Jos suomalainen ei puhu rauhallisesti
Niin häntä kuunnellaan silti, jos ulkomaalainen ei puhu rauhallisesti niin häntä ei kuunnella yhtään missään tapauksessa
Kommentit (11)
Miksi olet tullut Suomeen, jos suomalaiset ovat sinusta niin kamalia? Täällä on nyt tänä aamuna ollut todennäköisesti sinulta useampi rasistinen aloitus. Muuta pois, jos ei maa miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Te olette tekopyhiä
Ap
Joko pakkasit matkalaukut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tullut Suomeen, jos suomalaiset ovat sinusta niin kamalia? Täällä on nyt tänä aamuna ollut todennäköisesti sinulta useampi rasistinen aloitus. Muuta pois, jos ei maa miellytä.
Minä olen tullut suomeen jotta ihmiset eivät olisi kamalia kuten sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette tekopyhiä
Ap
Joko pakkasit matkalaukut?
blaa...blaa...blaa...
Te paskiaiset yritätte saada minut hermon partaalle jotta voisitte tuomita minut tai antaa sanktiota minulle jostain ei edes jostain hyvästä. Teidät tullaan muistamaan viellä. I-di-oot-te-ja te ootte
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen puhuu järkeviä, niin häntä kuunnellaan. Jos ihminen on yksinkertainen ja ilkeä, ei häntä tarvitsekaan kuunnella.
blaa...blaa...blaa...
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Vierailija kirjoitti:
Ap on venäläisen huo-ran työtapaturma.
Jos ihminen puhuu rauhattomasti niin avokäsi litsari auttaa. Kun poliitikko puhuu niin sitä pitäisi lyödä ihan turpiin kun valehtelee mutta laki kieltää. Se on pahoinpitely vaikka kyseessä on poliitikko eikä ihminen.
Jos ihminen puhuu järkeviä, niin häntä kuunnellaan. Jos ihminen on yksinkertainen ja ilkeä, ei häntä tarvitsekaan kuunnella.