Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä uni viestii? näen aikaajoin tosi usein!!

Vierailija
30.03.2014 |

Sama kaava toistuu välillä unissani, paikka voi olla eri, mutta sama kaava ja pelko. Olen paikassa joka on minun koti.aina kerrostalo. Pelkään että rappukäytävästä joku tulee sisälle, joku tosi paha. Renkkaan ovea mutta se ei mene kiinni, lukko ei vaan lukittaudu ja koitan peloissani saada vain ovea sulkeutumaan. Kohta ovi on kiinni. Pian huomaan että ovi onkin sepposen selällään rappukäytävään. Sama idea on hissi unessani. Tämäkin on kerrostalossa josta huokuu pahuus vaara ja todellinen pelko. Painan hissin nappia mutta se ei menekkään oikeaan kerrokseen vaan johonkin minne ei saisi/kannattaisi mennä. Renkkaan nappeja ja en vain pääse sinne minne pitäisi, pelottaa ja kammottaa. Outoja unia. Asun turvallisessa talossa ja asiat lapsen kanssa hyvin..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eksyksissä elämässäsi, oletko siinä tilanteessa ettet tiedä mitä haluat? Talo symboloi sinua itseäsi. Avoin ovi ja prlko kertoo, että pelkäät kenties torjutuksi tulemista tai kannat harteillasi murheita. Vaikka sanot kaiken olevan hyvin, oletko sisimmässäsi samaa mieltä?

Vierailija
2/4 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät että joku ulkopuolinen pilaa sen, mitä teillä kotona on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö talo ja huoneet ole yleensä vertauskuvia omasta minästä, omasta ajattelusta tai omasta tiedostamattomasta minästä?

Kerrostalo voisi kuvata, että sinussa on monta asuntoa, monta huonetta. Se paha, mitä pelkäät voit olla sinä itse. Olet tunkeutumassa omiin ajatuksiisi, asenteisiisi ja tiedotamattomaan minääsi.

Unissa on toki yleisiä symboleja, mutta tärkeintä on se, että miten sinä tulkitset unen?

Vierailija
4/4 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä osaatteko kertoa mitä tarkoittaa kun olen unessa usein jossain "hankalassa paikassa", esim.keikun jossain ikkunalaudalla ja siitä pitäisi päästä parvekkelle ja on suuri vaara pudota korkealta. Ja se siirtyminen tuntuu mahdottomalle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi