Hyvä laukkukauppa Helsingissä? Vinkkejä kiitos...
Vaimo täyttää 40v ja ajattelin ostaa hänelle lahjaksi lahjakortin laukkukauppaan, jos sopiva löytyy. Tyyliltään vaimoni on siistin rento. Laadukkaita farkkuja pitää ja yläosien suhteen myös perussiistiä, joskus jakku, yleensä kuitenkin neuleita ja paitapuseroita. Laukun ei tarvitse olla merkkilaukku mutta hyvää persoonallista laukkua haetaan. Ei siis Anttila-kamaa. Onko stadissa hyvää laukkukauppaa? Millä hinnalla saisi hyvän käsilaukun joka ei ole Vuitton tai muu superbrändi?
Vinkeistä kiitän!
Kommentit (22)
M-Boxi? Siellä myydään mm. Furlaa ja Longchampia. Stocka? Siellä on merkkejä pilvin pimein, mutta toisaalta lahjakortti ei ehkä tunnu yhtä harkitulta kuin jonkun pienemmän liikkeen.
Luxbag, the Collage Shop, Louis Vuitton ja Della Marga. Viimeisessä tosin palvelu ei ole hyvää.
Mulberry ja sitten tietty kaikki ulkomaalaiset nettikaupat, kyllä niihinkin saa lahjakortin.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Kiitti so far. Marja Kurjen laukut näyttivät kivoilta mut 500 on liikaa, ei riitä fyrkat niin kalliiseen. Stockalle en osta kun se on ideana niin tylsä. M-boxin sivuilla ei malleja näkynyt, täytyy käydä espalla kurkkaamassa sisään miltä näyttää.
Nahkalaukku vai joku muu? Jos joku muu, onko Marimekko vaimosi tyyliä? Heillä on hyvälaatuisia laukkuja.
Stockmann tulee kyllä mieleen, siellä on aika hyvä valikoima ja tarvittaessa lahjakortille löytyy varmasti siellä muutakin käyttöä, jos mieleistä laukkua ei löydy.
Jos kunnon nahkalaukun saa satasella, se on aika edullinen. Hyvät laukut maksaa helposti jopa 200-300 euroa.
Ei Marimekkoa. Nahkalaukku olisi hyvä. En tiedä hintoja mutta ajattelin että 300 olisi maksimi lahjakortille. Se sulkee pois tunnetuimmat brändit mutta kuten sanoin, sellaista ei nyt kaivatakaan. Merkki saa olla mikä tahansa - ulkonäkö ratkaisee.
Voisitko lahjakortin sijaan antaa lahjan rahana ja sanoa, että se on laukkua varten? Hesassa on paljon pikkuliikkeitä, joissa on aika pieni valikoima. Niistä voisi löytyä jotain, mutta jos annat lahjakortin sellaiseen, on se riski, että vaimo ei löydä juuri siitä liikkeestä mieluista laukkua.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:51"]
Ei Marimekkoa. Nahkalaukku olisi hyvä. En tiedä hintoja mutta ajattelin että 300 olisi maksimi lahjakortille. Se sulkee pois tunnetuimmat brändit mutta kuten sanoin, sellaista ei nyt kaivatakaan. Merkki saa olla mikä tahansa - ulkonäkö ratkaisee.
[/quote]
Voisitko harkita netistä tilaamista? Itse olen tilannut 3 laukkua täältä ja olen laatuun ja toimitukseen ollut hyvin tyytyväinen: http://www.tuscanyleather.it/en/?gclid=CKK1po_5r70CFZQZtAod_FoAUg
Stockmannilla on hyvä laukkuosasto jossa keskihintaisesta kalliinpuoleiseen.
Siellä on Michael Korsia, Coccinellea, Tory Burchia, Burberryä, Longchampia ja monia muita.
Stockmann myy myös italialaista Furlaa, mutta Furlalla on myös oma liike Galleria Esplanadissa jossa hyvä valikoima. Niissä tuotteissa on hyvä hinta-laatusuhde (sama italialainen saffianonahka kuin monen luksusbrändin laukuissa ja oheistuotteissa) eli kannattaa käydä. Ostin sieltä valkoisen lompakon muutama viikko sitten :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:02"]
Voisitko harkita netistä tilaamista? Itse olen tilannut 3 laukkua täältä ja olen laatuun ja toimitukseen ollut hyvin tyytyväinen: http://www.tuscanyleather.it/en/?gclid=CKK1po_5r70CFZQZtAod_FoAUg
[/quote]
Kiitos linkkivinkistä, nuo näyttää juuri sellaisilta laukuilta kuin mitä tuntemani eurooppalaiset ja jenkkiläiset johtoasemissa olevat liiketuttavat käyttävät :-) Ajattelin tilata sieltä yhden pienemmän ja toisen läppärille.
(PS. sitähän sanotaan että logolaukusta tunnistaa aina ylläpidetyn rouvan mutta merkittömän näköisestä laatunahkalaukusta tunnistaa omilla rahoilla menestyjän)
http://onlinestore.marjakurki.com/laukut/
Marja Kurki? Tyylikkäitä, laadukkaita, suomalaisia nahkalaukkuja. Voisiko sopia vaimosi tyyliin?