Hyvä tatuoitu legginsejä käyttävä wt:
Voisitko nyt tulevana kesänä pitää vähän tilavampia ja peittävämpiä vaatteita ettei makkarat ja "tyylikkää ja persoonalliset" tatuoinnit järkytä muita kanssaeläjiä.
Uskokaa hyvät wt-rouvat ja neidit, läski ja pilattu iho ei ole kaunista!!!
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:58"]
Tatuointejakin on miljoonia erilaisia kokoineen malleineen, osa niin pieniä "koruja" ettette tajua edes niiden olemassaoloa!
Yleensä kaikkien tatuointien mollaajat ovat takahikiäläisiä juntteja joiden vanhemmat opettaneet että niitä ottaa vain merimiehet! :DDD
[/quote]
tatuointeja mollaa ne jotka haluaisivat niitä mutta jotka raukat ei uskalla niitä ottaa! =D mulla on pieni tatska nilkassa, ja se sattui rehellisesti sanottuna vähemmän kuin jäykkäkouristusrokote, että silleen.
Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa, mutta ahtautuminen liian pieniin/kireisiin vaatteisiin on kyllä hirvittävän näköistä.
Älkääkä pukeutuko liian pieniin ja tiukkoihin vaatteisiin, älkää tuijottako sitä vaatteen kokolappua (koska se ei kerro mitään vaan voi heitellä monella koolla!) vaan ostakaa sellainen joka NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ PÄÄLLÄ!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:38"]
Oli ihmisen paino mikä vaan (voi pyöreäkin ihminen olla viehättävä), niin tatuoinnit ovat mielestäni yksinkertaisesti rumia, mauttomia ja tekevät ihmisestä jotenkin -sori nyt vaan- halvan näköisen. Mulla jostain syystä eka ajatus on, että mitäköhän esim. sp-tautejakin tuollainen ihminen itsessään kantaa, jos tatutointi on näkyvällä paikalla ja jopa oikein huomattava. Ja se todellakin syö uskottavuutta ihmisestä ihan missä tahansa. Kaipa se onkin eri asia, jos on joku hyvällä maulla toteutettu pieni tatuointi jossain ihan intiimillä alueella, missä se ei ole "yleisen ihastelun kohteena".
[/quote]
Juuri näin. Pari 'ylimääräistä' kiloa suorastaan sopii monelle. Tatuoinnit eivät kenellekään.
[/quote]
Jaa, mä tiedän kyllä moniakin, joille tatuoinnit sopii :)
Siis mitä vikaa on legginsseissä., jos niitä pitää nätin tunikan/lyhyen mekon kanssa? Mä en itse tykkää käyttää housuja enkä shortseja.
Mulla jostain syystä eka ajatus on, että mitäköhän esim. sp-tautejakin tuollainen ihminen itsessään kantaa, jos tatutointi on näkyvällä paikalla ja jopa oikein huomattava.[/quote]
Voihan suomimoukkajuntti sentään!!! Oletko 50-luvulta??! Elätkö desinfiointipullossa??? Pelkäätkö hengittää samaa ilmaa muiden pallolla elävien ihmisten kanssa? Kuvitteletko yhä että punaista kynsilakkaa käyttävä nainen on aina prostituoitu?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:58"]
Tatuointejakin on miljoonia erilaisia kokoineen malleineen, osa niin pieniä "koruja" ettette tajua edes niiden olemassaoloa!
Yleensä kaikkien tatuointien mollaajat ovat takahikiäläisiä juntteja joiden vanhemmat opettaneet että niitä ottaa vain merimiehet! :DDD
[/quote]
tatuointeja mollaa ne jotka haluaisivat niitä mutta jotka raukat ei uskalla niitä ottaa! =D mulla on pieni tatska nilkassa, ja se sattui rehellisesti sanottuna vähemmän kuin jäykkäkouristusrokote, että silleen.
[/quote]
Voi vitsi, mutta minähän olenkin sitten ihan rohkea! Minäkin olen uskaltanut ottaa jäykkäkouristusrokotuksen!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:53"]
Oli ihmisen paino mikä vaan (voi pyöreäkin ihminen olla viehättävä), niin tatuoinnit ovat mielestäni yksinkertaisesti rumia, mauttomia ja tekevät ihmisestä jotenkin -sori nyt vaan- halvan näköisen. Mulla jostain syystä eka ajatus on, että mitäköhän esim. sp-tautejakin tuollainen ihminen itsessään kantaa, jos tatutointi on näkyvällä paikalla ja jopa oikein huomattava. Ja se todellakin syö uskottavuutta ihmisestä ihan missä tahansa. Kaipa se onkin eri asia, jos on joku hyvällä maulla toteutettu pieni tatuointi jossain ihan intiimillä alueella, missä se ei ole "yleisen ihastelun kohteena".
[/quote]
Juuri näin. Pari 'ylimääräistä' kiloa suorastaan sopii monelle. Tatuoinnit eivät kenellekään.
[/quote]
Jaa, mä tiedän kyllä moniakin, joille tatuoinnit sopii :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:05"]
Siis mitä vikaa on legginsseissä., jos niitä pitää nätin tunikan/lyhyen mekon kanssa? Mä en itse tykkää käyttää housuja enkä shortseja.
[/quote]
No niinpä, parempi ne leggarit hameen tai tunikan kanssa, kuin esitellä toosaa ja persposkia kanssaihmisille liian lyhyiden mekkojen kera, kuten monet näyttää tuolla kaupungilla p*llu pitkällä tekevän!
Mä sanoisin että farkkushortsit, feikkilaukku ja jatkuva v-mainen ilme naamalla on paljon pahempi wt-yhdistelmä kuin aloittajan kuvailema lähiömamma-look.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:02"]
Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa, mutta ahtautuminen liian pieniin/kireisiin vaatteisiin on kyllä hirvittävän näköistä.
[/quote]
Hölmön näköistä, kun monet nuoret naiset kulkevat liian pienissä takeissa, selkäläskit vaan pursuavat... Joo, tiedän kyllä, väärän mallisessa takissa näyttää helposti lihavalta, eli mitä tiukempi sen parempi. Mutta siinä makkarankuoressa vasta lihavalta näyttääkin!
Ja takissa kuuluu olla sen verran liikkumavaraa, että saa kaupassa ylähyllyltä tuotteen ilman että saumat ratkeavat...
Kannattaisi ihan oikeasti katsoa peiliin siellä kaupan sovituskopissa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:29"]
Kannattais kaikkien epäkelpojen vaan jäädä kotiinsa, ettei parempien ihmisten tarvitse järkyttyä.[/quote]
WT:ltä herrojen huomiointi on liikaa vaadittu, mutta jos tehdäänkin niin, että parempi väki linnoittautuu kartanoihinsa ja panee palvelusväkensä hoitamaan asiat ulkomaailman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:29"]
Kannattais kaikkien epäkelpojen vaan jäädä kotiinsa, ettei parempien ihmisten tarvitse järkyttyä.[/quote]
WT:ltä herrojen huomiointi on liikaa vaadittu, mutta jos tehdäänkin niin, että parempi väki linnoittautuu kartanoihinsa ja panee palvelusväkensä hoitamaan asiat ulkomaailman kanssa.
[/quote]
Hear, hear!
Tää on tas näitä jonkun huonoitsetuntoisen reppana mamman wt/tatuointi- vastaisia viestejä. Näitähän pitää säännöllisin väliajoin postailla.
Keksisit jo uuden kiukuttelunaiheen?
Voi jumaliste! Ei oo ihme, että ihmiset on tässä maassa niin stressaantuneita, kun pitää stressiä repiä siitä miltä joku toinen näyttää! Vi**u minä ainakin kuljen just sellaisissa kuteissa kun itseäni kiinnostaa ja mitkä OMASTA MIELESTÄNI hyvältä näyttää, pistäkää silmänne kiinni jos ei miellytä....
Läskistä pääsee eroon mutta tatuointi jää. En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä tatuointia.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:37"]Läskistä pääsee eroon mutta tatuointi jää. En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä tatuointia.
[/quote]
Näin se aika lailla menee. Itseään voi määritellä myös muilla keinoin, kuin lihaleimoilla.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:36"]
Mä olen tatuoitu satakiloinen muija, ja ajattelin mennä tänä kesänä pitkästä aikaa biitsille. Voin yrittää parhaani mukaan maksaa terapiaistunnot, joita tästä aiheutuu kanssaihmisille.
[/quote] Minä tykkään juuri tuollaisista, saako tulla katsomaan?
M49