ehdottomasta, turvallisesta rakkaudesta - jos sellaista oikeasti olisi meillä enemmän niin luulen, että kohtelisimme toista ihmistä ja itseämme aika eri tavalla http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
En pitäisi irtosuhteita tyypillisenä esimerkkinä meidän ajastamme paitsi jos tämä aika kattaa jotakuinkin viimeiset parituhatta vuotta
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:22"]Tuntuuko, että itsetuntosi on koholla kun mies huomioi?
[/quote]
Tietenkin se hivelee itsetuntoa kun näkee ja tuntee kuinka joku toinen haluaa sinua ja pystyt hallitsemaan tilanteen kulkua.
Ap
Seksi on ihanaa :) Mä sain perjantaina kunnon kyydit rakastajaltani oman miehen ollessa reissussa. Kyllä ne naisetkin osaa :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:30"]Seksi on ihanaa :) Mä sain perjantaina kunnon kyydit rakastajaltani oman miehen ollessa reissussa. Kyllä ne naisetkin osaa :)
[/quote]
Minkähänlaiset kyydit se miehesi sai siellä reissussa ollessaan ;)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:30"]Seksi on ihanaa :) Mä sain perjantaina kunnon kyydit rakastajaltani oman miehen ollessa reissussa. Kyllä ne naisetkin osaa :)
[/quote]
Varmaan ihan hyvät :) Ei haittaa. Kulissiavioliitto meillä ;)
Minkähänlaiset kyydit se miehesi sai siellä reissussa ollessaan ;)
[/quote]
Pappani isä oli yön poissa vanhainkodista. Oli kuulemma maistanut naista. Jäikö sulle sen kultakello?