Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se fiilis, kun tapaat exän pitkän ajan jälkeen ja LOISTAT!

Vierailija
22.11.2020 |

Ex jätti minut harvinaisen törkeästi. Oli vienyt kotoa tavaroitani jo etukäteen, en saanut ikinä takaisin, huusi, haukkui, rikkoi tavaroita, oli selittämättä öitä pois ja sitten vaan lähti. Uhkaili vuoden ajan eron jälkeen.

Nyt mulla uusi koulutus, uusi työ, uusi auto, uusi ihana kumppani ja olen laihtunut lähes 30 kg.

Oli kiva nähdä exän ilme, kun kadulla törmättiin. Olin juuri saanut auton parkkiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyllä ymmärrän, että eroja tulee. Ex vaan olisi voinut hoitaa lähtönsä asiallisemmin. Olin ko puoli vuotta aiemmin pyytänyt, että jos ei halua mun kanssa jatkaa, kun käytös oli mitä oli, niin muuttaisi pois.

Ex vaan ilkkui, että en voi häätää häntä, hän on tässä niin pitkään kuin haluaa.

Vierailija
2/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka luovun käytetystä autostani, niin ei mua vuoden kuluttua kiinnosta jos sitä on tuunattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näit sen? Sattumalta?

Vierailija
4/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen, aika moni voi varmaan samaistua.

Vierailija
5/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen se exäsi ilme sitten oli?

Vierailija
6/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta käveli ohi kadulla. Pysähtyi ja kysyi, että miten toi on mahdollista, että sä olet laihtunut noin paljon.

Samalla uusi rakas nousi ulos autosta pelkääjän paikalta.

Vierailija
7/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millanen se exäsi ilme sitten oli?

Toljottava. Hämmästynyt. Alkoi kamalasti kysellä kaikkea. Etenkin siitä laihtumisesta.

Vierailija
8/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka luovun käytetystä autostani, niin ei mua vuoden kuluttua kiinnosta jos sitä on tuunattu.

Jaa? No, miksi pysähtyi edes juttelemaan? En olisi itse edes tervehtinyt, jos hän ei olisi tullut puhumaan mulle.

Vierailija
9/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee. Tuntui varmasti hyvältä. Ja lopulta kiitos hänelle että käänsi elämässäsi uuden sivun. Kaikkea hyvää!

Vierailija
10/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmentäisit että sekopää exästä ero. Normaalit ihmiset erikseen.

Vierailija
11/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä 40 vuoden takaa soitti ja puhuttiin melkein neljä tuntia.

Hän varovasti tiedusteli ensin mesessä, että voiko soittaa.

Mukava tyyppi, mutta siinäpä se olikin. Taisi olla hyvä asia aikoinaan, kun erottiin. Käytiin läpi kummankin perhejutut ja mitä nykyään puuhataan. Enpä usko, että enää soitellaan.

Ei tullut fiiliksiä.

Vierailija
12/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siitä ulkonäöstä osata pitää huolta vielä ollessa yhdessä sen toisen kanssa, mutta eron jälkeen kyllä? Kyllä sillä ulkonäöllä parisuhteessakin on merkitystä.

Vierailija
13/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Miksi jaoit tämän? Vauvapalstalla?

Vierailija
14/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee. Tuntui varmasti hyvältä. Ja lopulta kiitos hänelle että käänsi elämässäsi uuden sivun. Kaikkea hyvää!

Eiköhän ap ihan itse tehnyt muutokset ja kääntänyt sivut. Ei ex opiskellut eikä laihduttanut 30kg ap:n puolesta. Ap olisi voinut yhtä hyvin sössiä koko elämänsä ja lihoa vaikka 50kg.

Vierailija
15/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta käveli ohi kadulla. Pysähtyi ja kysyi, että miten toi on mahdollista, että sä olet laihtunut noin paljon.

noni, tähän kosahti tää provo. Ei exät todellakaan suo entiselle kumppanilleen sitä iloa, että alkaisivat eron jälkeen sattumalta kohdattaessa päivittelemään että ootpa laihtunu ja miten tuo on mahdollista. Korkeintaan vilkaisevat ja luikkivat tiehensä, varsinkin jos ero on sujunut riitaisissa merkeissä.

Vierailija
16/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa. 😁

Vierailija
17/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei siitä ulkonäöstä osata pitää huolta vielä ollessa yhdessä sen toisen kanssa, mutta eron jälkeen kyllä? Kyllä sillä ulkonäöllä parisuhteessakin on merkitystä.

Henkinen väkivalta, masennus mikä tulee sen johdosta. Tiedän naisia jotka puoliso kiusasi ja kulutti niin loppuun että ei edes enää hampaita pesseet eikä peseytyneet. Päästyään eroon löysivät taas voimat pitää huolta itsestään eikä uuden rakastavan puolison kanssa ole muuta kuin ulkonäkö vain kohentunut ja nuorentunut vuosien varrella.

Vierailija
18/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni melkein parinkymmenen vuoden takaa viimeksi nähtyämme yllättäen pyysi kahvittelemaan kanssaan. No enpä mennyt.

Vierailija
19/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh... Miksi jaoit tämän? Vauvapalstalla?

Öh... Mitä tänne sun mielestäsi saa kirjoittaa?

Vierailija
20/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa. 😁

Sikaläskistä ei kyllä laihduttamalla saa mitenkään kostokroppaa.

Eikä sinusta ihmistä, pelkkää saastaa olet, sellainen haiseva pazkakasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän