Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se fiilis, kun tapaat exän pitkän ajan jälkeen ja LOISTAT!

Vierailija
22.11.2020 |

Ex jätti minut harvinaisen törkeästi. Oli vienyt kotoa tavaroitani jo etukäteen, en saanut ikinä takaisin, huusi, haukkui, rikkoi tavaroita, oli selittämättä öitä pois ja sitten vaan lähti. Uhkaili vuoden ajan eron jälkeen.

Nyt mulla uusi koulutus, uusi työ, uusi auto, uusi ihana kumppani ja olen laihtunut lähes 30 kg.

Oli kiva nähdä exän ilme, kun kadulla törmättiin. Olin juuri saanut auton parkkiin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli tyytyväinen, kun eksä oli laihtunut eron jälkeen. Näytti tosi hyvältä, mutta en kuitenkaan olisi häntä enää ottanut takaisin. Ei se ero siitä painosta johtunut. 

Vierailija
22/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa. 😁

Sikaläskistä ei kyllä laihduttamalla saa mitenkään kostokroppaa.

Eikä sinusta ihmistä, pelkkää saastaa olet, sellainen haiseva pazkakasa.

Äläs nyt kiukkua.. äitis on varmaan lämmittänyt sulle lasillisen maitoa, käyppä hörppäämässä se ja mene päikkäreille niin on kivempi olo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua🤣

Vierailija
24/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... mulla päinvastainen kokemus. K-päisen koulukaveri-exän näin sattumalta eräässä virastossa asioidessani kaupungissa, jossa tiedän hänen asuvan. Yli 25 vuoden jälkeen. Tiedän olevani ikäisekseni hyvän näköinen, hoikka ja sporttinen ja yleenä pukeudun kivasti. Ajan myös hyvännäköistä kallista autoa. No, tuona päivänä tulin suoraan mökiltä kulahtaneissa verkkareissa ja tukka sotkunutturalla, koska olimme lähdössä ajamaan 1000 km matkaa ja halusin olla mukavissa vaatteissa. En ole ihan satavarma, oliko se hän ja tunnistiko hän minut, mutta pahoin pelkään. Eihän sillä näin monen vuoden jälkeen ole enää mitään väliä. Mutta jotenkin surkuhupaisaa, että kun näen tuon kiusaajan, joka pilasi monta vuotta elämästäni, näytän melkein joltain puliakalta.

Vierailija
25/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuli hyvä mieli kun näin yhden työkaverin pitkästä aikaa, olemme samassa konsernissa töissä ja viimeksi kun näimme hän antoi huomattavan paljon negatiivista palautetta järjestämästäni työasiasta. Mainittakoon vielä että oli ainoa 70henkilöstä joka antoi negatiivista palautetta ja koin sen hieman aiheettomaksi.

En ollut nähnyt häntä nyt puoleen vuoteen ja nyt kun näin hän oli lihonut ainakin 15kg. Tunsin vahingoniloa, koska hän on aina ollut ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen, hoikka ja nätti. Ei ollut enää, kylläpä kilot vanhentavat!

Olenko kamala ihminen?

Vierailija
26/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt mulla uusi koulutus, uusi työ, uusi auto, uusi ihana kumppani ja olen laihtunut lähes 30 kg".

Olit siis köyhä ja lihava. En ihmettele, jos ukko lähti.

Vierailija
27/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada on Lada nahkaratillakin.

28/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Olen niin onnellinen puolestasi. Tuskin mitään kostoa edes ajattelit, mutta tuo oli kyllä paras tapa näyttää, että sinä et suremaan jäänyt vaan puhkesit kukkaan.

Vierailija
29/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei siitä ulkonäöstä osata pitää huolta vielä ollessa yhdessä sen toisen kanssa, mutta eron jälkeen kyllä? Kyllä sillä ulkonäöllä parisuhteessakin on merkitystä.

Ajattelin itse tuota samaa. Miksi rupsahtaa?? Itse olen pitänyt itsestäni huolta kaikki nämä vuosikymmenet, eikä ole tarvinnut kostaa millään, ei seksillä eikä kropalla. 35 vuotta liittoa takanapäin ja toivottavasti myös edessä. T. Nainen 55+

Vierailija
30/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistä että nauttii, jos exä näkeekin hyvinvoivana. Mielihyvä siitä itselle taas.. No mitä se kertoo? Joskus rakasti sitä ihmistä ja sattui kun ei onnistanutkaan. Tiedän eronneena nämä. Tunteet ovat sallituja ja suotavia. Miksi ilkkuisimme exille? Itse valitsimme ja he valitsivat meidät. Ei vihasta ole hyötyä. Mitä jos kokeilisimme arvostaa toisiamme? Et se toinen kuului eläämäämme tietyn ajan, ei kuulu enää. Omassa elämänkirjassamme oli aikoinaan hyvin läheinen kuitenkin.

Vierailija
31/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa. 😁

Äläs nyt kiukkua.. äitis on varmaan lämmittänyt sulle lasillisen maitoa, käyppä hörppäämässä se ja mene päikkäreille niin on kivempi olo..

Kuin suoraan omasta elämästäsi.

Vierailija
32/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa. 😁

Nimenomaan, kokemuksesta puhun. Jos on nälkäkiukku ja känkkäränkkä, pitää sille tehdä jotain.

Vierailija
33/33 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa. 😁

Nimenomaan, kokemuksesta puhun. Jos on nälkäkiukku ja känkkäränkkä, pitää sille tehdä jotain.

Päästä vanha äitisi jo vapauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi