Kuukausi laihista ja paino tippunut vaan 2,6 kiloa :(
Lähtöpaino 90. Oon syönyt 1400 kaloria päivässä. Liikuntana kuntosalia pari kertaa viikossa, pari kertaa viikossa sauvakävelyä tai vesijuoksua. Työmatkat pyörällä. Työkään ei Ole pelkkää istumista. En todellakaan syö yli 1400, olen suorastaan nero kalorinlaskennassa ja juon vaan vettä ja light-colaa plus kahvia.
Suoraansanoen alkaa vituttaa. Tavoite oli kesän Ruisrokkiin mennessä painaa 76 kiloa. Tosi pettynyt oli tuli, kun vaaka näytti tänään 87.4. Tämän vähempää en tiedä, kannattaako syödä. Aikaisemmat laihikset kaatui, kun söin 1600-1700 kaloria ja laihduin 200-300 grammaa viikko ja alkoi vaan kyllästyttää koko touhu.
Kommentit (74)
Lisää liikuntaa jos haluat nopeammin tuloksia tai syöt vähemmän, siinä se. Laihdut kuitenkin, miksisiis kuitenkaan hosua?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:21"]No onhan aapeessä kulutettavaa kun painaa liki 90.
[/quote]
Joo mut siis 1600-1700 kalorilla paino putosi uskomattoman hitaasti ja lisäksi stoppasi 84:een kiloon, en jaksanut junnaamista ja sit lopetin, lihoin kesällä takaisin kun jouduin masennuksen takia sairaalaan. Liikunnat oli täsmälleen samat kuin nytkin. Samoin aikana, jolloin lihoin, kävin sairaalassakin joka päivä kävelyllä. ap
[/quote]
Jokaisella tulee laihdutuksessa vaihe jossa paino jää junnaamaan koska keho haluaa pitää kiinni rasvavarannoistaan. Silloin kannattaa järjestää keholle jotain yllätyksellistä. Jos olet laihduttanut tiukasti, ota rennosti pari päivää. Jos olet laihduttanut rauhallisesti, treenaa ja riehu kuin pieni eläin muutaman päivän. Kannattaa ottaa huomioon se, että laihtunut keho tarvii vähemmän energiaa eli jos alkuperäinen dieetti on kovin vähäkalorinen, siitä on paha mennä nipistämään.
Joo kai mä haluun liian nopeita tuloksia. Oon vaan niin kyllästynyt tähän pallonaamaani! Liikuntaa en pysty lisätä, kun työ on Leenas 10-20 niin suurinpiirtein 2-4 päivänä viikossa. Aamulla laitan kaoset kouluun ja illalla haluan laittaa ne nukkumaan enkä lähteä illalla esim salille. Liikun vapaapäivinä ja tänään ennen töitä, kun alkoi basta 14 aikaan työt. Kuudelta aamulla en ala herätä lenkille, on kuitenkin masennustausta ja tarvin lepoa ja unta.
Aion nyt ainakin teidän vinkkien mukaan käydä töiden jälkeen ostamassa puurohiutaleita ja marjoja sekä raejuustoa siihen päälle. Sen syön aamulla. Huomenna töissä lisäksi kanasalaatin ja jossain välissä omenan vaikka sekä jotain vihanneksia. Illalla sitä rahkaa tai pari kananmunaa.
Yleensä olen päivän aikana juonut noin 1,5 litraa vettä sekä kahvia pari kuppia, tykkään kahvista aamulla ja iltapäivällä. Kahviin laitan maitoa.
Olen uusavuton ruuissa. Takana myös syömishäiriötä ja jotenkin "pelkään" tavallista kotiruokaa, vaikea selittää. ap
Hemmetti tätä ennakoivaa tekstinsyöttöä. Pahoittelen kirjoitusvirheitä. ap
Työaika on siis 10-20, ei mikään Leenas. Kaoset on siis lapset. ap
Tsemppiä ap, sä vedät oikein hyvin. Kärsivällisyyttä ja sinnikkyyttä vaan jatkossakin.
Veteen keitettyä puuroa voit vetää huoletta koska siinä on 50 kilokaloria per100 grammaa.
jos haluat nopeampia tuloksia, niin syö vähemmän kaloreita. Kyl se alkaa tippua kun pysyy tiukkana. Ymmärrän että ei kaikkien mielestä terveellistä mut joillekin vaan sopii se, että mennään ihan minimikaloreilla ketoosiin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:33"]No et sä ole lihonutkaan hetkessä, ei se paino voi pudotakaan hetkessä.
[/quote]
Lihoin 84 kilosta 3 kuukaudessa 90. ap
[/quote]
Niin, eli 2kg kuussa, eli sen puolisen kiloa viikossa...
Tsemppejäkin tullut ihania, kiitos :-)
Kuule ap...kuulostaa siltä, ettei sulla todella ole ihan tää laihdutushomma viel hanskassa? Siis tarkoita ihan sen kannalta, että onko sulle selvää mitä on fiksua syödä ja mitä ei ja millä niitä tuloksia oikeasti saa? Nytkin puhuit liikunnasta ummet ja lammet, mutta oikeasti ruokavalio on se, joka ne todelliset laihdutustulokset tuo. Toki liikunta on laihdutukselle loistava tuki mutta se ruokapuoli on pakko saada kuntoon, jos mielii pysyvästi painoaan pudottaa. Suosittelisin ottamaan nyt siis toooodella rauhassa koko homman ja kartuttamaan samalla tietoa siitä, miten painonpudotus oikeasti onnistuu ja miten ihmisen kannattaa syödä. Suunnittele miten teet tästä hommasta pysyvän jutun! Unohda Jutat, nutriletit sun muut ihmedieetit mitä täällä aina hehkutellaan ja yritä tehdä tuttavuutta ihan oikeaan ruokaan... Normaalipainossa on mahdollista pysyä ihan vaan syömällä tavallisesti, kunhan se pysyy hallinnassa. Tsemppii! :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:14"]
jos haluat nopeampia tuloksia, niin syö vähemmän kaloreita. Kyl se alkaa tippua kun pysyy tiukkana. Ymmärrän että ei kaikkien mielestä terveellistä mut joillekin vaan sopii se, että mennään ihan minimikaloreilla ketoosiin.
[/quote]Joo ja ne kenelle tämä ketoosi-idiotismi sopii, ovat ääliöitä jotka luulevat voivansa jatkaa pelleilyään koko loppuelämänsä tajuamatta että pysyviin tuloksiin vaaditaan pysyvä elämäntapa muutos. Pysyvä elämäntapa muutos on järkevintä aloittaa pikkuhiljaa. Kukaan ei pysy muutoksessaan kiinni jos se rykäistään päivässä käyntiin. KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ PITÄÄ IHMISILLE SANOA????????????????????????????
Mä oon kokeillut karpata ja ketoosi vei mun yöunet, nukuin enää noin 3 tuntia yössä. En halua sitä enää.
Äsken söin kaurapuuroa, desi hiutaleita ja vettä, päälle desi raejuustoa ja vadelmia. Oli hyvää! Aamulla aion syödä samaa, kun oli niin hyvää. Sitten töissä välipalana omena ja ehkä tomaattia ( pakkaan evääksi) ja ruokatunnilla kanasalaatin. Sitten vielä joku hedelmä ja illaksi ois avocado ja rahkaa. En tiedä miltä kuulostaa? ap
jengi kattonyt liikaa jutan ohjelmia kun tällanen nopeiden tulosten perään haikailu on nykyään ihan normihommaa ja 20 kiloa pitäisi pudottaa muutamassa kuukaudessa? get a grip! ihan älytöntä meininkiä.