Kovistellaanko teillä mitenkään kun jälkikasvu tuo kumppaneitaan näytille
Kommentit (10)
Minun lapsuudessani penskoja kovisteltiin, kun oli käynyt ilmi, että jotain luvatonta tai tuhmaa oliva tehneet. Meilläpäin kovistelu on lähes synonyymi sanalle kuulustelu. Potentiaalisten appivanhempien siis pitäisi kuulustella miniää / vävyä in spe. No onhan se hyvä tapa häätää kokelaat tiehensä. ja kasvattaa omaa mainettaan pirullisina tyyppeinä.
Ei kovistella vaan ollaan iloisia että tuodaan näytille. Mukavia on olleet tähän asti ja ikävä on tullut lasten "exiä"
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:46"]
"Kovistellaan"? Mitä se tarkottaa? Et te vanhempina esitätte kovempaa ku oottekaan vai tiukkaatte lapselta/seurustelukumppanilta jotain??? Omituinen kysymys!
[/quote]
Eikö sua kiinnosta yhtään millanen menee lapses kanssa naimisiin? Ettekö kokeile sen hermoja parilla ilkeällä kysymyksellä edes?!!
[/quote]
Ei kai ne sentää heti naimisiin ole menossa, jos jonkun kanssa seurustelee sen verran pitempään, että näyttäytyy vanhemmille.
Onko se kovistelua, kun kysytään sotilasarvoa ja ajokorttiluokkaa? On ainakin riittänyt karkottamaan kotiesittelyyn tuotavia.
"Kovistellaan"? Mitä se tarkottaa? Et te vanhempina esitätte kovempaa ku oottekaan vai tiukkaatte lapselta/seurustelukumppanilta jotain??? Omituinen kysymys!
Kun minä olin teini, minulle listattiin että EI
-tatuointeja
-pitkää tukkaa/ponnaria
-lävistyksiä
Nyt parisuhteessa tatuoidun, korvakorullisen miehen kanssa, joka kaiken lisäksi vielä ulkomaalainen. Ulkomaalaisuus varmasti olisi lisätty listaan jos se olisi vanhemmilla mieleen tullut. Vuosi seurustelun jälkeen äitini sai selville, että seurustelen jonkun kanssa, mutta vieläkään ei ole tavannut kyseistä henkilöä. Kovasti häntä on kyllä haukuttu, vaikkei tunneta eikä tavattu ole.
[/quote]
Eikö sua kiinnosta yhtään millanen menee lapses kanssa naimisiin? Ettekö kokeile sen hermoja parilla ilkeällä kysymyksellä edes?!!
Miksi pitäisi koetella hermoja? Asiallisesti kysymällä ja käyttäytymällä saat paljon paremman pohjan, varsinkin jos kyse on vakavasta suhteesta.
Ei kovistella. Ei puhuta mitään, ettei loukattaisi. Eikä tarjota mitään, jotain väärää kuitenkin laitettaisiin pöytään ja siitä seuraisi vain mökötystä ja moitetta. Ollaan hiljaa, mennään vaikka kellariin piiloon siksi aikaa, kun ovat meillä, ettei tule kenellekään ikävä mieli
Ei aikuista ihmistä enää voi kovistella. Mitä sillä sitten tarkoitatkin. Olen sanonut millaisia kriteereitä minulla on lasteni puolisoiden suhteen mutta itselleenhän he elämänkumppania kuitenkin valitsevat. Joten, kun tuovat näytille kohtelen kuin vieraita normaalisti muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:50"]
[/quote]
[/quote]
Ei kai ne sentää heti naimisiin ole menossa, jos jonkun kanssa seurustelee sen verran pitempään, että näyttäytyy vanhemmille.
Onko se kovistelua, kun kysytään sotilasarvoa ja ajokorttiluokkaa? On ainakin riittänyt karkottamaan kotiesittelyyn tuotavia.
[/quote]
On se sitten jos tuota jänistää.