Raskaus ja maalinhaju
Oltiin miehen kanssa tänään remonttipuuhissa ja mieheni maalasi kaakelimaalilla (liutotin pohjainen), olin itse samassa tilassa parisen tuntia. Kotiin tullessa tajusin,ettei se tainnut olla viisasta näin raskaana ollessa (raskausviikolla 10+4). Nyt on kamala huoli pienen puolesta :( Onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Tuskin mitään vahinkoa on sattunut, mutta kysäise maanantaina neuvolasta.
Ku mä olin raskaana mulla oli hirvee himo pakokaasuun, aina salaa imppailin parkkihalleissa :D ihan normaali tosta tuli, mitä nyt välil hakkailee päätänsä seinään ja lattiaan välil nyrkilläkin.
Eihän se muutenkaan ole hyvä olla tilassa, jossa liottimia. Varmaan kuitenkin oli hyvä ilmanvaihto?
Vaikea tosiaan sanoa seuraako tuosta mitään. Soittele neuvolaan maanantaina ja kysy sieltä? Mä oon itsekin miettinyt raskaana ollessa missä menee raja noihin ja ehkä vähän liian tarkkana kaikista kemikaaleista.
Tilassa oli ikkuna ja ovi parvekkeelle auki, mutta silti katkua oli. Tuli pääkin kipeäksi, en tosin tiedä tuliko hajuista vai väsymykseestä&nälästä. Harmittaa todella etten tullut ajatelleeksi tätä vasta kuin tapahtuneen jälkeen.
-Ap-