Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tatuoitu legginsejä käyttävä wt:

Vierailija
28.03.2014 |

Voisitko nyt tulevana kesänä pitää vähän tilavampia ja peittävämpiä vaatteita ettei makkarat ja "tyylikkää ja persoonalliset" tatuoinnit järkytä muita kanssaeläjiä.

Uskokaa hyvät wt-rouvat ja neidit, läski ja pilattu iho ei ole kaunista!!!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut niin pitkään ulkomailla eri maissa ja matkustellut paljon etten enää edes pahemmin huomaa tatuointeja kellään, koska ne ovat niin arkipäivää muualla. New Yorkissa jopa yläluokkaiset keski-ikäiset äidit ja tyttäret kävivät yhdessä tatuointistudiolla hankkimassa yhteensopivat tatuoinnit korujen sijasta, se mother-daughter-tattoo vaikuttaa olevan joku muotijuttu sielläpäin nyt.

Vain suomalaiset ja jotkut lahko-uskovaiset jaksavat vielä järkyttyä tai edes puhua toisten tatuoinneista, jotenkin naurettavaa miten jäljessä tämä maa on muusta maailmasta muodin suhteen, sekä jotenkin henkisesti myös.

Vierailija
62/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsee olen tatuoitu nuori ja aivan sievä nainen (joka ei pidä puolipohkeeseen ylettyvistä valkoisista legginsseistä, mutta jotkut kuulemma pitää). Aina kun mulle jeesustellaan sitä että mieti nyt mille nuo kuvat näyttää kun olen vanha, pyydän kertomaan lisää siitä kuinka kauniita tatuoimattomat ovat silloin kun ovat vanhoja :) Aloittaja on itse yks iso valkoroska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:05"]

Siis mitä vikaa on legginsseissä., jos niitä pitää nätin tunikan/lyhyen mekon kanssa? Mä en itse tykkää käyttää housuja enkä shortseja.

[/quote]

No niinpä, parempi ne leggarit hameen tai tunikan kanssa, kuin esitellä toosaa ja persposkia kanssaihmisille liian lyhyiden mekkojen kera, kuten monet näyttää tuolla kaupungilla p*llu pitkällä tekevän!

[/quote]

No minkä helvetin takia pitää käyttää niin lyhyitä mekkoja että perse ja toosa vilkkuu ?

Vierailija
64/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kirjoitustyylin perustella toi äskeinen tossa on 55-60vee vanhapiika joka kömpii lattiaasa pitkin puunaamassa sitä kloriitilla ja hammasharjalla...."

Ja tuon kommentin kirjoittaja on oman kirjoitustyylinsä perusteella yli-ikäinen ja halvan näköinen pissis, eikä siihen tule auttamaan milloinkaan yhtään mikään. :)

Vierailija
65/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:07"]

No minkä helvetin takia pitää käyttää niin lyhyitä mekkoja että perse ja toosa vilkkuu ?

[/quote]

Siksi ne käyttävät niitä kun ovat heidän mielestään muotia (korkeintaan muotia täällä Suomessa ja yhtä mauttomassa Englannissa), eli leggingsien tai farkkujen kanssa käytettävä tunika/tunikamekko laitetaan sellaisenaan mekoksi, todella tyylitöntä.

Vierailija
66/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:08"]

"kirjoitustyylin perustella toi äskeinen tossa on 55-60vee vanhapiika joka kömpii lattiaasa pitkin puunaamassa sitä kloriitilla ja hammasharjalla...."

Ja tuon kommentin kirjoittaja on oman kirjoitustyylinsä perusteella yli-ikäinen ja halvan näköinen pissis, eikä siihen tule auttamaan milloinkaan yhtään mikään. :)

[/quote]

ainakin olen kaunis, minulla on hyvä tyyli ja hyväpalkkainen työ ja ihana kihlattu, ja osaan käyttää edeltävää lainausta nykyaikaisesti klikkaamalla enkä kopsi sitä tekstiä ja vedä omia lainausmerkkejä ympärille kuten sinä, ja mun 56v mutsi tekee sitä myös! tiedän kuitenkin sen ettet ole mun mutsi koska se ei ole noin ahdasmielinen ihminen.

Vierailija
67/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:08"]

[/quote]

ainakin olen kaunis, minulla on hyvä tyyli ja hyväpalkkainen työ ja ihana kihlattu, ja osaan käyttää edeltävää lainausta nykyaikaisesti klikkaamalla enkä kopsi sitä tekstiä ja vedä omia lainausmerkkejä ympärille kuten sinä, ja mun 56v mutsi tekee sitä myös! tiedän kuitenkin sen ettet ole mun mutsi koska se ei ole noin ahdasmielinen ihminen.

[/quote]

Katsopas kun on typerää pidentää ketjuja aivan valtavan pitkillä lainauksilla, mikäli on tarkoitus heittää kommenttia takaisin ainoastaan tuollaiseen pieneen osaan jo todella pitkäksi muodostunutta viestiä. Huippukaunishan on kyllä tosi moni av-mamma - siis omasta mielestään, he heh. Ja ketä kiinnostaa mitä sä siinä avuillasi pädet, tuskin edes omaa mutsiasikaan.

Vierailija
68/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta (huonosti harkittu) tatuointi pilaa naisen ja miehen arvoa. Siis jos ei itseensä ole tyytyväinen ilman niitä. Kaikkein kamalimmat ovat tribaali- ja nallepuh/hellokitty/yksisarviset/kuollut lemmikki -tatskat. Mutta kokonaan tatuoidut hyvän maun tatskat ovat hienoja.

Ja ei se tatuoinnin ottaminen ole kiinni rohkeudesta, vaan harkinnan puutteesta.

Ja minun mielestä leggarit ovat hemmetin mukavat kotihousut. Ihmisten ilmoille en niissä missään hinnasta suosittelisi lähtemään.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
69/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:05"]

Olen asunut niin pitkään ulkomailla eri maissa ja matkustellut paljon etten enää edes pahemmin huomaa tatuointeja kellään, koska ne ovat niin arkipäivää muualla. New Yorkissa jopa yläluokkaiset keski-ikäiset äidit ja tyttäret kävivät yhdessä tatuointistudiolla hankkimassa yhteensopivat tatuoinnit korujen sijasta, se mother-daughter-tattoo vaikuttaa olevan joku muotijuttu sielläpäin nyt.

Vain suomalaiset ja jotkut lahko-uskovaiset jaksavat vielä järkyttyä tai edes puhua toisten tatuoinneista, jotenkin naurettavaa miten jäljessä tämä maa on muusta maailmasta muodin suhteen, sekä jotenkin henkisesti myös.

[/quote]

Suomessahan otetaan tätä nykyä ihan ennätyspaljon tatskoja, kyllä ne esim. Japanissa ovat paljon paljon suurempi tabu.

Menee ohi aiheen, mutta mua on aina ihmetyttänyt se, että median rummuttamia jenkkejä pitäisi matkia joka asiassa ja jos jokin asia suomalaisessa kulttuurissa on eri tavalla, niin tuo suomalainen tapa on muka automaattisesti juntti, jälkeenjäänyt ym. Mun mielestä ihminen on hitusen kapeakatseinen jos ei hyväksy tapojen erilaisuutta median paukuttaman jenkkiläisen kulttuuri-imperialismin ulkopuolella.

Vähän sama juttu kuin vaikkapa sisäkenkien käytössä. Keskuslämmityksen ja tuplaikkunoiden maassa ei ole tarvetta sisäkengille kuten vaikkapa jossakin kivilattia-talossa Italiassa. Silti moni "maailmanmatkaaja" naureskelee miten jälkeenjääneitä ja juntteja suomalaiset ovatkaan kun eivät _vieläkään_ ole siirtyneet käyttämään sisäkenkiä.

Vierailija
70/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tatuointeja mollaa ne jotka haluaisivat niitä mutta jotka raukat ei uskalla niitä ottaa!"

Tämä se jaksaa aina hymyilyttää. Ei sitten ole tullut mieleen, että ihmisillä voi olla mielekkäämpiäkin tapoja ilmaista itseään ja persoonaansa kuin tatuoinnit. Ja lisätään vielä: minua eivät muiden tatuoinnit häiritse.

Vierailija
71/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:31"]

Katsopas kun on typerää pidentää ketjuja aivan valtavan pitkillä lainauksilla, mikäli on tarkoitus heittää kommenttia takaisin ainoastaan tuollaiseen pieneen osaan jo todella pitkäksi muodostunutta viestiä.

[/quote]

^ Tee niinkuin minä tuossa sinun ja edellisten teksteille ja PÄTKÄISE sitä lainausten sisällä olevaa tekstiä! :-D Tee siis elämästäsi helpompaa hetkessä.

Vierailija
72/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi ei ainakaan putoa kuten koru. Hankin siistin korumaisen tatskan koska olin onnistunut pudottamaan (ei kännissä, huom) pari muutaman tonnin arvoista korua aiemmin. Tai voihan olla että ne on napattu minulta pitkäkyntisten toimesta, ne vorot kun ovat niin taitavia kuulemma nykyään ettei moni huomaa jos jopa rannekello lähtee ruuhkassa.

Vierailija
73/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:37"]

Tatuointi ei ainakaan putoa kuten koru. Hankin siistin korumaisen tatskan koska olin onnistunut pudottamaan (ei kännissä, huom) pari muutaman tonnin arvoista korua aiemmin. Tai voihan olla että ne on napattu minulta pitkäkyntisten toimesta, ne vorot kun ovat niin taitavia kuulemma nykyään ettei moni huomaa jos jopa rannekello lähtee ruuhkassa.

[/quote]

Hyvä yritys! Turha selitellä, wt on wt.

Vierailija
74/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lihavuus otsikkoon liittyi?

Reilu kakskymppinen tyttäreni käyttää legginssejä ja on pari tatuointiakin. Oikein kaunis tyttö ja hyvin sopii leggaritkin :)

Vierailija
75/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:37"]

[/quote]

Niin no, "muutaman tonnin" korujakaan en tarvitse egoani pönkittämään, mutta kukin tavallaan

Vierailija
76/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on atopia ja olen järkyttävän valkoinen, koska en rusketu vaan palan. mahtaa monelta mennä näkö, kun kävelen kesällä lyhyissä sortseissa & narutopissa.. läikikäs, sellulittinen albino!

Vierailija
77/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon tatuoituja läskikasoja legginseissään, kun noin kovasti älähtelevät.

Vierailija
78/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:35"]

Onpas täällä paljon tatuoituja läskikasoja legginseissään, kun noin kovasti älähtelevät.

[/quote]

Aika hyvin ovat jotkut vetäneet herneen nenään.

Vierailija
79/79 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tatuoidut kuvittelevat kaikkien haluavan mustetta ihoonsa?

Ja jos joku ei halua niin johtuu siitä ettei vaan uskalla....

Teille tatuoiduille voi tulla yllätyksenä että jotkut (kuten minä) eivät pidä tatuoinneista. Ne tekevät ihmisestä ruman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi