Miten työntekijät ovat kohdelleet sinua terveyskeskuksessa?
Kommentit (18)
Sama kuin kakkosella, aina hyvin, ammattitaitoisesti ja niin, että olen lähtenyt pois hyvillä mielin. Viimeksi kävin terveysasemalla tiistaina.
Aina olen saanut asiallisen kohtelun, ei moittimista. Mutta en myöskään käy otilla turhan takija, vaan minulla aina oikea syy ja tarvitsen siihen jotain apua.
Joko moitteettomasti ja asiallisesti tai sitten ystävällisesti.
Meillä on murahtelija lääkärinä, mutta hyvin kuitenkin asiat hoitaa, vaikkei ystävällinen olekaan.
Asiallista ja hyvää palvelua olen saanut. Tosin käyttäydyn itsekin asiallisesti, ehkä se vaikuttaa.
Pääsääntöisesti hyvin tai kuivan viileästi. Joskus harvoin on ollut nimenomaan lääkäreitä, joilla on sydän täyttä kultaa. Hoitajissa etenkin vastaanotossa ja ajanvarauksessa on aika epäonnistuneita yksilöitä äyskimässä pitkin nenänvartta. Samanlaista ei näe keskussairaaloissa tai yliopistollisissa niinkään.
Omalääkärini on tympeä ja töykeä, hoitajissa mitä milloinkin, on ollut todella mukavia ja sitten tietämättömiä ja palveluhaluttomia. Viime vuosina olen asioinut enemmän keskussairaalan poliklinikalla ja siellä on ollut yllättävän mukavia lääkäreitä, kiireisiä tosin.
Lääkäriä en ole nähnyt vuosiin mutta kyllä hoitajilta on resepti irronnut ja päivää ja näkemiin on sanottu kohteliaasti.
Vastaanottovirkailijat ovat todella töykeitä. Siis he, ketkä vastaavat puhelimeen, kun yrittää varata aikaa tai kysyä apua. Aina vähätellään ja todella ikävään sävyyn puhutellaan. Muutaman kerran olen laittanut palautetta, aivan törkeää. Minäkin soitan lääkäriaikaa vaan tosipaikan tullen, enkä ole turhan valittaja!! Harmittaa.
Vastaanottovirkailijat ovat todella töykeitä. Siis he, ketkä vastaavat puhelimeen, kun yrittää varata aikaa tai kysyä apua. Aina vähätellään ja todella ikävään sävyyn puhutellaan. Muutaman kerran olen laittanut palautetta, aivan törkeää. Minäkin soitan lääkäriaikaa vaan tosipaikan tullen, enkä ole turhan valittaja!! Harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 11:02"]
[/quote]
Ne on nykyään terveydenhoitajia tai sairaanhoitajia, jotka vastaavat puhelimeen
Kyllä niissä on lähihoitajiakin. Ystäväni mm. tekee tuota työtä lh:n koulutuksella.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 11:10"]
Kyllä niissä on lähihoitajiakin. Ystäväni mm. tekee tuota työtä lh:n koulutuksella.
[/quote]
Meidän kaupunki kelpuuttaa vain th/sh tuohon
Minulla on jotenkin kielteiset ennakko-odotukset julkisen terveydenhoidon lääkäreistä ja hoitajista, mutta joka kerta julkisella puolella asioidessani yllätyn todella iloisesti.
Kuivan viileästi on minustakin se tapa jolla kohdellaan, välillä tylysti. Odottaisin enemmän ystävällisyyttä ja empatiaa.
Aina asiallisesti. Yleensä ammattitaitoisesti ja ystävällisesti. Joskus jopa loistavasti.
Aina todella hyvin, ystävällisesti ja ammattitaitoisesti.