Illan sikspäkki jo juotu. Pitäisikö hankkia vielä muutama kaupasta mutta mitä ostaa lisäksi ettei kassa epäile alkoholistiksi
Talous- ja vessapaperia on jo aivan liikaa kotona. Muita ehdotuksia?
Kommentit (43)
Siideriä ja lonkeroa, sano että emäntä pyysi
Pizzasta ja pekonista arvaa heti että humalahakuista juomista. Kikat kyllä tiedetään!
Vierailija kirjoitti:
Peli on jo menetetty.
Se on menetetty vasta siinä vaiheessa kun hihnalla liikkuu kolmoskaljaa ja tarjousmaksalaatikkoa.
Ostat pullon jaffaa ja sanot että on huomenna normipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Pizzasta ja pekonista arvaa heti että humalahakuista juomista. Kikat kyllä tiedetään!
Vielä pullonpalautuskuitti tuohon päälle niin arvaa kuinka huokaisen ja mulkautan silmiäni. Ja sitten vielä se sininen aski. HUOH!
-kaupankassatäti
Vierailija kirjoitti:
Siideriä ja lonkeroa, sano että emäntä pyysi
Enhän mä mutta kun se vaimo. . . Tämä on hyvä
Huvittavaa jos joku aikuinen näin käyttäytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pullonpalautuskuitti tuohon päälle niin arvaa kuinka huokaisen ja mulkautan silmiäni. Ja sitten vielä se sininen aski. HUOH!
-kaupankassatäti
Ja viittä vailla ysiä. Miksi AINA viittä vailla ysiä kauppa täyttyy kiireisistä ostajista kun piti vielä saada se asia X. Hei otetaans tosta pari tollasta jos sitä joskus vaikka vieraille. Vieraillepa niin, heh heh !
Miten voikaan koko maailma pyöriä oman navan ympärillä..
Osta sixpackin kaveriksi kaksi 24-tölkin laatikkoa niin kenenkään ei tarvitse uhrata ajatuskaan sen pohtimiseen että oletko alkkis vai et.
Tuskin se kyllä muutenkaan ketään kiinnostaa.
Ihminen on alkoholisti, kun hän itse kokee juovansa liikaa, ja kun saavutat OMAN POHJASI, jota alemmas et halua viinan voimalla vajota, niin tervetuloa AA:han 🙏💙
https://www.aa.fi/groupsearch.php
Voisin hakea... jos sinä vaihtokaupaksi hakisit pari pakettia jäätelöä ettei kaupankassa pidä minua syömishäiriöisenä
"Juu, appiukko tuli saunomaan, piti hakee lisää."
Kuka edes ajattelee, että sikspack riittäisi illaksi, jos ei ole jatko suunnitelmia.
Osta samalka salaatin tekoon ainekset.
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan koko maailma pyöriä oman navan ympärillä..
Kenen elämää elämme jos emme omaamme?
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes ajattelee, että sikspack riittäisi illaksi, jos ei ole jatko suunnitelmia.
Juu. Ennen myytiin tupakkaakin pikkuaskeissa niille ketkä eivät polttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on alkoholisti, kun hän itse kokee juovansa liikaa, ja kun saavutat OMAN POHJASI, jota alemmas et halua viinan voimalla vajota, niin tervetuloa AA:han 🙏💙
https://www.aa.fi/groupsearch.php
Työnnä jeesuspaska perseeseesi, vaihda mieluummin vähähaittaiseen YRTTIIN
Heh, kaupan tätiä ei juoppo petä...