Paljonko haluaisit laihtua/lihoa, jotta olisit unelmapainossasi?
Kommentit (56)
Laihtua noin 22 kiloa. Kymmenen kilon jälkeen olisin jo normaalipainossa ja sekin olisi ihan ok.
Laihtua 10 kg. Sitten olisi painoindeksi 21,6 ja olisin tosi hoikassa kunnossa.
Pari-kolme kiloa ehkä.. tai en tiedä. Riippuu vähän siitä, mitä se vaatisi, ja mistä se läski lähtisi. Syön jo nyt aika kurinalaisesti ja liikun todella paljon, joten jos pudotus vaatisi viikon ainoasta herkusta luopumisen ja vielä runsaamman liikunnan, sitten saisi kilot olla. Lisäksi, tissit on jo nyt pienet ja posket lommolla, niistä ei saisi lähteä enää yhtään. Jos saisin täsmähoidon johonkin polvien ja vyötärön väliin, se kelpaisi :)
Olen painanut "unelmapainoni" verran viimeksi 12 vuotta sitten, enkä kyllä muista olleeni yhtään sen onnellisempi silloin.. Eli asiat taitavat nyt olla melkoisen hyvin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 02:12"]-
[/quote]
0kg. Olen 171cm, 59kg, ja ihannepainossani.
Aika sama kuin edellä... 170 cm ja 60 kg.
Voisin luopua 1-2kg jos saisin sen vyötäröltä pois. Mutta tämä paino on "omani" ja olisi todella vaikea ylläpitää tuota paria kiloa alempaa painoa.
Olen unelmapainostani 8kg päässä. Välillä olin jo kilon kevyempi, mutta kun pysyvää painon pudotusta tavoittelen, en kiirehdi. Kyllä ne kilot karisee yksitellen.
7kg vähemmän olisi tavoitepaino joillakin laskelmilla, mutta en ole tehnyt asian hyväksi mitään, enkä välttämättä teekään.
Kymmennen kilon laihduksella olisin nomaalipainossa lähellä ylärajaa ja se riittäisi minulle mainiosti tällä koropalla ja tässä iässä. Viisikin kiloa olisi ihan jees, eikä tässä nykyisessäkään painossa ole huono olla.
Haluaisin laihtua 4,8 kg, koska silloin olisin normaalipainon rajojen sisäpuolella, eikä terveyskeskuksen henkilökunta pääsisi nalkuttamaan ylipainosta. Joudun taas menemään sinne noin kuukauden päästä ja mietin, pystyisinkö olemaan syömättä siihen asti, ettei taas haukuttaisi. Mitään unelma/ihannepainoa tai hyvän olon painoa en osaa edes ajatella.
En yhtään. Painan nyt 54-56 kg, mihin olen tyytyväinen. Haluaisin ainoastaan pienen pömppövatsan pois, tiukemman peban ja kaikin puolin timmimmän vartalon, mutta olen liian laiska ja saamaton urheilemaan.
0kg. Olen nyt unelmapainossani, mutta jatkan vielä kropan kiinteyttämistä :)
Laihdutan vielä 10kg niin on hyvä. Olen 176cm ja 79,5kg.
Laihtua 30kg. Normaalipainoon matkaa 24kg.
20 kg.