Jos estän whatsapissa, näkeekö estetty kun olen paikalla?
Kommentit (12)
luulin että paikalla olon näkemistä ei voi estää ap
Vierailija kirjoitti:
Jos estät ihmisen niin kai sulle nyt järki sanoo, että se ei näe mitään sinua koskevaa.
Vierailija kirjoitti:
Estäminen estää ihan kaiken. Se ei näe sun profiilikuvaaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Senhän voi estää kelle tahansa.
En ole Ap, mutta asiaan liittyen:
Poistin whatsapin pari vuotta sitten, koska exäni pommitti minua jatkuvasti viesteillä. Nyt ostin uuden luurin ja latasin siihen Whatsapin, mutta estin exäni. Parin päivän päästä hän lähetti minulle tekstiviestin "huomasin, että olet whatsappissa."
Miten tämä voi olla mahdollista??
Vierailija kirjoitti:
Poistin whatsapin pari vuotta sitten, koska exäni pommitti minua jatkuvasti viesteillä. Nyt ostin uuden luurin ja latasin siihen Whatsapin, mutta estin exäni. Parin päivän päästä hän lähetti minulle tekstiviestin "huomasin, että olet whatsappissa."
niin, kertokaahan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla mahdollista??niin, kertokaahan?
ap
Jos yhteinen ystävänne mainitsi exällesi, että olet whatsapissa tai exäsi näki sinut kaverin puhelimessa?
Ei nää mut ainakin joskus oli niin että sille estetylle ei tule sitä kahta hakasta viestin lähettämisestä
Ehkä se oli huomannut sen toisen numeronsa/luurinsa kautta tai jonkun kaverin puhelimella ollessansa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin: kun otin Whatsapin käyttöön, estin heti ensi töikseni kaikki toisen vanhempani puoleiset sukulaiset, joska he lähettävät vuorokauden ympäri uskonnollisia viestejä tai laihdutusmainoksia. Silti moni heistä on tullut sanomaan, että näkee minun olevan Whatsapissa ja ihmettelee kun en lue heidän viestejään. Minä en näe heitä enkä heidän viestejään, mutta he ilmeisesti näkevät minut. Ärsyttävää!
Ei näe, etkä sinäkään näe sitä henkilöä.