Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rusketuksesta

Vierailija
28.03.2014 |

Onko täällä ketään meikkialan ammattilaista paikalla? Kyllä, tiedän millaista itseruskettava on, mutta kuinka jotkut esim julkkikset ja bloggarit ovat aina niin ruskeita? Itselläni itseruskettava tekee ihosta enemmän oranssin kuin lämpimän ruskean. Vai tuleeko tulos solariumista? Olen sitäkin kokeillut sen 5 kertaa peräkkäin muttei mitään tulosta. Itse en pysty kuivan ihoni takia itseruskettavilla lotraamaan. Esimerkkinä vaikka Inhimillinen turhamaisuus Mikaela ja Motherfuckin fashion Laura. Instagramkin on täynnä näitä ympärivuoden ruskeita ihmisiä. Rusketus toisi itsellekkin lisää itseluottamusta :( vai olisiko vaikka mitään pillereitä mitkä vaikuttaisivat rusketuksen tarttumiseen kun kesäkin on tulossa? Onko kellään sellaisista kokemusta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavista. Ensinnäkin, oikein tosi vaalealle iholle oikein mikään ei toimi, vaan tulee aina jotenkin luonnoton sävy tai läiskäinen. Mutta jos ei ole ihan äärivaalea iho, niin kyllä sopivilla tuotteilla voi saada tasaisen, semmoisen pronssinvärisen rusketuksen eikä oranssia. Itselläni on sellainen perus-keskibeige ihonväri, ja useimmat itseruskettavat toimivat oikein hyvin. Tällä hetkellä on L'Orealin suihkutettavaa itseruskettajaa.

Vierailija
2/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tyydy ihonväriinne, vaan yritätte keinotekoisesti kemikaalein ja säteilyn avulla olla ruskeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä suihkurusketuksessa.

terveisin ruskettunut sonni

Vierailija
4/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:59"]Miksi ette tyydy ihonväriinne, vaan yritätte keinotekoisesti kemikaalein ja säteilyn avulla olla ruskeita?

[/quote]

No, ole onnellinen ettet kärsi sos tilanteissa punastuvasta rintakehästä ja kaulasta;) ja mielestäni ruskettunut iho on paljon kauniinpi kuin kalpea

Vierailija
5/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:59"]

Miksi ette tyydy ihonväriinne, vaan yritätte keinotekoisesti kemikaalein ja säteilyn avulla olla ruskeita?

[/quote]

Koska sellainen vaaleanpunertavanvalkoinen vaan ei ole kovin kivan näköistä. Solariumia en käytä, koska se lisää tosiaan ihosyöpäriskiä. Sen sijaan itseruskettavissa käytetyt "karmeat kemikaalit" on ihan vaan sokereita, jotka muuttavat väriään reagoidessaan ihon kanssa, eivät millään tapaa haitallisia ihmiselle.

Vierailija
6/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rusketus toisi itseluottamusta"

voi aamen mitä porukkaa :D

Vierailija
7/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:59"]

[/quote]

Niin totta että auringossa ruskettunut iho on kaunein :)

Ja aika täydellinen iho saa olla jos ei yht päivettynyt ja sitten lyhyt hame..

Vierailija
8/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa ihmiset käyttää vaalennusvoiteita ja -hoitoja. Yleensä ihmiset tavoittelee sitä, mitä niillä ei valmiiksi ole.

Vierailija
9/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en kysynyt teidän kuivien korppujen mielipiteitä vaan VINKKEJÄ asiaan :)

ap

Vierailija
10/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi vaalea. Jos juhliin haluan rusketuksen ( arkena ei jaksa lotrata) kuorin ensin ihon hyvin suihkussa, rasvaan hyvin ja vasta seuraavana päivänä laitan lorealin suihkutettavaa, oliko sublime bronze nimi. Annetaan kuivua rauhassa eli ollaan nakuna jonkin aikaa.

Arkena laitan aurinkopuuteria poskiin, kaulaan ja decolteelle, riittää hyvin ja ei ole kalpea. Aurinko ja solarium vanhentaa, yli 30-vuotiasta jo huomaa, kuka oleillut auringossa liikaa.

Vierailija
11/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vai olisiko vaikka mitään pillereitä mitkä vaikuttaisivat rusketuksen tarttumiseen kun kesäkin on tulossa? "

On kyllä. Mä oon käyttänyt Dermosil Solistica pillereitä ja niillä on tullut ihoon semmoinen kellertävämpi/ruskehtavampi perussävy lakanankalpean sijaan.

Vierailija
12/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot korppu:D Itekin varmaan oon kohta korppu, kun solkkuun oon koukkuun jääny. Iho menee ajan saatossa varmaan rusinaks, mutta en jaksa murehtia vielä.

Vierailija
13/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyköön kukaan muu kuin Yves Rocher kastanjavettä?

Vierailija
14/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:09"]" vai olisiko vaikka mitään pillereitä mitkä vaikuttaisivat rusketuksen tarttumiseen kun kesäkin on tulossa? "

On kyllä. Mä oon käyttänyt Dermosil Solistica pillereitä ja niillä on tullut ihoon semmoinen kellertävämpi/ruskehtavampi perussävy lakanankalpean sijaan.

[/quote]

Kiitos vinkistä! :)

Vierailija
15/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaaleat naiset! Ottakaa musta mies, että tyttärienne ei tarvitse läträtä enää tököttien kanssa niin kuin te joudutte.

Vierailija
16/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:38"]

vai olisiko vaikka mitään pillereitä mitkä vaikuttaisivat rusketuksen tarttumiseen kun kesäkin on tulossa? [/quote]

Porkkana.

Vierailija
17/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettuuko muuten parvekelasin läpi?

Vierailija
18/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:22"]

Ruskettuuko muuten parvekelasin läpi?

[/quote]

Suurennuslasin läpi toimii paremmin

Vierailija
19/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:14"]Hei vaaleat naiset! Ottakaa musta mies, että tyttärienne ei tarvitse läträtä enää tököttien kanssa niin kuin te joudutte.

[/quote]

Niin, jostain pitäs löytyä vaaleatukkainen tummaihoinen mies, että sais tytölleen sen nykyisen ulkonäköihanteen: platinablondi tukka ja ruskettunut iho (oranssiin taittuva mieluusti).

Vierailija
20/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommaan solkkukortin varmaan tossa muutaman viikon päästä ja pistän tän hattivatti-ihon huitsinnevadaan. Mulla itseruskettavat toimii ok, mutta sitä pitää muistaa lisätä joka päivä, jotta saa sen haluamansa sävyn ja tummuuden ja ylläpidon. Valkonaama ja tummat silmänaluset on mun käyntikortti, mutta toi solkku auttaa. Ja ihosyöpä riski tosiaan kasvaa jos itsensä siellä polttaa. Maltti on valttia.

Vinkkinä maltillisesti aurinkoa + jotain kevyttä itsensäruskettavaa. Ja vaikka etelään lomalle jos on fyffeä. ;)