Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteletko "henkeviä" miespuolisten työkavereiden kanssa?

Vierailija
28.03.2014 |

Vai ihan niitä näitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Tänään mun mies just sano että oli rasittavaa ku työkaveri, nainen, oli yrittäny väkisi jutun juurta kaikesta ja itse olis halunnu vaan keskittyä töihin.

Jos huomaan että se mun työkaveri on henkevämpää sorttia juttujen perusteella niin mahdollisesti mutta jos tiän että jutut on tyyliin tissitperse jne, en keskustele. Ei mua kiinnostais edes tommosen mielipiteet / ajatukset muutaku niitänäitä-juttuihin

Vierailija
2/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina. Ei minusta ole liibalaaban jauhajaksi. Huomaan nopeasti ihmisen kyvykkyyden keskusteluun ja jos joku on yrittänyt sanoa jotain härskiä, se on jäänyt tasan yhteen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt henkeviä siinä mielessä, että miettiain maailman pahuutta tai ihmiselon merkillisyyksiä. Juttelemme sen sijaan yhteiskunnallisista asioista, kansainvälisestä poltiikasta, Ukrainan kriisistä, Obaman Euroopan kiertueesta, Saksan taloudesta.... yms. työhön liittyvästä. Työpaikan asioita puimme myös. Joskus harvemmin puhumme lapsista.

toimittaja

Vierailija
4/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri työpaikalta löytyy niitä, joilla on kutakuinkin vastaavat taustat, koulutus, ja ehkä elämäntilannekin. Miksei heidän kanssaan keskustelisi henkeviä?

Vierailija
5/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään puhuimme hitleristä ja kuinka aatun olisi pitänyt ymmärtää luovuttaa armeijan ylipäällikkyys rommelille.

Vierailija
6/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja työpaikan tietyt naiset tykkäävät jutella kanssani henkeviä.

Vierailija
7/7 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisinaan, mutta harvemmin. Meillä usein 70-80% työasioita /työhön liittyviä ajankohtaisia ilmiöitä jne "asiaa" ja loput 20-30 % jotain muuta small talkia, toisinaan sitten myös henkevämpiä. Minun lisäkseni tiimissäni työskentelee vain yksi naispuolinen, loput siis miehiä. Alkuviikosta miespuolinen työkaveri avautui vaikeasta avioliittotilanteestaan lounaalla, eli välillä sekaan eksyy henkevämpiäkin aiheita. Työskentelemme hallinnon tehtävissä ja tiimissäni laskenta/rahoitus/juridiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä