Poliisi etsii puukottajaa, tuntomerkkeinä "huomattavan kokoiset silmäpussit"
Ensimmäinen kerta kun luen tuntomerkkeinä "huomattavan kokoisista silmäpusseista".
Koko tuntomerkkiluettelo:
"- n. 40-50 vuotias mies
- n. 170 cm pitkä, hoikkavartaloinen
- huomattavan kokoiset silmäpussit
- tekoaikaan vaatetuksena rastapipo, harmaa/tumma takki, missä rinnassa ja hihoissa vaaleita raitoja, jalassa farkut".
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032718161792_uu.shtml
Jos teidät etsintäkuulutettaisiin, olisiko teistä jotain vastaavia, ei niin usein tuntomerkkiluettelossa esiintyviä tuntomerkkejä?
Kommentit (17)
Onpas asiaton kuvaus, kyllä laski poliisin pisteet mun silmissä.
Mulla olis toi ihan sama, eli huomattavan kokoiset silmäpussit =D
T: rekkakuski
Reps ;D Herranjumala, täytyy olla oikeasti ihan tajuttomat silmäpussit (miltä ne näyttää?), että poliisikin nostaa ne esiin ja kuvailee "huomattavina". Edes ihonväri ei ole jäänyt mieleen, silmäpussit vain..
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:20"]
Reps ;D Herranjumala, täytyy olla oikeasti ihan tajuttomat silmäpussit (miltä ne näyttää?), että poliisikin nostaa ne esiin ja kuvailee "huomattavina". Edes ihonväri ei ole jäänyt mieleen, silmäpussit vain..
[/quote]
:D Olisi tosiaan mielenkiintoista saada ihan lähikuva noista silmäpusseista...
Hahah just loistava! :D lisää poliisilta tämän tyylisiä tuntomerkkejä, esimerkiksi: " kohtuuttoman leveä perse" tai "silmiinpistävän persjalkainen."
Jutun yhteydessä on kyllä valvontakameran kuvia mutta ne on niin huonolaatuisia ja kaukaa otettu ettei tuosta kyllä silmäpusseja erota...
Juurihan täällä eilen kirjoitteli mies, joka oli suurinpiirtein itsarin partaalla suurien silmäpussien takia. :0
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:24"]
Mikä vittu on rastapipo
[/quote]
Iso pipo, yleensä sellainen sienen näköinen, jonne mahtuu paksu rastatukka.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:24"]
Mikä vittu on rastapipo
[/quote]
Mulle tuli mieleen sellainen naamiaishattu joka on samalla rastaperuukki.
Kyseessä on maailman lyhyin mies - pussit silmien alla.
Mua kuvailtas varmaan näin
-n. 20-30vuotias nainen
-n. 160cm pitkä, vankkarakenteinen
- huomattavan kokoiset reidet
- tekoaikaan vaaleat hiukset sekaisin, farkut, musta puolipitkä takki ja ruskeat kengät
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:42"]
Mua kuvailtas varmaan näin
- huomattavan kokoiset reidet
[/quote]
:D
Luin että kivespussit :)