Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ujon ja jännittäjän yrittää esittää reipasta

Vierailija
22.11.2020 |

vaikka jännitys ja hermostuneisuus paistaa kuitenkin läpi vai kannattaako vain olla se mitä oikeasti on? En oikein tiedä kummin kannattaisi käyttäytyä. Koen esittämisen ehkä jotenkin nolompana, koska kaikki huomaavat kuitenkin, että yrittäisin vain esittää reipasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kokisit esittämisen nolona, niin ei kannata. Oma nolostumisesi yhdistettynä teeskentelyyn paitsi tekee olosi epämukavaksi niin heijastuu myös ulospäin, minkä vuoksi osa ihmisistä voi saada sinusta vääränlaisen vaikutelman. Joillekin sopii sellainen fake it until you make it -tyyli mutta jos sellainen tuntuu epäluontevalta, niin suosittelen jättämään väliin. Pingotus ja yritys olla jotain muuta kuin on saattaa lisäksi pahentaa jännittämisen oireita.

Vierailija
2/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin esittämällä sosiaalisemmaksi. Nykyään olen hyvällä omalla tunnolla jotain tuolta väliltä. Paransi kykyäni tuoda omia ajatuksia esille, esiintyä ja ihan vaan puhua viraille. Mutta se esittämisen ja tilanteessa elämisen aika kyllä välillä hävettää yhä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ujo ja sosiaalisten tilanteiden jännittäjä. En esitä reipasta, mutta panostan ystävällisyyteen ja kohteliaisuuteen, esim. hymyilen ihmisille sosiaalisissa tilanteissa ja muistan sanoa kohteliaisuussanat aina kun on syytä.

En edes jaksaisi esittää reipasta, ei ole energiaa siihen.

Vierailija
4/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii tarviiii esitttää kun on psykoosilääkitys.

Vierailija
5/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykooosilääkityksen lisäksi vielä serotoniiini.

Vierailija
6/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykooosilääkityksen lisäksi vielä serotoniiini.

Siiihen päälle vähän alkoholia vieellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän