Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt niin pelottavaa unta, että itket koko aamun ja koko päivä tuntuu oudolta?

Vierailija
23.11.2020 |

oletko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Miten on?

Vierailija
2/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka olisi kuinka kauhea uni ja heräisin tuskahiestä märkänä, se on hyvin äkkiä ohi, kun tajuan että se oli vain uni ja herään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt itkenyt mutta on ollut sellaisia että on koko päivän ollut sen unen takia outo olo ja miettinyt sitä unta koko päivän.

Vierailija
4/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun mies oli pahasti masentunut ja kertonut minulle, että hänellä oli itsetuhoisia ajatuksia (nuorempana yksi itsemurhayritys takana). Näin sitten kerran hyvin todentuntuisen unen, missä mies tappoi itsensä. Oli aivan kamalaa, koko päivä meni sellaisessa ahdistuksessa ja epätodellisessa olossa.

Vierailija
5/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt en ole mutta sellaisia unia olen joskus nähnyt että koko päivä niiden jälkeen on hyvin ahdistunut olo kun uni vain palaa mieleen uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
6/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka ilta unilääkkeitä ja niiden takia näen painajaisia/hyvin outoja, todentuntuisia unia joka ikinen yö. Eli kyllä, se on sellainen kierre että koko päivän tuntuu vähän oudolta ja seuraavana päivänä uudestaan.

Vierailija
7/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Sitä useammin käy niin, että aamulla herätessä on pelokas tai ahdistunut olo, mutta en tiedä miksi. Silloin olen luultavasti nähnyt painajaisia. 

Voi olla, että joku kätketty trauma oireilee noin tai tietty jokainen näkee painajaisia joskus. 

Vierailija
8/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tuommoin sovi edes tervepäiselle naiselle.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän