Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tatuoitu legginsejä käyttävä wt:

Vierailija
28.03.2014 |

Voisitko nyt tulevana kesänä pitää vähän tilavampia ja peittävämpiä vaatteita ettei makkarat ja "tyylikkää ja persoonalliset" tatuoinnit järkytä muita kanssaeläjiä.

Uskokaa hyvät wt-rouvat ja neidit, läski ja pilattu iho ei ole kaunista!!!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:36"]Mä olen tatuoitu satakiloinen muija, ja ajattelin mennä tänä kesänä pitkästä aikaa biitsille. Voin yrittää parhaani mukaan maksaa terapiaistunnot, joita tästä aiheutuu kanssaihmisille.

[/quote]

Sama täällä! Mä voin ilomielin tulla samalle biitsille ja jakaa kanssasi tuhannet terapiakulut. Itselleni riittää nautinto jonka saan kun näen verkkokalvojen palavan karrelle niskojen napsahdellessa katki. :) Terkkuja vaan beiget pimppipamppipumppi-tyttöset ja kukkahattumammat! ;)

Vierailija
42/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:38"]

Mulla jostain syystä eka ajatus on, että mitäköhän esim. sp-tautejakin tuollainen ihminen itsessään kantaa, jos tatutointi on näkyvällä paikalla ja jopa oikein huomattava.[/quote]

Voihan suomimoukkajuntti sentään!!! Oletko 50-luvulta??! Elätkö desinfiointipullossa??? Pelkäätkö hengittää samaa ilmaa muiden pallolla elävien ihmisten kanssa? Kuvitteletko yhä että punaista kynsilakkaa käyttävä nainen on aina prostituoitu?

[/quote]

Jaah, Suomi-moukkamaista ja junttia on omasta mielestäni kylläkin mauttomuus (siis mm. näkyvät tatskat), eikä mikään puhdas ihmisiho ja harkinta sekä tyylikkyys. Ja en ole, en elä, en pelkää. Sanoin vain oman mielipiteeni tänne aiheesta tatuoinnit, joten yritä nyt elää tämänkin yhden ihan satunnaisen eriävän mielipiteen kanssa. Mutta kun nyt sitten oikein tartuit asiaan, niin voinen tarkentaa että mieleeni tulee siis sellainen vuosikausia hallitsemattomia sekalaisia kännisiä irtopanojakin harrastanut kohtalaisen holtiton tyyppi, joka on ollut todella vietävissä, eli ei ole ollut omapäistä harkintaa juurikaan, kun on lähtenyt ottamaan periaatteessa loppuelämän kestävän ja ajan myötä vieläkin rumemmaksi rupistuvan kuvankin jopa ihan hetken mielijohteesta. Tatuoitu iäkäs nainen onkin varmasti todella viehkeä. Että vaikka myöhemmin eläisikin toisin, niin heti pinnan alta paistaa, mikä on oikealta luonnoltaan, vaikka kuinka yrittää ja yrittää vetää jotain uutta roolia.

Eikä tietenkään kynsilakka, oli sen lakan väri mikä tahansa, tee lainkaan samaa vaikutelmaa, jollei se sitten ole rumasti lohkeillut puoliksi pois. Siis tajuatko sä, että sen lakanhan saa poistettua sekunneissa, mutta tatuointia todellakaan ei? Voi pyhä yksinkertaisuus; näetkö sä mitään eroa niissä asioissa? Hei mutta relaa. Nämä ovat makuasioita. Saathan sinä tykätä mauttomasta ja vaikka ihan tautisestakin, tietenkin! Varmasti sitten vielä jotkut vaatisivat, että pikaisesti ja huvin vuoksi otettuja tatuointeja pitäisi saada poistattaa plastiikkakirurgilla kunnallisella puolella ja yhteiskunnan varoilla, kun alkaakin harmittaa vaikkapa kymmenen vuotta sitten tehty "taideteos". Onneksi ei taida onnistua missään, ja se on oikein se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:36"]

Mä olen tatuoitu satakiloinen muija, ja ajattelin mennä tänä kesänä pitkästä aikaa biitsille. Voin yrittää parhaani mukaan maksaa terapiaistunnot, joita tästä aiheutuu kanssaihmisille.

[/quote] Minä tykkään juuri tuollaisista, saako tulla katsomaan?

M49

[/quote]

Ei kiitos, voisit ikäsi puolesta olla isäni. Vientiä mulla riittää ihan muutenkin.

Vierailija
44/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sano ääneen mielipidettäni tällaisiin asioihin sillä jokaisella on oikeus omaan makuunsa ja kehoonsa, mun elämästä se ei ole yhtään pois miten muut pukeutuu/mitä iholleen tekee! :) 

Vierailija
45/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:36"]

Mä olen tatuoitu satakiloinen muija, ja ajattelin mennä tänä kesänä pitkästä aikaa biitsille. Voin yrittää parhaani mukaan maksaa terapiaistunnot, joita tästä aiheutuu kanssaihmisille.

[/quote] Minä tykkään juuri tuollaisista, saako tulla katsomaan?

M49

[/quote]

Ei kiitos, voisit ikäsi puolesta olla isäni. Vientiä mulla riittää ihan muutenkin.

[/quote]

Uskon kyllä! Kesän odotusta.

M49

Vierailija
46/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, miten pienistä asioista toiset näköjään järkyttyvät.

Vierailija
47/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 09:51"]

Voisitko nyt tulevana kesänä pitää vähän tilavampia ja peittävämpiä vaatteita ettei makkarat ja "tyylikkää ja persoonalliset" tatuoinnit järkytä muita kanssaeläjiä.

Uskokaa hyvät wt-rouvat ja neidit, läski ja pilattu iho ei ole kaunista!!!

[/quote]

Olisi mukava nähdä millainen suuren luokan kaunotar ja fashionistatyylinen pukeutuja ketjun aloittaja itse on :-D

Vierailija
48/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:38"]

Mulla jostain syystä eka ajatus on, että mitäköhän esim. sp-tautejakin tuollainen ihminen itsessään kantaa, jos tatutointi on näkyvällä paikalla ja jopa oikein huomattava.[/quote]

Voihan suomimoukkajuntti sentään!!! Oletko 50-luvulta??! Elätkö desinfiointipullossa??? Pelkäätkö hengittää samaa ilmaa muiden pallolla elävien ihmisten kanssa? Kuvitteletko yhä että punaista kynsilakkaa käyttävä nainen on aina prostituoitu?

[/quote]

Jaah, Suomi-moukkamaista ja junttia on omasta mielestäni kylläkin mauttomuus (siis mm. näkyvät tatskat), eikä mikään puhdas ihmisiho ja harkinta sekä tyylikkyys. Ja en ole, en elä, en pelkää. Sanoin vain oman mielipiteeni tänne aiheesta tatuoinnit, joten yritä nyt elää tämänkin yhden ihan satunnaisen eriävän mielipiteen kanssa. Mutta kun nyt sitten oikein tartuit asiaan, niin voinen tarkentaa että mieleeni tulee siis sellainen vuosikausia hallitsemattomia sekalaisia kännisiä irtopanojakin harrastanut kohtalaisen holtiton tyyppi, joka on ollut todella vietävissä, eli ei ole ollut omapäistä harkintaa juurikaan, kun on lähtenyt ottamaan periaatteessa loppuelämän kestävän ja ajan myötä vieläkin rumemmaksi rupistuvan kuvankin jopa ihan hetken mielijohteesta. Tatuoitu iäkäs nainen onkin varmasti todella viehkeä. Että vaikka myöhemmin eläisikin toisin, niin heti pinnan alta paistaa, mikä on oikealta luonnoltaan, vaikka kuinka yrittää ja yrittää vetää jotain uutta roolia.

Eikä tietenkään kynsilakka, oli sen lakan väri mikä tahansa, tee lainkaan samaa vaikutelmaa, jollei se sitten ole rumasti lohkeillut puoliksi pois. Siis tajuatko sä, että sen lakanhan saa poistettua sekunneissa, mutta tatuointia todellakaan ei? Voi pyhä yksinkertaisuus; näetkö sä mitään eroa niissä asioissa? Hei mutta relaa. Nämä ovat makuasioita. Saathan sinä tykätä mauttomasta ja vaikka ihan tautisestakin, tietenkin! Varmasti sitten vielä jotkut vaatisivat, että pikaisesti ja huvin vuoksi otettuja tatuointeja pitäisi saada poistattaa plastiikkakirurgilla kunnallisella puolella ja yhteiskunnan varoilla, kun alkaakin harmittaa vaikkapa kymmenen vuotta sitten tehty "taideteos". Onneksi ei taida onnistua missään, ja se on oikein se.

[/quote]

kirjoitustyylin perustella toi äskeinen tossa on 55-60vee vanhapiika joka kömpii lattiaasa pitkin puunaamassa sitä kloriitilla ja hammasharjalla....

Vierailija
49/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:17"]

Aika hassua, miten pienistä asioista toiset näköjään järkyttyvät.

[/quote]

Niin ja kyse vaan siitä että semmoset elää jossain tosi pienessä, omassa maailmassa. Sellaisessa psyykkisesti ahtaassa paikassa jonka yksi vastaantuleva tatuointi ja leggingsit voivat pilata!!! Oikeastihan sellaista pitäisi sääliä kun eivät ilmeisesti ole matkustaneet Tallinnaa ja Tukholmaa pidemmälle.

Vierailija
50/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:37"]

Läskistä pääsee eroon mutta tatuointi jää. En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä tatuointia.

[/quote]

tatuoinnista pääsee nopeammin eroon kuin läskistä, jopa yhdellä laserkäsittelyllä jossa se väri pilkotaan iholta ja elimistöstä veke, siis oikeasti millä hiton 80-luvulla sä oikein vielä elät kun et tiedä uusimpia juttuja???

Vierailija
51/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies lähtenyt jonkun nästisti tatuoidun naisen mukaan jolla ollut muodikkaat leggingsit jalassa ja 300-500 grammaa ylimääräistä "läskiä" rinnoissa? Siitäkö tuo aloitus purkautui???

Vierailija
52/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätisti

Vierailija
53/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä aivan itse wt ja todella pahalaatuinen sellainen.

Erittäin halpa ja mauton aloitus sekä kirjoitustaitosi paljastaa kyllä maunulaisuutesi.

Googlaa aikasi kuluksi vaikka Dr Denim leggingsit, niissä ei ole oikeasti mitään mautonta (ja kun et kuitenkaan viitsi, koska keskityt vain muka fiininä olemiseen, niin tässä ole hyvä http://kenzas.se/2013/11/16/todays-24/ ja tuosta noin http://2.bp.blogspot.com/-qdo4NSCD5sg/UDt7NeVa8RI/AAAAAAAAP74/uN6nQjJmFWI/s1600/DSC_1887.jpg ) ja heti perään voisit googlata kuvia tatuoiduista ihmisistä, koska musta tuntuu että et ole törmännyt kuin Martina Aitolehti tyyliseen tatuoituun naiseen. Jos sulla ois oikeasti minkäänlaista tietämystä tatuoinneista, et paasaisi täällä tuolla tavoin (ja sille varalle että vedät tästä vain herneen nenään etkä googlaa, niin tässä http://www.thecultofstyle.com/2012/06/girl-crush-erin-wasson.html ja tuosta http://fuckyeahfrejabeha.tumblr.com/ )

Vierailija
54/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa kuolee ihmisiä nälkään, siviilejä jää sotien jalkoihin, lapset jäävät ilman vanhempia ja heitetään lastenkoteihin, naisia sorretaan päivittäin, ja ALOITTAJAN ELÄMÄN SUURIN ONGELMA OLI TOISTEN IHMISTEN ULKONÄKÖ!???!

Jos joku ei pidä siitä mitä minulla sattuisi olemaan tänään päällä tai naamassa tai muuta, niin ei tarvitse katsoa minuun päin, kiitos!

Vierailija
55/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:40"]

Maailmassa kuolee ihmisiä nälkään, siviilejä jää sotien jalkoihin, lapset jäävät ilman vanhempia ja heitetään lastenkoteihin, naisia sorretaan päivittäin, ja ALOITTAJAN ELÄMÄN SUURIN ONGELMA OLI TOISTEN IHMISTEN ULKONÄKÖ!???!

Jos joku ei pidä siitä mitä minulla sattuisi olemaan tänään päällä tai naamassa tai muuta, niin ei tarvitse katsoa minuun päin, kiitos!

[/quote]

Aloittajan elämän suurin ongelma ja epäkohta oli nimenomaan TOISTEN NAISTEN ulkonäöt ja pukeutuminen. Entä sitten kun kaikki MUUT NAISET pukeutuisivat nätimmin kuin hän ja näyttäisivät muutenkin kivemmilta? Sitten itkisi täällä että miksi tuntee olevansa niin ruma ja wt muiden rinnalla???! Tuommoset ihmiset kun eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään tilanteeseen missään.

Vierailija
56/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:30"]

nätisti

[/quote]

'nästisti' (nasty) oli ihan hyvä sanavalinta.

Tatuoitu lutka

Vierailija
58/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:30"]

nätisti

[/quote]

'nästisti' (nasty) oli ihan hyvä sanavalinta.

Tatuoitu lutka

[/quote]

Nasty voi olla pikkutuhma ja siitä miehet pitää, sinun harmiksesi joka käytät muista naisista sanaa lutka! Kuka mies edes haluaa naisen joka lutkittelee muita??? Vain syntyperäiset wt-naiset lutkittelee toisia.

Vierailija
59/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:44"]

http://queentheprophet.com/2013/08/19/how-will-full-body-tattoos-look-when-youre-old-by-queentheprophet/

Ihania vanhuksia <3

[/quote]

Näyttävät todella elämäniloisilta ja pirteiltä, eikä siltä että makaavat vaan odottamassa että kuolema korjaa pois :)

Vierailija
60/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:44"]

http://queentheprophet.com/2013/08/19/how-will-full-body-tattoos-look-when-youre-old-by-queentheprophet/

Ihania vanhuksia <3

[/quote]

Vaikuttaa vähän siltä, että heitä ei ollenkaan haittaa tatuointiensa rypistyminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan