Tarviiko Tatuoida kädet jotta saisi naisen jos kädet on muuten vähän ohuet?
Eli jos ranteet on ohuet ni kiinnosttuuko naiset hauikset kyllä on paksut.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
lVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään tatuointeja, vaan treeniä niille käsivarsille 💪
Olen nostanut puntteja jo 9kk mut ranteet ei voi kasvaa.
Kuulostaa vahvasti trollilta mutta jos olet oikea ihminen, pahoin pelkään että ongelma tullaan joku päivä korjaamaan antipsykoottisella lääkityksellä. Jos trollaat älä jaksa. Jos et, tarvitset apua.
En ole trolli!Sano miten saat ranteita paksummiksi jos pienet luut.Hienot vaatteet.Naiset vilkuttanut ko auto niin hieno.Hauikset vahvistunut ko olen treenannut epävarmuus naisten suhteen tekee hulluksi ko ei uskalla lähestyä missää en osaa kirjottaa ees netissä olen miettinyt nyt siis tatuointeja sillä ehkä saisin viimein siis naisia.Jos en saa ni ei voi mitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vahvasti trollilta mutta jos olet oikea ihminen, pahoin pelkään että ongelma tullaan joku päivä korjaamaan antipsykoottisella lääkityksellä. Jos trollaat älä jaksa. Jos et, tarvitset apua.
En ole trolli!Sano miten saat ranteita paksummiksi jos pienet luut.Hienot vaatteet.Naiset vilkuttanut ko auto niin hieno.Hauikset vahvistunut ko olen treenannut epävarmuus naisten suhteen tekee hulluksi ko ei uskalla lähestyä missää en osaa kirjottaa ees netissä olen miettinyt nyt siis tatuointeja sillä ehkä saisin viimein siis naisia.Jos en saa ni ei voi mitää.
Vastaa tähän kysymykseen. Tapaat kivan naisen. Teillä on mukavaa ja juttelu sujuu kivasti. Hän viehättää sinua myös ulkoisesti. Päädytte sänkyyn ja riisuessaan housut alta paljastuu hoikat sääret mutta paksut nilkat. Hylkäätkö hänet niiden nilkkojen takia?
🥱
Ei jaksaisi... Jotkut tykkää kaljuista ja tatuoiduista, toiset ei.
9kk treeni ei ole aika eikä mikään, varsinkaan jos et ole erityisemmin perehtynyt aiheeseen. Unohda ne tatskat, treeniä kannattaa jatkaa oman terveyden ylläpitämisen kannalta ja ehkä siinä ohessa vahvistuu itsetuntokin ja ymmärrät, että ne ranteet ei ole sun ongelmasi.
Kasvo, tai edes kaulatatska, niin alkaa tytöt kiinnostumaan. Ja kiinakaupasta joku ison kellotaulun omaava rannekello. Näillä pärjäilee hyvin
Ei sitten tribaaleja, joku englanninkielinen mietelause vois toimii. Ja naisille salaperäisesti kerrot että se kertoo sinulle tärkeistä asioista ja kokemuksista elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän kysymykseen. Tapaat kivan naisen. Teillä on mukavaa ja juttelu sujuu kivasti. Hän viehättää sinua myös ulkoisesti. Päädytte sänkyyn ja riisuessaan housut alta paljastuu hoikat sääret mutta paksut nilkat. Hylkäätkö hänet niiden nilkkojen takia?
En ole varma jos kiihottaa ni uhohdan ehkä ajan kanssa.
Oletko keskustellut lääkärin kanssa tästä "ranne" ongelmasta
Hormonihoidoilla saa nykyään ihmeitä aikaan
Tarvii. Ranne ja kaulatatuoinnit on turnon.