Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työntekijät ovat kohdelleet sinua terveyskeskuksessa?

Vierailija
12.04.2014 |

hyvin vai huonosti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina todella hyvin, ystävällisesti ja ammattitaitoisesti.

Vierailija
2/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kakkosella, aina hyvin, ammattitaitoisesti ja niin, että olen lähtenyt pois hyvillä mielin. Viimeksi kävin terveysasemalla tiistaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut asiallisen kohtelun, ei moittimista. Mutta en myöskään käy otilla turhan takija, vaan minulla aina oikea syy ja tarvitsen siihen jotain apua.

Vierailija
4/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko moitteettomasti ja asiallisesti tai sitten ystävällisesti.

Vierailija
5/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on murahtelija lääkärinä, mutta hyvin kuitenkin asiat hoitaa, vaikkei ystävällinen olekaan.

Vierailija
6/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista ja hyvää palvelua olen saanut. Tosin käyttäydyn itsekin asiallisesti, ehkä se vaikuttaa.

Vierailija
7/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti hyvin tai kuivan viileästi. Joskus harvoin on ollut nimenomaan lääkäreitä, joilla on sydän täyttä kultaa. Hoitajissa etenkin vastaanotossa ja ajanvarauksessa on aika epäonnistuneita yksilöitä äyskimässä pitkin nenänvartta. Samanlaista ei näe keskussairaaloissa tai yliopistollisissa niinkään.

Vierailija
8/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalääkärini on tympeä ja töykeä, hoitajissa mitä milloinkin, on ollut todella mukavia ja sitten tietämättömiä ja palveluhaluttomia. Viime vuosina olen asioinut enemmän keskussairaalan poliklinikalla ja siellä on ollut yllättävän mukavia lääkäreitä, kiireisiä tosin.

Vierailija
9/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hienosti.

Vierailija
10/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriä en ole nähnyt vuosiin mutta kyllä hoitajilta on resepti irronnut ja päivää ja näkemiin on sanottu kohteliaasti.

Vierailija
11/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottovirkailijat ovat todella töykeitä. Siis he, ketkä vastaavat puhelimeen, kun yrittää varata aikaa tai kysyä apua. Aina vähätellään ja todella ikävään sävyyn puhutellaan. Muutaman kerran olen laittanut palautetta, aivan törkeää. Minäkin soitan lääkäriaikaa vaan tosipaikan tullen, enkä ole turhan valittaja!! Harmittaa.

Vierailija
12/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottovirkailijat ovat todella töykeitä. Siis he, ketkä vastaavat puhelimeen, kun yrittää varata aikaa tai kysyä apua. Aina vähätellään ja todella ikävään sävyyn puhutellaan. Muutaman kerran olen laittanut palautetta, aivan törkeää. Minäkin soitan lääkäriaikaa vaan tosipaikan tullen, enkä ole turhan valittaja!! Harmittaa.

Vierailija
13/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 11:02"]

[/quote]

Ne on nykyään terveydenhoitajia tai sairaanhoitajia, jotka vastaavat puhelimeen

Vierailija
14/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä on lähihoitajiakin. Ystäväni mm. tekee tuota työtä lh:n koulutuksella.

Vierailija
15/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 11:10"]

Kyllä niissä on lähihoitajiakin. Ystäväni mm. tekee tuota työtä lh:n koulutuksella.

[/quote]

Meidän kaupunki kelpuuttaa vain th/sh tuohon

Vierailija
16/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotenkin kielteiset ennakko-odotukset julkisen terveydenhoidon lääkäreistä ja hoitajista, mutta joka kerta julkisella puolella asioidessani yllätyn todella iloisesti.

Vierailija
17/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan viileästi on minustakin se tapa jolla kohdellaan, välillä tylysti. Odottaisin enemmän ystävällisyyttä ja empatiaa.

Vierailija
18/18 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina asiallisesti. Yleensä ammattitaitoisesti ja ystävällisesti. Joskus jopa loistavasti.