Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi laihista ja paino tippunut vaan 2,6 kiloa :(

Vierailija
26.03.2014 |

Lähtöpaino 90. Oon syönyt 1400 kaloria päivässä. Liikuntana kuntosalia pari kertaa viikossa, pari kertaa viikossa sauvakävelyä tai vesijuoksua. Työmatkat pyörällä. Työkään ei Ole pelkkää istumista. En todellakaan syö yli 1400, olen suorastaan nero kalorinlaskennassa ja juon vaan vettä ja light-colaa plus kahvia.

Suoraansanoen alkaa vituttaa. Tavoite oli kesän Ruisrokkiin mennessä painaa 76 kiloa. Tosi pettynyt oli tuli, kun vaaka näytti tänään 87.4. Tämän vähempää en tiedä, kannattaako syödä. Aikaisemmat laihikset kaatui, kun söin 1600-1700 kaloria ja laihduin 200-300 grammaa viikko ja alkoi vaan kyllästyttää koko touhu.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se 500 gr viikko on painonpudotuksellisesti ainut järkevä tavoite, sen enempää rasvaa kehosta ei vaan lähde. Voit etsiä tälle lähdettä itsekin.

Vierailija
22/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntana sali, jossa 20 minsaa ripeää kävelyä juoksumatolla plus lihaskunnot. Sekä työmatkapyöräily 15 minuuttia suunta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain menee nyt mönkään ellei 90-kiloiselta lähde ainakin alussa tuon enempää. Hirveesti vedät rahkaa ja hedelmiä. Ja MIKSI sitä colaa? Jo se sai epäilemään ettet tiedä mitään ravitsemuksesta.

Vierailija
24/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä saavutus! Hei, ole ylpeä itsestäsi ja jatka valitsemallasi tiellä! :)

-0,5kg/viikko on ideaalinen tahti :)

Vierailija
25/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tahti. 10 kk:ssa se on 26 kg. Et ehdi laihduttaa terveellisesti Ruisrockiin mennessä noin paljon, joten laihduta vähemmän. joskus tulee sitä paitsi parempia viikkoja ja joskus ei vaan tapahdu mitään. 

Vierailija
26/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:21"]No onhan aapeessä kulutettavaa kun painaa liki 90.

[/quote]

Joo mut siis 1600-1700 kalorilla paino putosi uskomattoman hitaasti ja lisäksi stoppasi 84:een kiloon, en jaksanut junnaamista ja sit lopetin, lihoin kesällä takaisin kun jouduin masennuksen takia sairaalaan. Liikunnat oli täsmälleen samat kuin nytkin. Samoin aikana, jolloin lihoin, kävin sairaalassakin joka päivä kävelyllä. ap

Vierailija
27/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se light cola pois! Ei kululu kenenkään ruokavalioon päivittäin. Muista, että polttaaksesi rasvaa kehosta, on kehosi saatava rasvaa! 

Vierailija
28/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:24"]Miksi sä vedät sitä rahkaa? Mä en ymmärrä miksi laihduttajat nykyään hysteerisesti kiskoo protskua ja rahkaa. Ei mitään järkeä, ellet ole fitness urheilija.

[/quote]

No ideoita mitä muutakaan söis? Varsinkin aamulla. ap

Vierailija
29/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla et laihduta. Tavisten kropasta 90% tehdään ruokavaliolla.

Vierailija
30/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä, minä mukaanlukien, maitotuotteet hidastavat painon putoamista.

Vierailija
31/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vielä masennuslääkitys ja jos niin mikä?

Vierailija
32/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:27"]Jossain menee nyt mönkään ellei 90-kiloiselta lähde ainakin alussa tuon enempää. Hirveesti vedät rahkaa ja hedelmiä. Ja MIKSI sitä colaa? Jo se sai epäilemään ettet tiedä mitään ravitsemuksesta.

[/quote]

Kilpirauhasarvot on tutkittu, sokerit on tutkittu, verenpaineet ja yleensäkin kaikki mahdolliset on tutkittu. 2000 kcal paino pysyi, 2500 nousi. Ja aina olen siis liikkunut. Alkaa ihan itkettää, kun vituttaa. ap

Vierailija
33/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä ole lihonutkaan hetkessä, ei se paino voi pudotakaan hetkessä.

Vierailija
34/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:31"]Onko sulla vielä masennuslääkitys ja jos niin mikä?

[/quote]

On lamictal ja Azona, kummankaan ei pitäis nostaa painoa eivätkä todellakaan ainakaan ruokahalua lisää. Kesällä oli lihottava masennuslääke lisäksi, nyt se jäi pois. ap

Vierailija
35/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi voi syödä vaikka vihanneksia. Älä nyt ainakaan maustettuja rahkoja syö, ne on sokerisia kaloripommeja! Minua sokeri lihottaa ainakin, vaikka kalorit jäisivät vajaiksi. 

Vierailija
36/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee tehdä sellaisia muutoksia, joita olet valmis jatkamaan vaikka loppuelämän. Toki laihdutusaikana täytyy luopua tietyistä herkuista toistaiseksi tai rajoittaa niiden syömistä. Suunta sulla on oikea. Ootko varmasti laskenut kalorit ja kulutuksen oikein?

Ihmetyttää noi sun matalat kalorit, että kauanko noin pienellä jaksaa. Ite olen laihtunut 4kg/kolmessa kuussa, kalorit lähellä 2000, lähtöpaino 70,5 kg, nyt 66,5kg. Työ ei mulla kuluta mitään, treenaan salilla kolme kertaa viikkoon.

Vierailija
37/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:33"]No et sä ole lihonutkaan hetkessä, ei se paino voi pudotakaan hetkessä.

[/quote]

Lihoin 84 kilosta 3 kuukaudessa 90. ap

Vierailija
38/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän vihanneksua, sun kasvikset on lähes nolla, tuskin kanakeitossa paljon kasviksia on.

älä syö sämpylöitä. Jos syöt leipää, syö täysjyväruista.

karseet kalorit tuossa smoothiessa, ne kalorit voi käyttää järkevämminkin.

Vierailija
39/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät usko että liian nopea laihdutus ei ole pysyvää sorttia. Mikä siinä on niin vaikea tajuta että puoli kiloa viikossa riittää? Johtuuko se noista Jutan höpöhöpö puoskari ohjelmista vai onko ihmiset niin tyhmiä että menevät ihmediettien aivopesu huijauksiin mukaan. Älä katso sitä painoa ollenkaan vaan käytä mittanauhaa. Minulle ainakin on tullut paljon lihasta ja kaikki sanovat että oletpa laihtunut, vaikken oikeasti ole keventynyt.

Vierailija
40/74 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on ihan hyvä painonpudotustahti! ootkohan vähän höhlä? ei kannata sen nopeammin pudottakaan, ei ole terveellistä eikä myöskään tulosten pysyvyyden kannalta järkevää. nyt vaan elämäntapamuutoksist pysyviä ja jaksamista urakkaan! ole iloinen jokaisesta grammasta joka sulta lähtee, vaikka kuinka hitaasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi