Rusketuksesta
Onko täällä ketään meikkialan ammattilaista paikalla? Kyllä, tiedän millaista itseruskettava on, mutta kuinka jotkut esim julkkikset ja bloggarit ovat aina niin ruskeita? Itselläni itseruskettava tekee ihosta enemmän oranssin kuin lämpimän ruskean. Vai tuleeko tulos solariumista? Olen sitäkin kokeillut sen 5 kertaa peräkkäin muttei mitään tulosta. Itse en pysty kuivan ihoni takia itseruskettavilla lotraamaan. Esimerkkinä vaikka Inhimillinen turhamaisuus Mikaela ja Motherfuckin fashion Laura. Instagramkin on täynnä näitä ympärivuoden ruskeita ihmisiä. Rusketus toisi itsellekkin lisää itseluottamusta :( vai olisiko vaikka mitään pillereitä mitkä vaikuttaisivat rusketuksen tarttumiseen kun kesäkin on tulossa? Onko kellään sellaisista kokemusta?
Kommentit (23)
Olen vaaleanpunaisen possun värinen ja mulla on kakanruskea tukka, mutta saan itsestäni hottiksen, kun käyn suihkurusketuksessa ja vaalennan tukkani. ;D
Mä käytän ihan vaan itseruskettavaa. Oon oikealta väriltä ihan kuolemanvalkea ja itseruskettavaa käyttäen olen kyllä hieman oranssi. Tosin mielummin oranssi kuin valkoinen :)
Suosittelen solariumkorttia, saat ihanan ruskettuneen ihon! Me kalkkilaivan kapteenit tarvitsemme apukeinoja kun luonnostaan olemme oikeasti kuin aaveita. Onneksi huijauskeinot on keksitty, eikä tarvitse osaansa tyytyä.