Tarviiko Tatuoida kädet jotta saisi naisen jos kädet on muuten vähän ohuet?
Eli jos ranteet on ohuet ni kiinnosttuuko naiset hauikset kyllä on paksut.
Kommentit (52)
En itse edes vilkaise tatuoituihin miehiin päin. Tatskat on ihan selkee white trash-merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue korkeakoulututkinto, kehitä sosiaalista älyä ja hanki hyvät arjenhallinnan taidot, niin avot 👍.
inhoan opiskelua en ole koskaan tykännyt siitä joten ei onnistu olen perusduunissa siis mut nyt oli kysymys siis niistä ranteiden tuomasta epävarmuudesta jota koitan peittää hienoilla ja tyylikkäillä vaatteilla.
Arvatenkin olet melko yksinäinen vai? Sinun pelko ei ole ihan reaaliteeteissa. Onko joku joskus kommentoinut ranteitasi?
Joo olen itsenäisessä työssä ja vähän erakoitunut joka haluaisi viimein naisen itselleen. Mutta ei ole helppoa eikä koskaan kukaan ole kommentoinut niitä, koska ei ole nähnyt. En siis tiedä kun ei ole vertailukohtaa naisten ranteisiin eikä hirveämmin miestenkään.
Laita ranteesi piiloon.
Toiseen ranteeseen muhkea älykello ja toiseen paksu hikinauha
Mene uimahalliin ja vertaile ranteitasi muiden miesten ranteisiin
Voi olla että tilanne ei ole niin paha kuin luulet
Miehet oikeasti kiusaa toisiaan ripuliranteista 🤣 ja naiset muka pinnallisia.
Viivottimellako mittaat tulevia kumppaniehdokkaita? Arjalaista meininkiä. Kannattaa ottaa mittanauha ja työntömitta avuksi.
Hauikset ja ranteet ei koskaan ole kiinnostaneet, enemmänkin se luonne ja millaista juttua sieltä suusta tulee. Ja silmät.
Ohuet ranteet murtuvat helpommin, ei hyvä. Onneksi omat on kuin halot: tukevat ja paksut. Ikinä ei ole ollut mitään murtumia.
Kulkeeko tuo suvussa?
Miten sukusi muut miehet ovat asian kanssa pärjänneet?
Onko joku jolta voit saada vertaistukea?
Kädet kertovat ihmisestä. Isot ja lapiomaiset ovat työmiehen kourat, pääsee lapiotöihin. Ohuet ja sirot ovat taiteilijan kädet. Niillä tekee kauniita asioita 😂
Vierailija kirjoitti:
Lue korkeakoulututkinto, kehitä sosiaalista älyä ja hanki hyvät arjenhallinnan taidot, niin avot 👍.
Lue korkeakoulututkinto sen takia että sais naisen? Tyhmin idea ikinä XD
Vierailija kirjoitti:
En itse edes vilkaise tatuoituihin miehiin päin. Tatskat on ihan selkee white trash-merkki.
Niin onkin. Minkälainen sikaniska piilottaa ihoaan tatuoinneilla.
Ap:lle on käynyt just niin kuin saattaa käydä ihmiselle joka on liian yksin. Ajatukset rupeaa pikkuhiljaa irtaantumaan todellisuudesta ja jokin täysin triviaali juttu rupeaa kasvamaan päässä kaiken pilaavaksi möröksi. Joudut nyt hankkimaan itsellesi kiireesti sosiaalisia kontakteja tai juttu päätyy siihen että sut ihan oikeasti viedään lepositeissä hoitoon. Suosittelen terapiaa mutta jo se voi auttaa alkuun että hakeudut harrastuksiin joissa tapaat säännöllisesti ihmisiä. Useampana iltana viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat vuodet menee koulunpenkillä? Sitten on jo vanha mies, kun sieltä valmistuu.
Ei todellakaan mitään tatuointeja, vaan treeniä niille käsivarsille 💪
Vierailija kirjoitti:
Eli kertokaa nyt tarvittaisiinko tatuointeja että saan naisen jos on siis hienot vaatteet ja hieno auto mut ohuet ranteet eikä hirveästi sosiaalisia taitoja naisten suhteen?
Ei tarvitse tatuointeja. Pliis. Älä edes ota tatuointeja. Me jopa karkoittivat jotkut naiset. Ota sitten joku hennatatuointi, jos haluat jotakin ottaa, että siitä pääsee myös eroon.
Ei tarvitse tatuointeja.
Ole oma itsesi ihmisenä. Olet vaan sellainen kuin olet. Olet juuri hyvä tuollaisena, omana itsenäsi. Olen utelias. Se auttaa.
Niitä sosiaalisia taitoja voi harjoitella. Ei tarvitse olla täydellinen. Ja mitä se täydellisyys sitten onkaan? Sehän on sitä että ollaan ihmisiä. Jokainen on ihminen. Voit löytää sosiaalisen naisen. Mutta se vaatii sen, että menet johonkin missä tapaat ihmisiä.
Voit myös tavata kivan epäsosiaalisen naisen. Aasi että viihdytte yhdessä. Jostakin se pitää vain löytää... Ihmisten ilmoita tai lenkkipolulta tai mistä sitten löytyykin.
Uteliaana juttuihin mukaan ja vaikka ulos.
Anteeksi, siis pääasia on, että viihdytte yhdessä. Sanelin äsken viestin ja tuli vähän kirjoitusvirheitä.
Ihmisiin sitäpaitsi tutustuu pikkuhiljaa, eikä voi heti tietää minkälainen ihminen on. Tutustu siis vain ja olen itsekin avoin ja anna ihmisten tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään tatuointeja, vaan treeniä niille käsivarsille 💪
Olen nostanut puntteja jo 9kk mut ranteet ei voi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun paras idea. Miesten puolisottomuuttaa ja lapsettomuutta selittää juuri koulutusaste:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.329103
Tässä on kyse siitä, millä saat naisen. Eikä siitä, mikä olisi sinusta kivaa.
Ei :DDD
Mitä ihmettä
En muista kenenkään tuntemani kundin ranteita