Muita vanhojapiikoja ja -poikia paikalla?
Kommentit (8)
No?
Itketäänkö täällä, kun ei ole ketään, eikä varmaan tulekaan? Vai kehutaanko, kuinka hienoa on kun saa mennä ja tehdä mitä haluaa, eikä ole riesana perässävedettäviä riippakiviä?
No ei varmaan mitään tosta sun ehdottamastasi. En ainakaan minä enää itke kun tuskin enää tuleekaan ketään. Eihän se nyt pelkästään kivaa ole, että saa mennä ja tulla vapaasti miten haluaa ja tehdä mitä vain ilman jotain riippakiviä. Minä tarttisin esim turvallista matkaseuraa ja haluaisin tehdä ainakin jotakin pieniä matkoja esim junalla tai laivalla Pietariin yms kun kesä tulee. Haluaisin käydä joskus jossain ulkona ehkä syömässä tai jonkun seurassa kävelylenkillä ja puhelimessa haluaisin useinkin rupatella ja vaikka Skypelläkin joskus. Minulla oli sellainen kiva sinkkumies, joka soitteli päivittäin, mutta hän kuoli parisen vuotta sitten.
Olen melkein 30, eikä vieläkään miestä. :( Kyllä tämän elämän voi jo kuitata eletyksi.
Täällä ollaan. Kolmeakymppiä lähestytään eikä edes viitteitä miehestä ja lapsiakin olisi vielä kiva saada :((
No ei sentään elämää vielä 30 veenä miksikään eletyksi voi kuitata, mitä tahansa voi tulla eteen. Se joka elää se näkee.
No hei mä oon melkein nelkyt eikä vieläkään miestä. Luulin sen johtuvan ylipainosta (10kg) mut nyt kun oon bmi 19 mitoissa niin eipä oo miestä vieläkään. Tosin salilla huomasin et sormus on kaikilla ylipainoisilla et pitäis vissiin ruveta lihottamaan itseään. Jos sit kelpais jollekin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 12:12"]
Olen melkein 30, eikä vieläkään miestä. :( Kyllä tämän elämän voi jo kuitata eletyksi.
[/quote]
Sitten jos/kun kaltaisesi ihmiset, joiden mielestä ihmisarvo ja elämä = parisuhde, löytävät kumppanin niin täytyy sanoa, että joko suhteelle kohdistuu ihan ylimaalliset odotukset tai vaihtoehtoisesti aletaan olemaan jonkun tampion kanssa vain siksi, että voisi sanoa olevansa suhteessa.
Olen itse vanhapiika ja voin sanoa, että elämässäni on ollut paljon pahempia asioita kuin kumppanitta oleminen ja niiden jälkeen elän täysillä ja nautin joka hetkestä, myös kotitöiden teosta, mahataudissa olosta (kuten tänään) jne.
Minä olen myös melkein 30 v, mies, eikä naista, ei ole koskaan ollutkaan. Silti minä uskon, että löydän vielä jonkun, ainakin toivon kovasti. Toivoa ei kuulkaa kannata koskaan menettää.