Mies ei anna rahaa.
Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?
Kommentit (78)
Kerro miltä sinusta tuntuu ja mihin rahaa tarvitset. Mikäli miehesi ei pysty myötäelämään tilanteessasi ja auttamaan rahallisesti, niin onko se mies sinulle se oikea.
töihin meno on ilmeisesti mahdottomuus joten ota ero, saat monenlaisia tukia ja käräjäoikeus määrää miehelle elatusmaksun
Miksi sinulla ei ole mitään omia tuloja?
Kylläpä nauraisin varmaan makeasti, jos eroaisin. Mieheni bruttopalkka on 10 000€, minä kotona, kaksi yhteistä lasta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:08"]
Kylläpä nauraisin varmaan makeasti, jos eroaisin. Mieheni bruttopalkka on 10 000€, minä kotona, kaksi yhteistä lasta.
[/quote]
Ei auennut!
Sairauksien takia en pysty fyysisiin töihin,opiskelut ei taas muuten onnistu ja miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukeakaan koska kela katsoo että teen muka toimistohommia miehen firmassa.
Alat miehesi nähden laatia ilmoitusta sihteeriopiston sivuille, ehkä sitten kukkaron nyörit aukeaa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:31"]
Alat miehesi nähden laatia ilmoitusta sihteeriopiston sivuille, ehkä sitten kukkaron nyörit aukeaa?
[/quote]
No en ole kummoinen ulkonäöltäni eli ei taatusti olisi kysyntää.
Älä välitä. Onneksi rakastat miestäsi ihan täysillä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:24"]Sairauksien takia en pysty fyysisiin töihin,opiskelut ei taas muuten onnistu ja miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukeakaan koska kela katsoo että teen muka toimistohommia miehen firmassa.
[/quote]
Jaa se oletkin taas sinä kertomassa samaa vanhaa tarinaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:34"]
Ihan kuin lapsi :/
[/quote]
No kuule minkä minä sairauksilleni voin tai sille etten saa eläkettä vaikka sitä muutaman kerran olen hakenut.
Erohan tuohon auttaa. Saatu varmasti kaikku tuet kun et kerran töihin kykene. YH-lisät, asumistuet yms. ja vielä päälle sairaat elarit jos kerran mies tienaa 10.000 /kk . Hyvin pärjäät ja omaa rahaa sen jälkeen riittää...
Ruikutat täällä joka viikko tästä samasta asiasta. Ala kerätä pulloja varsinkin la ja su aamuina niitä löytyy. Mene te toimistoon ja hae uudestaan sitä työmarkkinatukea.
Kai jokainen nyt jotain pystyy tekemään, kauppaan hyllyttäjäksi tai mummolle avustajaksi.
En ymmärrä mitä täältä haet. Tää on ainakin kymmenes aloitus samasta asiasta.
No antaako mies mitään muuta, esim. lämpöä, kumppanuutta tms.? Mitä sillä rahalla muka tekee? Jessus sentään näitä nykypäivän pullamössöjä.
Tuo jonka mies tienasi 10 000€/kk en ollut minä ja en todellakaan pysty mihinkään siivous tai kaupan hyllyttäjä hommiin ja olisihan se kiva joskus kaupasta jotain ostaa ja lapsikin tarvitsee aina uusia vaatteita yms.
Miksi et pysty latomaan säilykepurkkeja riviin?
mutta täällähän sulla on ammatti :) sun pitäis pyytää aina 1€ kun joku tunnistaa sut av-palstalla
katos, kaks aloitusta samanapäivänä.Kevätvaatteet lapselle ja nyt tämä.
Töihin? Ero?