Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko Tatuoida kädet jotta saisi naisen jos kädet on muuten vähän ohuet?

Vierailija
23.11.2020 |

Eli jos ranteet on ohuet ni kiinnosttuuko naiset hauikset kyllä on paksut.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska jos kuvittelet että naiset kiinnostuu ranteiden perusteella niin olet ihan kujalla.

Vierailija
2/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Koska jos kuvittelet että naiset kiinnostuu ranteiden perusteella niin olet ihan kujalla.

hauikset noin 30cm paksut ja siis ranteet aika ohuen näköiset tuo epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silikonitissit, niillä se muidenkin itsetunto kohenee.

Vierailija
4/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkoppa sulla kaipaisi operointia, ei ranteet. Ei naisia kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
5/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksessasi ongelma on epävarmuus, ei ne ranteet. Hanki muuta ajattelemista ja rentoudu, nauti elämästä. Nainen näkee rentouden ja sen että sinulla on kivaa ja kiinnostuu, eikä voisi vähempää välittää ranteistasi.

Vierailija
6/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, kun sun ongelmat ei ole todellakaan sun kätesi.

Vierailija
7/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "naiset" ole mikään homogeeninen massa jotka kaikki tykkää samoista asioista. Sama pätee "miehiin". Jos tatuoit, niin jollekin se tatska saattaa olla deal breaker kun tas joku toinen voi siitä kiinnostua. Siksi ei kannattaisi miellyttää muita vaan itseään. Eli hommaat ne tatskat jos ite tykkäät niistä, ei minkään naikkosten takia.

Vierailija
8/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt 9kk kotona lihasmassa kuntotreeniä ja hauikset kasvanut 2cm.

Vierailija
9/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsifetisti täällä hei. Itse kiinnitän miehen käsiin paljon huomiota, mutta koskaan ei ole miehen kädet olleet mistään kohtaa liian "ohuet". Sen sijaan tauoinneista en pidä missään kohtaa ihmisessä. Rakastan myös ihoa, ja sitä on sotavaa olla näkyvillä paljon ihan sellaisenaan, ilman mitään maaleja.

Vierailija
10/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hienoja vaatteita ja hieno auto, mut ranteet tekee epävarmuuden mulle. Enkä uskalla näyttää niitä koskaan kellekään naiselle tässä sekoo pää sen takia.

Vierailija
11/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin teidän naistenmiellytysmurheisiin on yksi vastaus, tapaa mahdollisimman paljon ihmisiä. Sillä lailla tapaat sen kivan naisen jolle olet sopiva ihan omana itsenäsi. Jos sen sijaan linnoittaudut yksinäisyyteen miettimään jotain ranteita ja miten miellyttää 100% maapallon naisista, niin yksin tuut jäämään. Tarvitset kavereita ja tilaisuuksia tutustua ihmisiin. Jos se asia on kunnossa niin sitten vaan rauhassa odottelet milloin tärppää ja koetat nauttia elämästäsi.

Vierailija
12/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hienoja vaatteita ja hieno auto, mut ranteet tekee epävarmuuden mulle. Enkä uskalla näyttää niitä koskaan kellekään naiselle tässä sekoo pää sen takia.

Lakkaisko sun kiinnostus naista kohtaan siksi että hällä on paksut nilkat?

Vierailija
13/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kertokaa nyt tarvittaisiinko tatuointeja että saan naisen jos on siis hienot vaatteet ja hieno auto mut ohuet ranteet eikä hirveästi sosiaalisia taitoja naisten suhteen?

Vierailija
14/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaisko sun kiinnostus naista kohtaan siksi että hällä on paksut nilkat?

Naisella on hyvät tissit ja peba, ja teillä synkkaa, mut ne nilkat! Ei tuu mitään....?

Vierailija
15/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue korkeakoulututkinto, kehitä sosiaalista älyä ja hanki hyvät arjenhallinnan taidot, niin avot 👍.

Vierailija
16/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kertokaa nyt tarvittaisiinko tatuointeja että saan naisen jos on siis hienot vaatteet ja hieno auto mut ohuet ranteet eikä hirveästi sosiaalisia taitoja naisten suhteen?

Ei tarvita. Tarvitaan niitä sosiaalisia taitoja. Tajua tämä nyt ihan aikuisten oikeasti. Niitä voi kehittää. Tää on sama kuin yrittäisit meloa Tallinnaan ja mietit tarvitaanko kunnon vene vai oikean värinen kumitulppa kylpyammeseen. Ja ne tatskat on se kumitulppa.

Vierailija
17/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue korkeakoulututkinto, kehitä sosiaalista älyä ja hanki hyvät arjenhallinnan taidot, niin avot 👍.

inhoan opiskelua en ole koskaan tykännyt siitä joten ei onnistu olen perusduunissa siis mut nyt oli kysymys siis niistä ranteiden tuomasta epävarmuudesta jota koitan peittää hienoilla ja tyylikkäillä vaatteilla.

Vierailija
18/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

inhoan opiskelua en ole koskaan tykännyt siitä joten ei onnistu olen perusduunissa siis mut nyt oli kysymys siis niistä ranteiden tuomasta epävarmuudesta jota koitan peittää hienoilla ja tyylikkäillä vaatteilla.

Arvatenkin olet melko yksinäinen vai? Sinun pelko ei ole ihan reaaliteeteissa. Onko joku joskus kommentoinut ranteitasi?

Vierailija
19/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on provo niin hyvin provoilija jaksaa potkia provoaan.

Vierailija
20/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ohuet ranteet miehellä on aika turn off.

Käytä pitkähihaista paitaa niin voit saada naisen

Tatuointeja ei välttämättä tarvitse ottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme