Instagramiin on tullut joku aivan ahterista oleva uudistus. Sallii kirjautumattomana vain n. 10 eri profiilin katselua päivässä
Kun tuo määrä tulee täyteen, niin sitten Instagram automaattisesti uudelleenohjaa Kirjaudu sisään -sivulle, jos yrität jotain profiilia katsella. Ei siis väliä, onko kyseessä julkinen vai yksityinen profiili.
Varmaan "kiva" monille heille, jotka IG:ttävät työkseen. Tuon myötä heidän somenäkyvyytensä tulee ainakin jonkin verran putoamaan, se on selvää ja sitä myöten putoaa varmaan myös tulot.
Kommentit (57)
Eipä nuo gramhot ym. toimi enää normaalisti nekään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Haluat selailla IG sivuja, mutta et voi vaivautua tekemään profiilia, edes tyhjää sellaista. Kaikkea sitä kuuleekin. Olipa yksinkertainen ajatus, taas kerran.
Sitä paitsi, eikö kaikki ole nykyään instassa? Naamakirjasta lähtemisen ymmärrän, mutta jos haluat minkäänlaista sosiaalista verkostointia niin miksi et olisi IG:ssä? Typerää vaatia kaikki "ilmaiseksi", mutta itse ei ole valmis antamaan itsestään mitään. Vähän sama kuin aiemmin nämä facestalkkaajat, jotka roikkuvat sun frendilistalla, mutta eivät koskaan itse päivitä mitään. Seuraavat kyllä silmä kovana kaikkia muita, että mitä muille kuuluu.
En tarvitse mihinkään mitään someverkostoitumista. Pudän yksityisyydestäni. Jos haluan jonkun kuvan käydä katsomassa ig:ssa, niin sen takia ei huvita rekkaa palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ollut joo hyvin paljon häikkää viime viikkoina. Joku aina kuitenkin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Instagram kusee omiin muroihinsa.
Ei, vaan teidän.
Tää on tätä uutta suljettua internettiä 2.0 joita google, face ja muutama muu suuryhtiö hallitsevat.
Tiktok kiittää. Olen huomannut viime aikoina, että monet yritykset ja muutamat julkiset organisaatiotkin ovat avanneet oman tilin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Haluat selailla IG sivuja, mutta et voi vaivautua tekemään profiilia, edes tyhjää sellaista. Kaikkea sitä kuuleekin. Olipa yksinkertainen ajatus, taas kerran.
Sitä paitsi, eikö kaikki ole nykyään instassa? Naamakirjasta lähtemisen ymmärrän, mutta jos haluat minkäänlaista sosiaalista verkostointia niin miksi et olisi IG:ssä? Typerää vaatia kaikki "ilmaiseksi", mutta itse ei ole valmis antamaan itsestään mitään. Vähän sama kuin aiemmin nämä facestalkkaajat, jotka roikkuvat sun frendilistalla, mutta eivät koskaan itse päivitä mitään. Seuraavat kyllä silmä kovana kaikkia muita, että mitä muille kuuluu.
En tarvitse mihinkään mitään someverkostoitumista. Pudän yksityisyydestäni. Jos haluan jonkun kuvan käydä katsomassa ig:ssa, niin sen takia ei huvita rekkaa palveluun.
Aika moni parikymppinen toimii samoin, olen huomannut. Someverkostoituminen on iso juttu ns. poslarisukupolvelle, jotka ovat nyt noin 30-50-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuvan? Niin varmaan. Sittenhän ne 10 tilin katselu riittää aivan mainiosti, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuvan? Niin varmaan. Sittenhän ne 10 tilin katselu riittää aivan mainiosti, vai mitä?
Mulle riittää mainiosti, olen eri henkilö kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä uutta suljettua internettiä 2.0 joita google, face ja muutama muu suuryhtiö hallitsevat.
Kiristetyillä kirjautumisilla saavat ihmisten tietoja ja myyvät niitä eteenpäin. Jotkut urpot vielä lampaina suostuvat tähän yksityisyytensä luovuttamiseen. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan teidän.
Mun muroihin ei kuse. Mutta on kussu jo teidän käyttäjien muroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan teidän.
Mun muroihin ei kuse. Mutta on kussu jo teidän käyttäjien muroihin.
On itselle kurotoidun, helppokäyttöisen feedin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ollut joo hyvin paljon häikkää viime viikkoina. Joku aina kuitenkin toimii.
Ja sitku nää lakkaa toimimasta kokonaan niin ei tartte enää käydäkään. Se on sit siin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitku nää lakkaa toimimasta kokonaan niin ei tartte enää käydäkään. Se on sit siin.
Sitten aukeaa markkinat kokonaan muille somepalveluille. Kuten esim. Tiktokille, vaikka meneehän sillä kivasti jo nykyäänkin. Instagram kusee tuolla tavalla vain omalle kintulleen.
Instavaikuttajatkin saavat diilinsä seuraajamäärän vuoksi, ei satunnaisten kirjautumattomien klikkaajien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Instavaikuttajatkin saavat diilinsä seuraajamäärän vuoksi, ei satunnaisten kirjautumattomien klikkaajien vuoksi.
Niin, hm:kin saa rahansa maksavilta asiakkailta mutta ei he silti pyydä pääsymaksua tai muuten rajoita kauppoihinsa/verkkokauppaansa pääsyä. Lyhyellä tähtäimellä kiristys voi tuottaa ainakin jonkunlaista tulosta mutta hetken päästä ovat tehneet itsestään muinaisjäännöksen.