Salkkareista
Eikö Katariinan asunto olekkaan katariinan oma? Ja miten ja miksi Camilla aikoinaan lähti sarjasta pois?
Kommentit (39)
Mua taas kiinnostaisi tietää, minkä merkkiset oli ne Idan käyttämät kumisaappaat...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:48"]
Mua hämää ihan himona kelle se Camilla eilen soitti?!?!?![/quote]
Minulla on hämärä muistikuva, että Camilla olisi aikoinaan ennen poistumistaan soittanut jollekin sarjasta poistuneelle miehelle (Toni? Aki?).
Tonihan on kuollut jo ajat sitten. Löyty sieltä jään alta. Kattokaa youtubesta.
Katariina-hölmöläinen on vaan vuokralla siinä. Omisti kyllä yhdem asunnon, mutta vuokrasi sitä ja möi Ossille muistaakseni. Eli nyk. Joonatanin kämppä. En kyllä tajunnut yhtään Katariinan aivoituksia.
Ja eikös Camilla jättänyt Kenin alttarille, kun oli säätänyt Aamun kanssa. Lähti pois helikopterilla
Katariinan asunto nyt ei liity Ossiin mitenkään. Se missä Joonatan ja Lasse asuvat on Cindyn ja Ossin ex asunto jos ette muista. Ja se missä Katariina asuu, on Camillan omistama, ja Jennihän siinä asui vuosia (pinkit seinät) kunnes Katariina muutti sinne
Camilla puhui puhelimessa oudosti, kuin lapselle. Veikkaan, että camilla oli kentsulle raskaana kun lähti sarjasta.
Mietin myös, että eikö jenni ostanut kämppää camillalta? Joten kämppä olisi nikon?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:51"]
Se oli tietenkin niko oulusta joka lähetti ne lääkkeet katariinalle :D niko tykkää katariinasta ja nikokin on lääkäri tms
[/quote]
Mäkin ajattelin heti Nikoa!
toni vei eiks se ollut jotenkin lapsentasolla
Jos Marianna olis Camillan tytär, niin kai Mariannan serkku Lari olis Camillan tuntenut, kun näkivät?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:11"]Jos Marianna olis Camillan tytär, niin kai Mariannan serkku Lari olis Camillan tuntenut, kun näkivät?
[/quote]
No jos Marianna on aina ollut isänsä kanssa ja käyny moikkaileen äitiään jossain kerran pari vuodessa. Salkkareille ois ihan normaalia
miksi Marianna tarvitsisi asunnon?
Tämän päivän jakso muuten päättyy siihen, kun Iidan "isä" ilmoittaa Iidalle, ettei olekaan sen isä. Että sellaista! Taitaa Iida taas joutua syömishäiriön kouriin kunhan Janne sen saa pelastettua sieltä mökiltä.