Sain kutsun kummipojan syntymäpäiville...
..syntymäpäivä oli elokuussa. Silloin en paikalle päässyt. Poika jo 17.
Tuli vähän semmoinen olo että "tuo se synttärilahja ja joululahja samalla myös".
Olenko herkkänahkainen ? Menisitkö? Veisitkö lahjan. Silloin elokuussa muistin poikaa tekstarilla ja 5 euron R-lahjalla vain..koska aattelin että se jo riittää
Kommentit (33)
Kyllä siinä siivoomisessa ja tarjoiluiden miettimisessä ja tekemisessä on jo isompi vaiva kuin saatu parin euron lahja, joten en ymmärrä tätä miten jotkut muka kärkkyy lahjoja. Ne nyt vaan haluu nähdä sut. Itse veisin vaikka joulukalenteriarvan tai muuta pientä, mutta ihan hyvin voi mennä tyhjin käsin.
Minä en näe tuossa mitään lahjantivausta, vaan kahvikutsun. Eikö kummia voi edes kahville pyytää, ilman että pitää esittää tekosyynä synttärikahvit, joille kummi ei päässyt ja ilman, että kummi kuvittelee heti häneltä vaadittavan lahjaa?? Miten omituisia tyyppejä ihmiset kummeiksi pyytääkään, ilmeisesti ei ole ollut valinnanvaraa.
Lahjan kärkkymistä olisi se, että Pertti toivoo karvanopat Datsuniinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei mitenkään voi olla kyseessä, se että tykkäisivät nähdä sinua, kun et synttäreillekään päässyt. Mitään lahjoja minä en ymmärrä tuossa pyydettävän.
Miksi ihmeessä kutsutaan synttärikahvelle marraskuussa, kun synttärit olivat jo elokuussa.
Nähtäiskö nyt, kun silloin et päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe tuossa mitään lahjantivausta, vaan kahvikutsun. Eikö kummia voi edes kahville pyytää, ilman että pitää esittää tekosyynä synttärikahvit, joille kummi ei päässyt ja ilman, että kummi kuvittelee heti häneltä vaadittavan lahjaa?? Miten omituisia tyyppejä ihmiset kummeiksi pyytääkään, ilmeisesti ei ole ollut valinnanvaraa.
Tule kahville vs. tule synttärikahville... kumpaan kutsuun viet lahjan?
Lahjat harvoin on mitään kummallista, millä olisi mitään merkitystä 17v elämässä, ellei saa vaikka 100e rahaa, mitä tuskin nyt kukaan edes olettaa, joten evvk se lahja, on kuitenkin rumat sukat ja pahaa suklaata, joten kyllä se nyt vaan oli ystävällinen kahvikutsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpaankaan, jos ei ole synttärit ja jos olen jo synttärisankaria muistanut. Enkä näe tuossa mitään lahjan vaatimistakaan. Itse asiassa olisi aika typerää viedä synttärilahja tuossa tilanteessa. Joululahjan voi toki toimittaa, tai lykätä vaikka rahaa kummipojan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahja oli toimitettu jo etukäteen.
Oletko tosi köyhä, vai miksi lahja on nyt niin iso mörkö? ( vaikka siitä nyt ei edes ole kyse)
Jos tuon kummilapsen äiti lukee tämän, se varmasti katuu koko synttärin mainitsemista. Ja sitä, että tuli pyydettyä tuo hyypiö kummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosi köyhä, vai miksi lahja on nyt niin iso mörkö? ( vaikka siitä nyt ei edes ole kyse)
Kummin tehtävät loppuvat rippijuhliin. Näin toimivat lapseni kummit ja niin toimin itsekin. En osta viidelle kummiaikuislapselle lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä läksit aikanaan kummiksi, jos haluat olla rauhassa?
Ihmiset punnitaan sillä kuinka sitoutuneita ne on lupauksiin.
Ei taideta enää punnita, kun kattoo noita erotilastoja.
Miksi ihmeessä kutsutaan synttärikahvelle marraskuussa, kun synttärit olivat jo elokuussa.