Ottaisitko mielummin pitkän ja laihan vai tukevan ja pätkän
Kommentit (13)
Mulle tolla ei juurikaan ole merkitystä. On ollut pitkää tukevaa, lyhyttä laihaa, pitkää laihaa. Sitä lyhyttä tukevaa ei vielä olekaan ollut.
En kumpaakaan, olisin tyytyväinen ilmankin. Jos olisi pakko valita, niin lyhyen.
Kysymys pitäisi olla pitkän ja tukevan vai laitan ja pätkän.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:37"]
[/quote]Niinpä, eikö kaikkien ihanne ole pitkä ja laiha, niin miehissä kuin naisissakin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:37"]
[/quote]Niinpä, eikö kaikkien ihanne ole pitkä ja laiha, niin miehissä kuin naisissakin.
[/quote] No ei ole kaikkien ihanne mikään pitkä ja laiha. Jätän luurangot muille ja otan mielummin sellaisen, jolla on lihaa luiden päällä.
Mä deittailin vuosia pitkiä ja laihoja runopoikia, jopa niin urautuneesti että kaveritkin tiesi etukäteen, kuka baarista/bileistä tulee lopulta valittua mukaan. Yllätin sitten kaikki (eniten itseni) menemällä naimisiin itseni mittaisen juurevan tapin kanssa, jonka erikoisuus runoudessa ei ole metriikka vaan alapääriimit ja jonka hauiksilla pinotaan omat ja naapurin lumet kasaan siinä missä exäni vasta heräili punkku-uniltaan.
Okei, kyllä tuon tapin aivoista aika monet tekniset ratkaisutkin ovat peräisin eli ihan koulutettu kaveri. Mutta siis aivan totaalisen erilsinen kuin mitä olin ajatellut.
En kumpaakaan. Lyhyt mies ei käy oli lihava tai laiha. Laiha mies ei käy oli pitkä tai lyhyt.
Jäljelle jää pitkä mies jolla lihaa luiden ympärillä. Kokoa saa löytyä. Tällainen on aina ollut miesmakuni ja tällainen on nytkin.
Mulla on pitkä ja laiha, mutta en mä sitä siksi ottanut, että se on pitkä ja laiha. Nyt tosin, kun oon tottunut tuohon kuikeloon, suurin osa miehistä näyttää pulleroilta :) Mulla on tuttavapiirissä pari muutakin tuollaista nälkäkurkea, ja ne näyttää mun silmissä normaaleilta.
Poikkeuksellisen laihat miehet on yleensä jotenkin syrjäytyneitä ja heikko terveys. Sopusuhtainen mieluummin mutta jos ei saa, niin todennäköisesti se lihava on muuten normaalimpi.
Täällä olis 190cm 128kg lihaa tarjolla, kelpaisko? Siis lihaa, rasvaa ei ole..M28
Jos pelkästään ulkonäön perusteella valitaan niin ottaisin sen joka on paremman näköinen kun pitkissä ja pätkissäkin on eroja.