Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono Isä??

Vierailija
17.03.2014 |

Moi!

Olenko jotenkin kohtuuton kun vaadin ex-puolisoni laittamaan lapset etusijalle elämässä? Onko lasten hoitoon laittaminen joka ikinen viikonloppu oikein heitä kohtaan, lapset ovat luonani joka toinen vkl ja joskus myös arkisin, yhdessä ja erikseen.. Äiti joka elää nyt menneitä

vuosiaan on muuttunut todellakin joksikin baarikärpänen/teinityttö-tyypiksi. Ymmärrän kyllä että joskus täytyy rentoutua ja irroitella, mutta jos joka viikonloppu johonkin on päästävä niin se on jo liikaa...

Olen yrittänyt sanoa että arki ei ole sama asia lapsille kuin viikonloppu, mutta turhaan, arki on kuulemma sama asia. Tuntuu jotenkin vaikealta käsittää että ihminen joka on äiti, ei tuota ymmärrä. Lapsistakin varmasti tuntuu kivalta joka perjantai kun reppu lyödään selkään ja matkaan, oli se sitten tuttu paikka tai ei? Myös lapset oireilevat tästä asiasta, mutta se johtuu kuulemma minun huonosta käytöksestäni...

Ex:llä on tässä tietenkin tukenaan monta muuta tälläista "malli-äitiä" jotka toimivat adjutantteina...

Mitä pitäisi tehdä, kun kerran kaikki on syytäni? Kuinka voisi rautalangasta tuon asian vääntää?

T: Huono isä...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ole lähivanhempi?

Vierailija
2/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äidin kanssa tasa-arvoinen vanhempi ja sinulle on kaikki mahdollisuudet saada lapset asumaan luoksesi. Ei se isien asema niin huono ole, mitä yleinen käsitys antaa ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, äidin pitää tajuta se itse ja varmaan jonkin ajan kuluttua jo tajuaakin. Voisitko ottaa lapsesi enemmän sun luokse?

Vierailija
4/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuulemma kykenevä siihen... Sosiaali-tantat ovat yllättäen äidin puolella.

Vierailija
5/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! Toivottavasti tilanne korjaantuu.

Vierailija
6/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:00"]En ole kuulemma kykenevä siihen... Sosiaali-tantat ovat yllättäen äidin puolella.

[/quote]

Ja sinä tyydyt tähän? Miksi? Oletko vähän nössö?

Vierailija
7/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap pitää lapsia niin vähän luonaan? Ei tunnu lapset olevan itselläkään etusijalla.

Vierailija
8/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapsia luokses niin paljon, kuin voit. Kyllä se äiti pian tajuaa, että menettää suhteen lapsiinsa ja ettei se baari-elämä niin herkkua oo.

Vierailija
9/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:00"]

Et mitenkään, äidin pitää tajuta se itse ja varmaan jonkin ajan kuluttua jo tajuaakin. Voisitko ottaa lapsesi enemmän sun luokse?

[/quote]

Ehkä tulevaisuudessa voin, kun ovat hoidossa. Työt sotkevat noita kuvioita, eikä minulla ole nyt rahaa laittaa päivähoitomaksuihin..

Vierailija
10/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:01"]

Miksi ap pitää lapsia niin vähän luonaan? Ei tunnu lapset olevan itselläkään etusijalla.

[/quote]

Juuri tälläisia kommentoijia ei tässä tarvita...

Vierailija
11/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuulemma kykenevä siihen... Sosiaali-tantat ovat yllättäen äidin puolella.

[/quote]

Ok...nyyh hyyh. Paha paha sosiaalityöntekijä kiusaa kilttiä ja ahkeraa isää. Ota asioista selvää. Sosiaalityöntekijä ei tee päätöksiä kuka on kykeneväinen mihinkin.

Vierailija
12/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Ehkä tulevaisuudessa voin, kun ovat hoidossa. Työt sotkevat noita kuvioita, eikä minulla ole nyt rahaa laittaa päivähoitomaksuihin..

[/quote]

Miksi lapset pitäisi päivähoitoon laittaa. Myös isällä on oikeus vanhempainvapaaseen.

Vierailija
13/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äiti on lasten kanssa kotona arkisin? Koko ajan? Keskimäärin 22 vuorokautta kuukaudessa?

Vierailija
14/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot eväät lapsilla elämään. Vanhemat ovat vanhempia silloin kuin sattuu sopimaan. Kaksinaismoralismiä, ap.

Vierailija
15/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:05"]

[/quote]

Ok...nyyh hyyh. Paha paha sosiaalityöntekijä kiusaa kilttiä ja ahkeraa isää. Ota asioista selvää. Sosiaalityöntekijä ei tee päätöksiä kuka on kykeneväinen mihinkin.

[/quote]

Ai? No missäs ne sitten päätetään? Jotenkin tässä nyt sivutaan tuota pääaihetta...

Vierailija
16/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääaihe oli se, että äiti laittaa lapset viikonloppuna hoitoon. Jos äiti on pienten lasten kanssa kotona kaikki arkipäivät, yksin vastuussa siitä härdellistä, niin ehkäpä äiti ei sitten viikonloppuna jaksa. Tämä isä voisi nyt vaikka pyytää, että lapset olisi hänellä joka viikonloppu.

Vierailija
17/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä määrittelet millainen äidin tulisi olla ilman, että otat itse vastuuta omista lapsistasi, kun he eivät sovi työkuvioihin...kohtuutonta.

Vierailija
18/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:14"]Eli sinä määrittelet millainen äidin tulisi olla ilman, että otat itse vastuuta omista lapsistasi, kun he eivät sovi työkuvioihin...kohtuutonta.

[/quote]

Olet päätellyt että en ota lapsistani vastuuta? Ok, smart thinking...

Vierailija
19/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yksinhuoltaja äiti 16 vuotta, eikä lapset todellekaan ole etusijalla minun elämässä. En halua sellaista vastuuta lapsilleni antaa. Lapset tarvitsevat tasapainoiseen elämään muitakin aikuisia, kuten isänsä, isovanhempa ja muun suvun.

Vierailija
20/53 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä todettiin kasvannainen jalassa=luussa. Sai pika-tutkimusjutut lastenklinikalle. Hirvee huoli tietty, että onko syöpä? Just edellisenä päivänä hänen pienempi siskonsa sairastui oksennustautiin. Soitin tässä tilanteessa lasten äidille, että voisiko hoitaa tuon oksennustautisen, että päästään sinne lastenklinikalle sen vanhemman kaa.

Äiti ilmoitti, että on menossa viikonloppumatkalle ja ei aio perua sitä matkaa.

Ite ajattelin mielessäni, että voi hitto! Tuhat matkaa on äiti tehnyt ja isi on yh:na hoitanut lapsiaan kotona. Tuhat matkaa on vielä tekemättä, eikö todella äiti VOI yhden matkan jättää väliin?

No ei voi. Ilmeisesti. Ja koska se on ÄITI. Niin äidiltä ei ole ”lupa” odottaa yhtään mitään. Näet äidit on ”olosuhteiden uhreja” ja kaikissa tilanteissa niitä äitejä pitää ”ymmärtää”.

Se on siis sun ”vika”, jos et ymmärrä. Ei äidiltä voi vaatia mitään…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme