Ketä muuta ärsyttää Urpilainen ja hänen kommenttinsa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032518157317_uu.shtml
Mitä tuollakin tarkoittaa? Itse en ymmärrä miten demarit edes kehtasivat hyväksyä nämä leikkaukset. Tulevat kokemaan karvaan tappion seuraavissa vaaleissa.
Kommentit (14)
Ketä sitä seuraavissa vaaleissa voi enää äänestää?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:36"]
Ketä sitä seuraavissa vaaleissa voi enää äänestää?
[/quote] Äänestä joulupukkia tai vaikka persuja, ihan sama kumpaa
Ihan älytön eukko. Kertoisi nyt vaikka mieluummin , mitä ne "takuutukset" tarkoittivat kun lähetti Kreikkaan suomalaisten rahoja. Siitähän se sössötti, eikä ole antanut mitään selitystä.
Urpilainen : voi lapsi rakas, uskoitko sä niitä juttuja?
Jatkaa: Hyvinvointivaltio tarkoittaa sitä, että valtio voi hyvin, et sinä rakas lapsi.
Oletteko katsoneet, mitkä edustajien palkkioista, palkoista ja etuuksista on ve-ro-ton-ta tuloa? Että mua ärsyttää toi Urpolaisen naama!
Vittu mikä turvonnut lehmä ja sen ääliölausunnot. Saatanan idiootti valtionkassan vahtina.
Lähettäisin syvään suohon.
Miksei leikkaa omaa palkkaansa?
Urpilainen, Stubb ja Katainen... Kaikki ärsyttää kommenteillaan.
Vasemmisto on ihan roskaväkeä vaikka Urpilainen onkin idiootti. Ei mee kauaa kun vihreät kierähtää selälleen. Tekopyhiä molemmat puolueet.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:08"]
Vasemmisto on ihan roskaväkeä vaikka Urpilainen onkin idiootti. Ei mee kauaa kun vihreät kierähtää selälleen. Tekopyhiä molemmat puolueet.
[/quote]
Niin...tekopyhyys ei sitten millään paista kokoomuksen puolelta? Muistatteko liputuksen paremminvointivaltion puolesta? Miten kokoomus on työläisten puolue? Ja nämä sadut osuivat ja upposivat ja näitä oppirahoja tässä sitten maksellaan. Kataista ei kiinnosta paskaakaan kansalaiset, Kataista kiinnostaa vain pankit ja pörssin. Seuraavien vaalien alla tulee taas ne naurettavat propagandamainokset työväenluokan puolueesta ja yhteen hiileen puhaltamisesta, paremminvointivaltiosta ja muusta paskasta. Kysymys kuuluu, astuuko tyhmät suomalaiset taas samaan ansaan.
Mua niin huvittaa pieni- ja keskituloiset jotka äänestävät kokoomusta, ja kokevat olevansa näin jotenkin parempia. Tai surullistahan se nyt on, että näin ovat tehneet.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:08"]
[/quote]
Niin...tekopyhyys ei sitten millään paista kokoomuksen puolelta? Muistatteko liputuksen paremminvointivaltion puolesta? Miten kokoomus on työläisten puolue? Ja nämä sadut osuivat ja upposivat ja näitä oppirahoja tässä sitten maksellaan. Kataista ei kiinnosta paskaakaan kansalaiset, Kataista kiinnostaa vain pankit ja pörssin. Seuraavien vaalien alla tulee taas ne naurettavat propagandamainokset työväenluokan puolueesta ja yhteen hiileen puhaltamisesta, paremminvointivaltiosta ja muusta paskasta. Kysymys kuuluu, astuuko tyhmät suomalaiset taas samaan ansaan.
[/quote]
En todellakaan pidä Urpilaisesta, hän on ehdottomasti yksi Suomen pahimmista politiikoista. Silti ymmärrän Urpilaisen kannan. Vasemmisto on ollut mukana tukemassa pankkeja ja nyt sitten piti lähteä karkuun. Vasemmistolla oli mahdollisuus puolustaa köyhiä, mutta ei kun piti lähteä vastuuta karkuun. Ennen kuin joku sanoo minua kokoomuksen äänestäjäksi, totean lopuksi olevani puolueeton - minulla ei ole omaa suosikkiani.
Huh huh. Ei voi muuta sanoa. Joku hullu äänetsänyt tämänkin sotkemaan kaiken. On tukipakettia tukipaketin perään. Oma palkka korotettu ja nyt eukko on leikkaamassa...