Mistä oikein löydätte lihaliemikuutioita? Kaupoissa on vain niitä litteitä palikoita
Moneen hyvään reseptiin tulee lihaliemikuutio, mutta mistä niitä oikein saa?? Olen käynyt läpi jo kaikki lähellä olevat kaupat, mutta kuutioita ei ole missään. Löytyy vain roppakaupalla niitä litteitä kantikkaita palikoita, jotka siis eivät ole kuutioita. Myyjätkään eivät ole osanneet auttaa, mistähän niillekin maksetaan 😠
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ne on myrkkyä. eikö kannattaisi ihan itse maustaa mausteilla.
Mistä saat luuta?
Vierailija kirjoitti:
öööööööö kattokaa kun oon nokkela!! Kattokaa! Huomatkaa mut!!
ap
Oletko kateellinen, että kuka tahansa voi kirjoittaa tälle palstalle ja saada "huomiota" muilta etkö voi tehdä hevonvitua sille muuta kuin valittaa? Köh köh kun on katkeraa, ihan uuden ulottuvuuden verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko kateellinen, että kuka tahansa voi kirjoittaa tälle palstalle ja saada "huomiota" muilta etkö voi tehdä hevonvitua sille muuta kuin valittaa? Köh köh kun on katkeraa, ihan uuden ulottuvuuden verran.
Miksi SUN elämässä katkeruus on noin kovasti läsnä, että näet sitä kaikkialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi SUN elämässä katkeruus on noin kovasti läsnä, että näet sitä kaikkialla?
Yhyyy älä kiusaa. Halusin vaan kaiken huomion enkä, että anonyymit palstalla saa yhtään!
Se lihaliemikuutio ei ole maustehyllyssä. Se pitää hakea noutopihalta hiiappiautolla.
Sama tyyppi kommentoi samoja kommetteja joissa on avainsanana huomio ihan muissakin ketjuissa. Jotenkin rasittava. Eikö sen äiti huomionut sitä?
Ei AP ole tosissaan. Kaikkihan tietää, että kunnon emäntä tekee lihaliemikuutiot itse!
Kuutio (enemmän päällekkäin): Tämä muodostuu, kun liemikuutiot asetetaan tiiviisti päällekkäin. Vaatii jääkaappipakastimen ja lämmityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat luuta?
Kyöpelivuoren S-marketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat luuta?
Kauppahalli.
Vierailija kirjoitti:
Kuution ei tarvitse olla yhtä pitkä kaikkiin suuntiin.
Itse asiassa tarvitsee. Se, mitä liemikuutioksi (ilmeisen virheellisesti) kutsutaan, on muodoltaan särmiö.
Meillä käytetään vain lihaliemipyramideja tai jos niitä ei ole saatavilla niin lihaliemitetroja.
Ne ovat sellaista pehmeähköä, muovailtavaa massaa juuri sitä varten, että sinun kuuluu puristaa ne kuution muotoon ennen kuin heität ne kattilaan.
ap