Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä laukkukauppa Helsingissä? Vinkkejä kiitos...

Vierailija
26.03.2014 |

Vaimo täyttää 40v ja ajattelin ostaa hänelle lahjaksi lahjakortin laukkukauppaan, jos sopiva löytyy. Tyyliltään vaimoni on siistin rento. Laadukkaita farkkuja pitää ja yläosien suhteen myös perussiistiä, joskus jakku, yleensä kuitenkin neuleita ja paitapuseroita. Laukun ei tarvitse olla merkkilaukku mutta hyvää persoonallista laukkua haetaan. Ei siis Anttila-kamaa. Onko stadissa hyvää laukkukauppaa? Millä hinnalla saisi hyvän käsilaukun joka ei ole Vuitton tai muu superbrändi?

Vinkeistä kiitän!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://onlinestore.marjakurki.com/laukut/

Marja Kurki? Tyylikkäitä, laadukkaita, suomalaisia nahkalaukkuja. Voisiko sopia vaimosi tyyliin?

Vierailija
2/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-Boxi? Siellä myydään mm. Furlaa ja Longchampia. Stocka? Siellä on merkkejä pilvin pimein, mutta toisaalta lahjakortti ei ehkä tunnu yhtä harkitulta kuin jonkun pienemmän liikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxbag, the Collage Shop, Louis Vuitton ja Della Marga. Viimeisessä tosin palvelu ei ole hyvää.

Vierailija
4/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberry ja sitten tietty kaikki ulkomaalaiset nettikaupat, kyllä niihinkin saa lahjakortin.

Vierailija
5/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Vierailija
6/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Vierailija
8/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Vierailija
10/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Vierailija
12/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.

Vierailija
14/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkalaukku vai joku muu?  Jos joku muu, onko Marimekko vaimosi tyyliä? Heillä on hyvälaatuisia laukkuja.

 

Stockmann tulee kyllä mieleen, siellä on aika hyvä valikoima ja tarvittaessa lahjakortille löytyy varmasti siellä muutakin käyttöä, jos mieleistä laukkua ei löydy.

 

Jos kunnon nahkalaukun saa satasella, se on aika edullinen. Hyvät laukut maksaa helposti jopa 200-300 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Marimekkoa. Nahkalaukku olisi hyvä. En tiedä hintoja mutta ajattelin että 300 olisi maksimi lahjakortille. Se sulkee pois tunnetuimmat brändit mutta kuten sanoin, sellaista ei nyt kaivatakaan. Merkki saa olla mikä tahansa - ulkonäkö ratkaisee.

Vierailija
16/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lahjakortin sijaan antaa lahjan rahana ja sanoa, että se on laukkua varten? Hesassa on paljon pikkuliikkeitä, joissa on aika pieni valikoima. Niistä voisi löytyä jotain, mutta jos annat lahjakortin sellaiseen, on se riski, että vaimo ei löydä juuri siitä liikkeestä mieluista laukkua.

Vierailija
17/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:51"]

Ei Marimekkoa. Nahkalaukku olisi hyvä. En tiedä hintoja mutta ajattelin että 300 olisi maksimi lahjakortille. Se sulkee pois tunnetuimmat brändit mutta kuten sanoin, sellaista ei nyt kaivatakaan. Merkki saa olla mikä tahansa - ulkonäkö ratkaisee.

[/quote]

 

Voisitko harkita netistä tilaamista? Itse olen tilannut 3 laukkua täältä ja olen laatuun ja toimitukseen ollut hyvin tyytyväinen: http://www.tuscanyleather.it/en/?gclid=CKK1po_5r70CFZQZtAod_FoAUg

 

Vierailija
18/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla on hyvä laukkuosasto jossa keskihintaisesta kalliinpuoleiseen.

Siellä on Michael Korsia, Coccinellea, Tory Burchia, Burberryä, Longchampia ja monia muita.

Stockmann myy myös italialaista Furlaa, mutta Furlalla on myös oma liike Galleria Esplanadissa jossa hyvä valikoima. Niissä tuotteissa on hyvä hinta-laatusuhde (sama italialainen saffianonahka kuin monen luksusbrändin laukuissa ja oheistuotteissa) eli kannattaa käydä. Ostin sieltä valkoisen lompakon muutama viikko sitten :)

Vierailija
19/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:02"]

 

Voisitko harkita netistä tilaamista? Itse olen tilannut 3 laukkua täältä ja olen laatuun ja toimitukseen ollut hyvin tyytyväinen: http://www.tuscanyleather.it/en/?gclid=CKK1po_5r70CFZQZtAod_FoAUg

 

[/quote]

 

Kiitos linkkivinkistä, nuo näyttää juuri sellaisilta laukuilta kuin mitä tuntemani eurooppalaiset ja jenkkiläiset johtoasemissa olevat liiketuttavat käyttävät :-) Ajattelin tilata sieltä yhden pienemmän ja toisen läppärille.

(PS. sitähän sanotaan että logolaukusta tunnistaa aina ylläpidetyn rouvan mutta merkittömän näköisestä laatunahkalaukusta tunnistaa omilla rahoilla menestyjän)

Vierailija
20/22 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

Tyylikkäät laukut Artbycorkissa.  Suositelen!  :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi